skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:04:43
02.03.2019
02.03.2019
Eidy
-> T: Elektrika? Tvoje oblíbený téma :))
19:09:47
02.03.2019
02.03.2019
T
-> Eidy: nene, elekrika
Ale na konec to chytlo a vrcelo...musím dodělat ty brzdy,omotat svody, udělat fitlry a převařit výfuk.....
Ale na konec to chytlo a vrcelo...musím dodělat ty brzdy,omotat svody, udělat fitlry a převařit výfuk.....
18:48:41
02.03.2019
02.03.2019
Eidy
-> T: Jakýho utrpení? Problémy? Asi s karbcema, co? Ale každopádně gratulace.
18:09:13
02.03.2019
02.03.2019
T
3 hodiny utrpení, ale provizorně vrčíme
Velký dík Milanovi za pomoc
Velký dík Milanovi za pomoc
08:15:46
23.02.2019
23.02.2019
T
-> Eidy: zatím ne, ale snad budou tancovat jak budu potřebovat
12:39:12
22.02.2019
22.02.2019
Eidy
-> T: Tancujou hadi, když hraješ na flétnu? :)
11:22:18
22.02.2019
22.02.2019
T
-> Fifa: snažím se, tak se uvidí jak to pojede....tady asi poslední díl
20:49:59
21.02.2019
21.02.2019
Fifa
-> T: Vypadá to velmi pěkně a slibně. Slušně zbrojíš :-)
21:25:59
19.02.2019
19.02.2019
T
-> Eidy: jojo,minimálně se o něco pokusím
-> milanrejpid: někdo to udělat musel
-> milanrejpid: někdo to udělat musel
16:12:39
19.02.2019
19.02.2019
milanrejpid
Konečně sem ti to svaril
22:01:16
17.02.2019
17.02.2019
Eidy
-> T: Stačila by hliníková tyčka. Nebo karbonová. Asi to vydrží, spíš ten pocit mít to uchycený jen na hadici.
21:05:35
17.02.2019
17.02.2019
T
-> Eidy: koukám kdo to jezdí a nikde jsem na ní nenarazil, ale moc se mi to bez ní nelíbí
20:46:59
17.02.2019
17.02.2019
Eidy
-> T: Oho, paráda. Nějaká podpěra bude?
12:26:09
15.02.2019
15.02.2019
T
-> Eidy: já doufám, že tohle bude dospělej motor, takže spíš kus buřta
07:17:07
15.02.2019
15.02.2019
Eidy
-> T: Sunar a kýbl s vodou.
21:22:21
13.02.2019
13.02.2019
T
Tak praskle to není, to je jen chlup
Levý na fotce je převrtany, takže může být někde chyba, ale rosí i pravý s novým ze sady na repas, dal jsem starý odvzdušňovák a uvidím zítra...
Levý na fotce je převrtany, takže může být někde chyba, ale rosí i pravý s novým ze sady na repas, dal jsem starý odvzdušňovák a uvidím zítra...
09:44:46
12.02.2019
12.02.2019
Antony - zrušená registrace
-> MVM 12.02.19 09:25:32: pravda, pravda, taky jsem upravovat (opravoval) dosedací plochy pro odvzdušňováky stejným způsobem
09:25:32
12.02.2019
12.02.2019
MVM
-> T: Máš ty správný odvzdušňováky? Prohlídni si tvar těsnícího kužele kde "píše" oproti sedlu. Sedlo mnohdy vyčistím do správnýho úhlu nabroušeným vrtákem v ruce protočím,ale nesmí vrták skákat Někdy má i odvzdušňováček příliš dlouhou špičku kterou je potřeba snížit.. Určitě se nic nevyřeší větším dorváním nebo silou. To stačí dotáhnout jen do citovýho kontaktu..