-> Eidy: : no já právě někde myslím četl, že trubka bude muset ven, tak uvidím, až nasadim poprvé nápravu...ty jsi vařil se všema trubkama? ( jsou tam brzdový,kostka od brzd,spojkový,....)
jinak ještě přemýšlím, až budu posílat tlumiče do HP, co vlastně napsat co mam za nápravu :-D úhel kývání a kyvkový pružiny, což je 40Kn nebo jak to je ( to si najdu), víc stejně nevim :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:24:21
20.12.2012
20.12.2012
T
20:01:38
20.12.2012
20.12.2012
Eidy
-> T: S trubkou na topení čoveče nevím. Štíty brzd nech zapojený na hadičkách, to je ok. A ty části podběhu stačí odříznout nebo odstříhnout. Já tam pro jistotu udělal opět pertl.
19:33:37
20.12.2012
20.12.2012
T
motor venku,náprava venku,převodovka venku...jen nevim jestli budu muset vyndat i tu trubku, co vedla původně jako topení nebo ne a snad nebudu muset sahat na brzdy...nechal jsem je zapojené, tak snad to zvládnu i s nima....
jo a ten venkovní plech kapsy se jen uřízne a žádný vaření netřeba ?
jinak dorazil olej do převodovky a zadělal jsem ještě víko, takže převodovka je už hotová na 100%
jo a ten venkovní plech kapsy se jen uřízne a žádný vaření netřeba ?
jinak dorazil olej do převodovky a zadělal jsem ještě víko, takže převodovka je už hotová na 100%
12:28:42
20.12.2012
20.12.2012
T
-> radekp: : to doufám nebo spíš doufám, že ničí pomoc nebude třeba
11:29:10
20.12.2012
20.12.2012
radekp
-> T: vůbec se toho neboj! přinejhorším je tu dost lidí, kteří už to páchali, určitě poradí...
08:02:13
20.12.2012
20.12.2012
T
-> Eidy: : no toho nastavení se bojím nejvíc, tak uvidíme....pomalu tam prdnu venkovní držáky po tom, co vyberu kapsy a pak se uvidí jak to bude vypadat na vnitřních no......
20:42:55
19.12.2012
19.12.2012
Eidy
-> T: Aspoň ses do toho pustil ve správný čas. Všichni budou mít volno, takže ti tam může přijet spousta rozumbradů . Držím palce.
Na Molčanovce se toho dá dost nastavit, takže když ti to uteče o 1-2mm, tak vůbec o nic nejde.
Na Molčanovce se toho dá dost nastavit, takže když ti to uteče o 1-2mm, tak vůbec o nic nejde.
20:02:05
19.12.2012
19.12.2012
T
nějak jsem dneska chodil asi 10 minut kolem auta a tak nějak přemýšlel co ještě potřebuju a co ne než se pustim do molčanovky a najednou mi chybí zadní čelo, nárazník,výfuk,chlazení..
.a zítra počítám, že bude éro bez celýho zadku......
tak mi držte palce, předpokládám, že budu hodně otravovat s dotazama
strašlivě se toho bojim, do čeho jsem se to pustil,ale zároveň se moc těšim, až to bude.....tak uvidíme jak se zadaří
tak mi držte palce, předpokládám, že budu hodně otravovat s dotazama
strašlivě se toho bojim, do čeho jsem se to pustil,ale zároveň se moc těšim, až to bude.....tak uvidíme jak se zadaří
14:31:32
14.12.2012
14.12.2012
T
-> Eidy: : docela jo, čekal jsem to horší, doladit formu a přidat ještě nějakou svěrku, tak by to mohlo být bez chyb ale tady mě to netrápí, to jen abych se doma nenudil
21:05:51
13.12.2012
13.12.2012
Eidy
-> T: slušný.
19:41:56
13.12.2012
13.12.2012
T
-> Eidy: : nee, nějak se mi do něj pořád nechce a navíc tady mě to tolik netrápilo,ale nedopadlo to nejhůř...forma/výrobek/or
iginál a dvě svěrky
-> oppik: : dík
-> Milan 136: : kde ?
-> oppik: : dík
-> Milan 136: : kde ?
19:06:01
13.12.2012
13.12.2012
oppik
T 13.12.12 19:01:30 napsal:
pěkná práce.proč tam máš v záběru ty monočlánky
pěkná práce.proč tam máš v záběru ty monočlánky
19:05:49
13.12.2012
13.12.2012
Eidy
-> T: pěkně ty. Už konečně vakuum?
19:04:41
13.12.2012
13.12.2012
Milan 136
-> T: blázen
12:08:47
20.11.2012
20.11.2012
T
-> m8rinek: : nojo tak to chodí a kdyby jsi si něco nechal doma, tak to v ivotě nepoužiješ no
-> vhml: : no pokusim se sehnat a když neseženu, tak má kamarád ještě jednu převodovku v garáži, tak to jen přehodíme
-> vhml: : no pokusim se sehnat a když neseženu, tak má kamarád ještě jednu převodovku v garáži, tak to jen přehodíme
11:53:58
20.11.2012
20.11.2012
m8rinek
-> vhml: tu jsem si nechal... ale zbytek šel ;).
11:49:53
20.11.2012
20.11.2012
vhml
-> T: neřešit a jezdit pokud tam není někam dál rozlezlá prasklina.Jen to vybruš do kulata
11:49:07
20.11.2012
20.11.2012
vhml
-> m8rinek: tak jsi debil :-D Jestli jsi vyházel i krátký čtyřky tak se jdi rovnou zastřelit.