T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:38:35
12.11.2012
špionážní foto alespoň malého pokroku...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.11.2012 18:38:35
13:13:58
27.10.2012
-> ZdenoR: : tak dobrý 40
23:53:17
26.10.2012
ZdenoR
-> T: Já třeba jezdim plastové pásky.
22:24:01
25.10.2012
m8rinek
22:23:31
25.10.2012
-> m8rinek: : dobře no, pozeptám se po nich někde 3 40
22:22:25
25.10.2012
m8rinek
-> T: protože jsou humpolácký, na poloosu patří jen pásek...
22:20:40
25.10.2012
-> Eidy: : v pohodě 4 jen proč bys sis je tam nedal Ty ? 4
22:19:52
25.10.2012
Eidy
-> T: Ony samozřejmě fungovat budou dobře. Já bych si je tam nedal, ale já nejsem ty. V pohodě.4
22:11:17
25.10.2012
-> Eidy: : ani nevim, jen vim, že jsem je sehnal v prvnim krámu a četl, že s nima jezdil třeba Majkl a nedočetl jsem se o nějakym problému....8
22:09:36
25.10.2012
Eidy
-> T: Dobrý, ale když máš zámky těch objímek takhle, tak bude poloosa nevyvážená 3. Ehmm, proč jsi nechtěl poloosní objímky?
22:08:24
25.10.2012
jo a zastavil se kamarád s něčím, to by snad mohlo být 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.10.2012 22:08:24
22:07:12
25.10.2012
tak konečně jsme dobojoval s jednou stranou, jen druhá jsem zjistil, že není co bych chtěl,takže znova hledat jinou poloosu 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.10.2012 22:07:12
21:25:07
22.10.2012
-> Bull: : dík 4
20:13:05
22.10.2012
Bull
Krasavice
20:18:41
18.10.2012
-> radekp: : a na erku už vůbec ne 3
20:08:26
18.10.2012
radekp
-> Eidy: když se vyučíš na 742, zlobit se nebudem3
19:36:59
18.10.2012
tady je to koukám samej optimista 40

ale jestli na něco dojde, tak se asi rád připojím 5
19:16:52
18.10.2012
Eidy
-> radekp: na eRko? Všechno jednou bude.
19:10:03
18.10.2012
radekp
-> Eidy: Taky si myslím že forma je to nejjednodušší. Konkrétně si myslím že na takové kolo museli laborovat se vším, mají svůj materiál, jinak tkaný, s jiným pojivem...spíš někdo rozjeďte kapoty, dveře, střechy...1
14:23:13
18.10.2012
Eidy
-> Antony: Tak kdybys chtěl dosáhnout jejich hmotnosti tak určitě, Proto říkám, že udělat podomácku s hmotností lehoučkýho Al kola. To by muselo držet.
Extreme Tyres