T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:48:25
22.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Aidamgonnahate 22.01.13 08:54:08 napsal: Pokud nemas auto varenou hujdu tak i Marchal dela origo RS ramena podle diry na hever :)))

Ne vše co dělá pan Marchal je dobře a ne vše je dobré papouškovat i když u tebe vlastní názor ani nepředpokládám...



-> T 22.01.13 09:33:43: Ve vší úctě nemáš pravdu. Trochu jsem pohledal, protože jsem si byl jistý jen u 120cky na 100% a ono to tak má i 100vka. Otvory jsou zespoda prahu v podlaze vřesně vyvrtané až po svaření kasle. Mrkni sem, pak snad bude jasno. Otvory pro hever jsou tam nasmrkané jak to přišlo pod ruku, podle toho NIKDY nic neměřit...



www.hundertka.wz.cz/174_1 75.jpg

www.hundertka.wz.cz/176_1 77.jpg
upraveno 2x, naposled 22.01.2013 10:50:16
09:33:43
22.01.2013
-> Tuner#2: : pan Andrt je proti Tvému tvrzení 4
08:54:08
22.01.2013
Aidamgonnahate
Pokud nemas auto varenou hujdu tak i Marchal dela origo RS ramena podle diry na hever :)))
08:48:40
22.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 22.01.13 06:50:23: Díra na hever je nesmysl podle té se nesmí měřit nic. Nevím jak u eRka, 120cka má měřící otvory ze spodní části prahu, ale jistota je to vzít z nápravy. 4
06:50:23
22.01.2013
-> Tuner#2: : nojo,ale to bych byl tam ,kde jsem byl....psal jsem, že od dir na hever na předek mam cca 8mm, což bylo cca tolik, kolik jsem psal při měření kolo na kolo, takže je asi předek jinde :-/ a tim díra by na to neměla mít vliv, pokud by byla přední pootočená 4
00:53:17
22.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 21.01.13 17:24:47: Nevím jak moc je přesná ta díra ve středu nápravnice, raději bych se ještě chytil od toho šroubu co jsem psal, to je jistota. 4
21:19:53
21.01.2013
-> Bery: : no snad se taky dostanu jednou k něčemu jinýmu 40 3
19:44:09
21.01.2013
Bery
já jsem tak rád,že už mám tu nápravu za sebou:-)ted se hrabu v babetě:-)
18:43:31
21.01.2013
-> Eidy: : začnu, už aby to bylo 1 156
18:33:37
21.01.2013
Eidy
-> T: Tak už rozpal plotnu a začni vařit.
17:24:47
21.01.2013
takže postřehy pro dnešek...

nejdřív jsem nacpal trubku do dir pro hever a měřil s přední nápravou a ejhle....tam mi vylezlo těch cca kolem 8mm, tak jsem vzal šroub, na něj přivázal provázek a šroub prdnul do středové díry v nápravnici a provázkem vzadu porovnával na pár místech na nápravě a všude to byla levá strana shodná s pravou, takže usuzuji, že můžu vesele vařit....souhlas ? 5
19:53:47
20.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 20.01.13 19:36:05: V předu bych měřil od něčeho pevného, třeba šroub na seřízení odklonu na spodním ramenu 4 Chytit střed na otočném čepu, nedej bože na náboji je téměř nemožné. Sebemenší natočení volantu a jsi o řád jinde.
upraveno 1x, naposled 20.01.2013 19:54:48
19:36:05
20.01.2013
-> ZdenoR: : přeměřím 4
16:39:35
20.01.2013
ZdenoR
Pokud chceš mit jistotu musíš změřit vzdálenosti mezi předními a zadními koly i do kříže, jinak ti můžou vzdálenosti sedět, ale auto bude 4 stope.
15:48:11
20.01.2013
Eidy
-> T: Představuješ si to správně, ale co když je příčka, na kterou budeš vařit, křivá? To se tímhle způsobem nikdy nedoměříš.
14:12:31
20.01.2013
-> Eidy: : no tohle mam ale měřený tak, že mam ramena na držákách a ty vnitřní jsou opřený nadoraz o stěnu ( tak , jak by se mely přivařit ) , takže můžu jen dozadu a ne dopředu...no to nějak vymysleim, spíš mi jde o to, jestli si to představuju správně, že s timhle přípravkem mi stačí si hlídat ty vzdálenosti, které jsem napsal, že bych měl mít geometrii cca 0 na všechny strany...
13:15:49
20.01.2013
Eidy
-> T: Tak posuň levý rameno dozadu a pravý dopředu. A co natočení předních kol? Nemáš je zatočený? Stačí o trošku a na pokličce ložiska to hodí několik mm.
12:58:24
20.01.2013
no a takhle si to teda představuju....vzhledem k tomu, že je to takhle sešroubované, tak je to vlastně pevná náprava a měla by mi souhlasit teda vzdálenost LP a LZ kolo a ta samá na druhé straně a jsem v rovině....že přední náprava je natočená rovně a geometrie tam je.....souhlasí ?

vlevo je to rovně a vpravo to mam já vlastně s rozdílem 8mm
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.01.2013 12:58:24
12:50:53
20.01.2013
takže takovejhle přípravek....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.01.2013 12:50:53
11:47:50
20.01.2013
Zazaa
ja myslel vahu toho co to vozi ... na lehkem aute staci mensi tlak nez u kompletne ustrojeneho



stejne tak ma vliv sirka rafku, pokud je ta guma rovne nebo trochu natazena tak drzi paradne, ale na uzkem se pri stejnem tlaku bude kroutit - proto kdyz se podiva clovek na doporucene rozmery rafku pro slicky tak vetsinou to vychazi na ruzne velka Acka :)



jinak ten slick i jina guma obecne funguje nejlip pri co mozna nejmesim tlaku (ale takovem ze se ta guma uz nehrne v bocich) kdy nejlip kopiruje povrch
Extreme Tyres