T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

11:08:02
18.10.2012
TTomas
-> Antony: Tak donest to pak do autoklavy je to nejmensi. 4
10:50:11
18.10.2012
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: myslím že v "domácích" podmínkách, byť s dokonalou formou, je to neřešitelný. Na takovou výrobu by bylo potřeba to kolo vyrábět v peci a pod velkým tlakem aby to něco vydrželo.
10:46:38
18.10.2012
m8rinek
-> vhml: asi ale ne TUL :), formuli dělaj na čvutu, hnojárně snad taky, v plzni a v brně, my děláme hovno :D.
10:44:45
18.10.2012
vhml
-> m8rinek: vzdyt tam byla TU hned vedle. Nebo že bych cuměl jinam? :-)



No kazdopadne to co tam stálo od CVUT byl úplně jinej level.
10:17:49
18.10.2012
m8rinek
-> vhml: naše? My žádnou formuli nemáme :D. CVUT dělá jak motorovou (černá, všude karbon, CrMo rám) a elektro (oranžová, ocelovej rám), monokok mají vyvinutej, ale někdo z něj musí dodělat auto.



Kdyby někoho zajímalo něco víc cartech.cvut.cz/
upraveno 1x, naposled 18.10.2012 10:19:23
10:12:38
18.10.2012
vhml
-> m8rinek: na veletrhu v Brně byla vaše formula postavena hned vedle ČVUT. Vypadalo to jako chudý příbuzný. ČVUT v tom má nalitý úplně šílený peníze - karbonovej monokok už mají
09:05:35
18.10.2012
-> Eidy: : o nějakých kolech na formu bych věděl, třeba moje 40 ale se 13" by Kóča drhla bříškem o zem 3

je to všechno krásný, ale myslím, že v domácích vývojích ani nechci vědět na kolik by jedno kolo vyšlo a jak dlouho by to trvalo 8 nejsem moc optimista, co? 3
07:10:14
18.10.2012
MATTESS
-> m8rinek: ta fotka byla pro info co je formule student
23:47:35
17.10.2012
m8rinek
-> MATTESS: na tomhle určitě ne a ani na aktuálním, do nový sezony musí jít s novým vozem, ale otázkou je jak to bude vzhledem k dokončení studia hlavních tahounů... Mají vyvinutý karbonový monokok, tak schválně zda ho někdo dodělá...
23:43:48
17.10.2012
m8rinek
-> Eidy: to určitě ne, cena je uplně mimo, přístup k technologiím se obdržením diplomu taky zhoršil a navíc jsou navržený na 300kg auto...i s řidičem...
23:00:00
17.10.2012
ZdrubT
-> Eidy: Klidně provedu testování těch kol. Pokud vydržej mě, tak každému.2
22:56:56
17.10.2012
Eidy
-> MATTESS: No, já jen, aby je neměl šroubek na eRku. To bych sprostě záviděl. 1
22:51:58
17.10.2012
MATTESS
22:31:39
17.10.2012
Eidy
-> m8rinek: A na jakým autě, že jsem tak smělý???
22:31:03
17.10.2012
TTomas
-> m8rinek: Jo taky mne spis napadlo udelat limce, ale ta cena bude zavratna.
22:28:51
17.10.2012
m8rinek
-> Eidy: švára je vyráběl jako diplomovou práci pro formuli student, s tim, že střed byl obráběnej... Třeba budou příští rok k vidění na autě ;).
21:58:25
17.10.2012
TTomas
vimeo.com/43435991



Doporucuju prohlidnout vsechny4
21:42:49
17.10.2012
Eidy
-> T: Tak ze srandy přemýšlím, co by to obnášelo. A muselo by se začít výrobou několikadílné formy na CNC. Hmm. Kdo mi udělá formu? Pak udělat pár kol a provést zátěžové zkoušky. To by se dalo. Ale ta forma.

Tvarově by šlo o kopii kvalitních sériových kol s širšími paprsky. Určitě nic, jako mam na Kóče. Ale něco by se vymyslet dalo. A upřímně, i kdyby to kolo mělo 4kg, kdo z vás by ho nechtěl?1 1
upraveno 1x, naposled 17.10.2012 21:43:39
20:32:35
17.10.2012
-> radekp: : já už s ním nějakou dobu dělám,ale pokrok nikde bohužel 8 viděl bych to tady na virtu na jiný dva adepty 40 4
20:20:49
17.10.2012
radekp
-> Vojťas: Když vezmu váhu svého ARC, podělím dvěma, vyjdou mi 2 kg, to by šlo1

-> T: Tak nějaké zkušenosti už máš, viděl bych to na 3 roky40
Extreme Tyres