T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:20:19
31.12.2012
bibendum30
T 31.12.12 18:16:27 napsal:

se můžu na nějaký PF-ko vyprdnout…hlavně, ať se tu příští rok

opět všichni sejdem živí a zdraví 5 4
Nejlépe na Mosteckým okruhu-vid?1
18:16:27
31.12.2012
se můžu na nějaký PF-ko vyprdnout....hlavně, ať se tu příští rok opět všichni sejdem živí a zdraví 5 4
19:33:21
30.12.2012
-> Eidy: : parádní, fotky mi asi stačí takhle, možná jen kdyby se ti ještě chtělo nějakou fotku, jak to vypadá na "spoji" mezi držákem a příčkou

jinak co jsi se ptal na tu polohu vnitřního držáku, tak je vlastně ten držák na volno na těch šroubech, takže je to v podstatě tak,abych mohl nastavovat jen větší áčka...jinak ty ovály jsou cca 2cm, ale nevim jestli je to schválně nebo ne,ale pohyb je tak max 1cm od max polohy nahoře k max poloze dole... :-/

a koukám, jak jsi říkal o tom eLku pro příčku, tak jsi ho vlastně použil i na držák,takže prodloužil svislou stěnu v podstatě ?



no já zítra asi odstraním ten tunel pro topení a musím odříznout držák spoje spojkového válečku a trubky, a ještě musím doladit pohyb na vnějších držákách, že mi na vnitřních držákách ke stěně tak 1cm chybí.....
16:57:58
30.12.2012
Eidy
-> T: máš to tam.
15:56:57
30.12.2012
-> Eidy: : na email prosím, já na to večer kouknu a pak Tě budu bombardovat otázkama 40 3
12:51:22
30.12.2012
Eidy
-> T: Tady jsou nějaký fotky. skoda-virt.cz/cz/.../1340 68-molcan-ova-naprava

Kdybys potřeboval v plným na mail, stačí říct.4
10:23:38
30.12.2012
-> Eidy: : mohl by jsi mi to vyfotit, jak to tam máš vařený, dík 4
22:00:25
29.12.2012
Eidy
-> T: Na Kóče mám osy spodních šroubů lehce pod úrovní podlahy. Čili asi jako ty.
21:55:02
29.12.2012
-> m8rinek: : no to jsem si taky všiml a rád bych se dostal na podobné místo....zítra to ještě prohlédnu, ale jestli mam všechno dobře, tak nevim co budu dělat :-/
20:13:02
29.12.2012
m8rinek
-> T: Máš to opravdu dost nízko skoda110r.eu/erse/.../25% 20(2).JPG Jirkoj vyšel spodní šroub držáku lehce pod šroub příčky
19:45:30
29.12.2012
19:44:10
29.12.2012
jinak držáky teda pryč a dneska už jsem to zkoušel nasadit s tyčí a nějak se mi nezdají ty vnitřní držáky....nejsou nějak nízko ? nevim jak je dostat o kousek nahoru ( pravá strana neni sešroubovaná ) že pokud je budu rvát nahoru, tak dostanu místo áček véčka, že? 8





nemá ještě někdo , kdo montoval do erka molčanovku fotky kde jsou navařené držáky ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.12.2012 19:44:10
19:39:23
29.12.2012
tak zatím se mi podařilo udělat vše bez jakéhokoliv sundání...ale je to boj.....levý držák a pravý držák 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.12.2012 19:39:23
19:35:09
26.12.2012
svátky jsem předčasně odpískal, že mě to už doma nějak nebavilo se nudit nebo pít 3 8

takže dneska jsem připravil připravil místo pro levý vnější držák a sundal starý levý vnitřní a peru se s pravým vnitřním, že bych rád zachoval brzdy a spojku a asi to nebude taková sranda, jak jsem doufal :-D :-(

no a snad to zítra dodělám a zkusím to nasadit i s tyčí...jen už teď se mi nějak nezdá levá strana vnějšího držáku, jakoby byla podlaha křivá 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 26.12.2012 19:35:09
12:40:36
23.12.2012
-> m8rinek: : taky pravda 4

jinak přípravky mám a Dejvidův postup mi v podstatě slouží jako návod 4
12:35:43
23.12.2012
m8rinek
-> T: moc nechápu, ale děláš to trochu opačně, ne? Vem si trubku, vytoč si silonový vložky místo ložisek, spoj ramena trubkou, naměř vzdálenost mezi ramenama, chyť krajní držáky a díry vrtej až teď.



skoda110r.eu/erse/.../22. JPG

skoda110r.eu/erse/.../24% 20(3).JPG



A jestli přípravek nemáš, tak zavolej Dejvidoj, třeba Ti ho půjčí...
12:28:35
23.12.2012
tak první dotaz a to jsem u prvního držáku 3 8

vnější držáky...snažil jsem se to popsat a radši jsem to vyfotil :-D

být to v ose, tak bych si představoval, že bude ten držák opřený o ty šrouby oba na doraz,ale asi mi ujela ta první nová díra a tak mi na doraz chybí na jednom šroubu cca 1mm - viz. foto

řešit/neřešit ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 23.12.2012 12:28:35
18:36:59
21.12.2012
-> Eidy: : no tak to jsem zvědav jestli se mi taky postěstí neodpojovat brzdy 5

přední tlumiče jsem posílal do HP, že jeden tekl přece a když už jsem je tam posílal, tak jsem se s pánem domluvil, že mi je nastaví podle mě, takže jsem mu popsal přední nápravu + na co se auto používá a po tom co jsem s nim mluvil po, že se mě s hrůzou ptal co to bylo uvnitř 3 tak jsem se rozhodl, že si tam necham "přelít" i ty zadní, jen jsem je neřešil, když jsem věděl, že kyvka stejně nezůstane....tak teď co mu napsat 4
21:08:02
20.12.2012
Eidy
-> T: Musel jsem trochu uhnout z trubkama brzd a spojky kvůli příčce a vnitřním držákům, ale mám to neorigo v mědi, takže nevím jak moc je to stejný jako původní. Ale nic z toho jsem nerozebíral. Všechno zůstalo na autě.

A co bys chtěl s tlumičema? Změkčit? Úhel kývání moc nerozhoduje. To spíš poměr poměr ramen úchyt-osa kola-úchyt tlumiče u současné nápravy a molčanovky.
20:24:21
20.12.2012
-> Eidy: : no já právě někde myslím četl, že trubka bude muset ven, tak uvidím, až nasadim poprvé nápravu...ty jsi vařil se všema trubkama? ( jsou tam brzdový,kostka od brzd,spojkový,....)



jinak ještě přemýšlím, až budu posílat tlumiče do HP, co vlastně napsat co mam za nápravu :-D úhel kývání a kyvkový pružiny, což je 40Kn nebo jak to je ( to si najdu), víc stejně nevim :-D
Extreme Tyres