skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:22:39
12.03.2019
12.03.2019

T
.
17:22:11
12.03.2019
12.03.2019

T
Výfuk zůstal, jen jsem ho dal blíže nárazníku...
Kromě toho,že nebrzdim, tak se snad blížím do finále...
Kromě toho,že nebrzdim, tak se snad blížím do finále...
20:31:32
04.03.2019
04.03.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 04.03.19 17:59:51: 15m je určitě málo, obvykle zdělám kolem 25m. Jinak za mě zalakovat, zkouším teď ten "origo" sprej, tak uvidím. Ono se to stejně rozpadne když na to pak sáhneš 

17:59:51
04.03.2019
04.03.2019

T
Došla páska.... 15 m je málo
ještě přemýšlím jestli nechat nebo to něčím barvit....
Ještě bych potřeboval aby za mě někdo vymyslel filtry na karbece


Ještě bych potřeboval aby za mě někdo vymyslel filtry na karbece


17:57:00
04.03.2019
04.03.2019

T
-> havlik: byl převrtany už, takže bych viděl od každého trošku 

16:03:18
04.03.2019
04.03.2019

havlik
-> T: Ty máš buď ukrutnou sílu nebo ukrutnou smůlu

05:21:00
04.03.2019
04.03.2019

T
-> Eidy: už mám připravený jiný brzdic...Ještě,že jsem je nedávno koupil pro strýčka příhodu 

22:20:21
03.03.2019
03.03.2019

Eidy
-> T: Jakej závit? Na přidělání brzdiče? No tak závitová vložka. 

20:52:50
03.03.2019
03.03.2019

T
Motor vrčí,tak jsem se vrhnul na ty zadní brzdy a rovnouje strhnul začít na brzdici 

22:17:46
02.03.2019
02.03.2019

milanrejpid
Bylo to opravdu záludné. Benzin nám tam šel krásně. Jen prostě 3 hodiny hledani a bádání.
není vůbec za co. jako bych já neměl zrovna málo te elektriky


21:11:14
02.03.2019
02.03.2019

T
-> Eidy: nojo
na štěstí se na to přišlo, ale víc až osobně 


21:04:43
02.03.2019
02.03.2019

Eidy
-> T: Elektrika? Tvoje oblíbený téma :))
19:09:47
02.03.2019
02.03.2019

T
-> Eidy: nene, elekrika

Ale na konec to chytlo a vrcelo...musím dodělat ty brzdy,omotat svody, udělat fitlry a převařit výfuk.....


Ale na konec to chytlo a vrcelo...musím dodělat ty brzdy,omotat svody, udělat fitlry a převařit výfuk.....
18:48:41
02.03.2019
02.03.2019

Eidy
-> T: Jakýho utrpení? Problémy? Asi s karbcema, co? Ale každopádně gratulace. 

18:09:13
02.03.2019
02.03.2019

T
3 hodiny utrpení, ale provizorně vrčíme 
Velký dík Milanovi za pomoc

Velký dík Milanovi za pomoc

08:15:46
23.02.2019
23.02.2019

T
-> Eidy: zatím ne, ale snad budou tancovat jak budu potřebovat 

12:39:12
22.02.2019
22.02.2019

Eidy
-> T: Tancujou hadi, když hraješ na flétnu? :)
11:22:18
22.02.2019
22.02.2019

T
-> Fifa: snažím se, tak se uvidí jak to pojede....tady asi poslední díl 

20:49:59
21.02.2019
21.02.2019

Fifa
-> T: Vypadá to velmi pěkně a slibně. Slušně zbrojíš :-)
21:25:59
19.02.2019
19.02.2019

T
-> Eidy: jojo,minimálně se o něco pokusím 
-> milanrejpid: někdo to udělat musel

-> milanrejpid: někdo to udělat musel
