T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:46:33
18.01.2013
Bery
-> Eidy: neblbni...já foukám o atmosféru míň...

když jsem měl půjčený slicky poprvé,nafoukal jsem to 1,8/2,0 a dostal jsem takovou držkovou....upustil jsem na 1,3/1,5 a lepidlo až do konce
19:58:04
18.01.2013
jinak jsem pos... jeden silent v rameni a když už jsem se naučil je tam dávat ve svěráku, tak bych se potřeboval naučit ho i vyndat :-/ nějaká rada, když nemam přípravek :-)
19:56:08
18.01.2013
držáky doma.....konečně jsou díry rovně a trošku jsem je šoupnul dál za auto a je to pro jistotu 4mm pozink, takže vesele se bude pokračovat....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 18.01.2013 19:56:08
15:14:37
18.01.2013
vhml
-> Eidy: jak říkám, nejsem znalec, ale litr na rally fungvoal nejlíp na 1,9 za tepla a já jezdím na slalomech taky do 2. Tudíž studená guma kolem 1,6...
upraveno 1x, naposled 18.01.2013 18:49:27
13:36:25
18.01.2013
Eidy
-> vhml: Guma se sjíždí akurátně a je tvrdá. Tak co?

Jako můžu zkusit ufoukat, ale bojím se, že to bude žvejkačka.
11:57:52
18.01.2013
vhml
-> Eidy: nejsem znalec, ale vůbec bych se nestyděl za studena foukat dopředu o půl atmosfery míň...
06:16:14
18.01.2013
radekp
já foukám 2,2 a 2,4, ale vepředu zkusím míň.

-> T: Neboj se toho1
21:26:14
17.01.2013
-> Eidy: : tolik jo ? tak teda jo no 4

dunlopka má na disku o šířce 6" 190 mm a tohle zutý 182,5 mm
21:07:05
17.01.2013
Eidy
-> T: Já foukám 2,4/2,6 atm. Jakej to máš rozměr? Proti Dunlopkám jsou o tolik užší?
20:44:48
17.01.2013
jo a vyřešil jsem problém velké hlavy šroubu na vnějším držáku...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.01.2013 20:44:48
20:43:26
17.01.2013
tak já taky vedle sebe... jedna technická ke gumám...na kolik se tohle fouká? 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.01.2013 20:43:26
09:52:15
17.01.2013
ZdenoR
-> T: pro srovnani jsem ti pridal taky fotku

skoda-virt.cz/cz/.../1171 23-jake-pneu-na-rallye
20:26:57
16.01.2013
-> Tuner#2: : to doufám 168 1
20:23:30
16.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Na 6" ráfku se to ještě roztáhne 4
19:41:59
16.01.2013
-> vhml: : +- 182,5 mm 40
16:46:34
16.01.2013
-> Eidy: : to si ne, měl jsem je jen vedle těch dunlopek a jsou užší....
16:20:27
16.01.2013
Eidy
-> vhml: Tipuju to minimálně na 200.
16:16:41
16.01.2013
-> vhml: : myslíš jestli 175 je 175 jo? poměřím a večer dám vědět....
13:18:02
16.01.2013
vhml
-> T: zkus změřit šířku přes boky.
22:56:59
14.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 14.01.13 21:48:49: JJ bude to tak, tak to není tak špatné oni se ty série semi tak často nedělají. 4
Extreme Tyres