T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:04:43
02.03.2019
Eidy
-> T: Elektrika? Tvoje oblíbený téma :))
19:09:47
02.03.2019
-> Eidy: nene, elekrika 8 4

Ale na konec to chytlo a vrcelo...musím dodělat ty brzdy,omotat svody, udělat fitlry a převařit výfuk.....
18:48:41
02.03.2019
Eidy
-> T: Jakýho utrpení? Problémy? Asi s karbcema, co? Ale každopádně gratulace. 4
18:09:13
02.03.2019
3 hodiny utrpení, ale provizorně vrčíme 5

Velký dík Milanovi za pomoc 4
08:15:46
23.02.2019
-> Eidy: zatím ne, ale snad budou tancovat jak budu potřebovat 3
12:39:12
22.02.2019
Eidy
-> T: Tancujou hadi, když hraješ na flétnu? :)
11:22:18
22.02.2019
-> Fifa: snažím se, tak se uvidí jak to pojede....tady asi poslední díl 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 22.02.2019 11:22:18
20:49:59
21.02.2019
Fifa
-> T: Vypadá to velmi pěkně a slibně. Slušně zbrojíš :-)
21:25:59
19.02.2019
-> Eidy: jojo,minimálně se o něco pokusím 4

-> milanrejpid: někdo to udělat musel 40
16:12:39
19.02.2019
milanrejpid
Konečně sem ti to svaril3
22:01:16
17.02.2019
Eidy
-> T: Stačila by hliníková tyčka. Nebo karbonová. 1 Asi to vydrží, spíš ten pocit mít to uchycený jen na hadici.
21:05:35
17.02.2019
-> Eidy: koukám kdo to jezdí a nikde jsem na ní nenarazil, ale moc se mi to bez ní nelíbí 8
20:46:59
17.02.2019
Eidy
-> T: Oho, paráda. Nějaká podpěra bude?
20:33:19
17.02.2019
Krmení dozapojit, ale na hrubo by bylo 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.02.2019 20:33:19
12:26:09
15.02.2019
-> Eidy: já doufám, že tohle bude dospělej motor, takže spíš kus buřta 3
07:17:07
15.02.2019
Eidy
-> T: Sunar a kýbl s vodou. 1
21:25:24
14.02.2019
A teď to jen něčím nakrmit a pak to vypláchnout 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.02.2019 21:25:24
21:22:21
13.02.2019
Tak praskle to není, to je jen chlup 3

Levý na fotce je převrtany, takže může být někde chyba, ale rosí i pravý s novým ze sady na repas, dal jsem starý odvzdušňovák a uvidím zítra...
09:44:46
12.02.2019
Antony - zrušená registrace
-> MVM 12.02.19 09:25:32: pravda, pravda, taky jsem upravovat (opravoval) dosedací plochy pro odvzdušňováky stejným způsobem 4
09:25:32
12.02.2019
MVM
-> T: Máš ty správný odvzdušňováky? Prohlídni si tvar těsnícího kužele kde "píše" oproti sedlu. Sedlo mnohdy vyčistím do správnýho úhlu nabroušeným vrtákem v ruce protočím,ale nesmí vrták skákat Někdy má i odvzdušňováček příliš dlouhou špičku kterou je potřeba snížit.. Určitě se nic nevyřeší větším dorváním nebo silou. To stačí dotáhnout jen do citovýho kontaktu.. 4
Extreme Tyres