T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:48:11
20.01.2013
Eidy
-> T: Představuješ si to správně, ale co když je příčka, na kterou budeš vařit, křivá? To se tímhle způsobem nikdy nedoměříš.
14:12:31
20.01.2013
-> Eidy: : no tohle mam ale měřený tak, že mam ramena na držákách a ty vnitřní jsou opřený nadoraz o stěnu ( tak , jak by se mely přivařit ) , takže můžu jen dozadu a ne dopředu...no to nějak vymysleim, spíš mi jde o to, jestli si to představuju správně, že s timhle přípravkem mi stačí si hlídat ty vzdálenosti, které jsem napsal, že bych měl mít geometrii cca 0 na všechny strany...
13:15:49
20.01.2013
Eidy
-> T: Tak posuň levý rameno dozadu a pravý dopředu. A co natočení předních kol? Nemáš je zatočený? Stačí o trošku a na pokličce ložiska to hodí několik mm.
12:58:24
20.01.2013
no a takhle si to teda představuju....vzhledem k tomu, že je to takhle sešroubované, tak je to vlastně pevná náprava a měla by mi souhlasit teda vzdálenost LP a LZ kolo a ta samá na druhé straně a jsem v rovině....že přední náprava je natočená rovně a geometrie tam je.....souhlasí ?

vlevo je to rovně a vpravo to mam já vlastně s rozdílem 8mm
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.01.2013 12:58:24
12:50:53
20.01.2013
takže takovejhle přípravek....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.01.2013 12:50:53
11:47:50
20.01.2013
Zazaa
ja myslel vahu toho co to vozi ... na lehkem aute staci mensi tlak nez u kompletne ustrojeneho



stejne tak ma vliv sirka rafku, pokud je ta guma rovne nebo trochu natazena tak drzi paradne, ale na uzkem se pri stejnem tlaku bude kroutit - proto kdyz se podiva clovek na doporucene rozmery rafku pro slicky tak vetsinou to vychazi na ruzne velka Acka :)



jinak ten slick i jina guma obecne funguje nejlip pri co mozna nejmesim tlaku (ale takovem ze se ta guma uz nehrne v bocich) kdy nejlip kopiruje povrch
23:13:44
19.01.2013
vhml
-> Tuner#2: ani já, rallyová guma funguje tak na 2 atmosfery vzadu. Formulova, z papíru, s vysokým bokem hraje nejlíp na 1,7-1,8 za tepla. S 1,6 se ještě trochu vlní v bokach. Nevím jak celá ta guma drzi pohromade :-D
21:10:53
19.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa 19.01.13 17:41:18: Vím, že okruhový slick je o hodně lehčí (viz. zdejší téma o hmotnostech kol/gum), ale jak to pak může fungovat při 0,8atm to nechápu... 1
18:19:52
19.01.2013
vhml
-> Zazaa: u formulovýho jo, to je jak papír když na to šáhneš( i přes to funguje až prekvapivě i s malejma tlakama ) ale rallyová guma má hodně tvrdej bok, je to vidět i na váze tý gumy.
17:59:55
19.01.2013
-> Vojťas: : hlučnost asi stejně jako vhml neposoudím 3



-> vhml: : co jsem doma našel, to jsem dal,ale vypadá to jako řízení na škodovku 40







tak silent mě stál celý den úsilí 3 8 , ale je tam a tak jsem rovnou prdnul nápravu do auta a zítra mě čeká měření a pořád přemýšlím čeho se chytat....

mam přípravek, kterým sešroubuju ramena vodorovně k sobě, takže nejsem schopen na kole hýbat s odklonama,ani se sbíhavostí...takže :

mi bude muset stačit pouze,aby se vzdálenost mezi LP a LZ kolem rovnala vzdálenosti mezi PP a PZ kolem, že by ostatní hodnoty(odklon,sbíhavost) měly být cca 0, myslím si to správně ?
17:41:18
19.01.2013
Zazaa
-> Tuner#2: nejde ani tak o boky ty sou mekky docela i u slicku, ale spis o vahu ...
17:16:15
19.01.2013
minno
-> Vojťas 19.01.13 12:53:31: tak vymeň tiahlo za tiahlo s kosťou a máš doživotne po probléme.
13:26:25
19.01.2013
vhml
-> T: v tom priapde nevim, z ceho jsem to tam dal ja :-D Možná nějaká evoluce :-)



-> Vojťas: hlučnost neposoudím, řazení boží.
12:53:31
19.01.2013
Vojťas
-> T: dej mi pak vědět co to udělá s řazením a hlučností, taky tu mám řízení navíc a ta klec se mi furt rozpada 40



Nesmite sem takovyhle věci vubec dávát :/
12:51:13
19.01.2013
-> vhml: : já taky řízení 131
12:48:39
19.01.2013
vhml
-> T: z cehoz ten kloub vzal? já mám nejakej masivnejsi z rizeni.
12:03:31
19.01.2013
-> sikula: : dík, koukal jsem na ty Tvoje,ale nakonec jsem koupil tohle 4



-> Tuner#2: : né moje, ale dík 4



takže si dneska hraju se silentem už hodinu a nic......to je na palici... :-/ po obědě pokračuju a do večera to snad bude :-D



s gumama koukám, že budu asi laborovat, co člověk tady, to jiná hodnota



jinak při čekání na ty držáky se mi povedlo ještě spáchat tohle 5 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.01.2013 12:03:31
23:28:12
18.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 18.01.13 23:07:55: JJ vím, že je to jiné, však k tomu jsme taky dospěli, protože foukat tak málo R888 tak se to chová jak OR6tka. 3
23:07:55
18.01.2013
radekp
-> Tuner#2: ma slicky, to je jine... myslim ze koko mi rikal, ze fouka 1,4...
22:50:18
18.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Já foukám v garáži 1,9/2,3 a když jsem to říkal Bohouškovi, tak si klepal na čelo. 40 Prý na kopce jezdí předek 0,8 - 1atm aby se to rychle ohřálo. Zřejmě ty pravý slicky mají ještě tvrdší boky jinak nevím... Já když ubral měl jsem pocit plavby a to jedu ho*no nasazení. 5



-> T 18.01.13 19:56:08: Pěkná práce 4
upraveno 1x, naposled 18.01.2013 22:51:04
Extreme Tyres