skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
15:33:54
07.01.2013
07.01.2013
Qwak
-> T: obávám se že už to ve zprávách nenajdu ... ale zkusím to,.. možná někdo bude vědet kdo to byl.. prodával tu za dobrou cenu ty červený s tím uložením bez pružiny ,, už je to předminulej rok nekdy k vánocům....
15:21:02
07.01.2013
07.01.2013
T
-> Qwak: : a od koho ? zeptej se ho ze zajímavosti....
15:16:46
07.01.2013
07.01.2013
Qwak
-> T: přímo od něj ne,.. od někoho tady z virtu a ten to od něj měl udajně mít.. to už se asi nikdy nedovíme.. ale já doufám že to tak bude abych já pak nezjistlil že ty ramena jsou špatny.. to by bylo podstatně horší ..
15:09:49
07.01.2013
07.01.2013
T
-> Qwak: : nedá se nic dělat, jen pro jistotu....to bylo všechno komplet od Molčana ?
21:57:27
06.01.2013
06.01.2013
Qwak
-> T: to mě mrzí hele.. já to nijak nestudoval ...
21:56:42
06.01.2013
06.01.2013
T
-> Qwak: : no jeden byl úplně na hov.. a tak jsdem si nechal rovnou udělat oba stejné podle sebe....
21:48:30
06.01.2013
06.01.2013
Qwak
-> T: ty držáky jsou blbý?
20:56:20
06.01.2013
06.01.2013
T
tak zadaná výroba na nové vnitřní držáky ( ty "účka" ), tak se dneska "lisovaly" ložiska v mezičase, tak se snad povedlo :-) a o víkendu už snad se něco přismrkne na auto už
20:16:28
02.01.2013
02.01.2013
T
-> Toušík: : no to děkuji
18:21:22
02.01.2013
02.01.2013
Toušík
-> T: Hele tak jsem měl úplně stejné problémy. Ten čep si myslím že jsem si trošku vyboural ale stejně to asi vytáhnout nepůjde. A ty držáky já jsem si trošku profrézoval jinak nevím jak to jinak řešit.. No a nakonec když jsem to napasoval tak jsem pochopil že to auto je k "ho..u" a už je tam navařeno vše zpět jak má bejt ve 100vce
18:10:23
02.01.2013
02.01.2013
T
no a ještě jedna chyba, aby toho nebylo málo...budu muset sehnat nebo si nechat udělat jiný držák na "šoupání" s vnitřním ramenem...je blbě udělaná díra pro štěft asi o 5mm a tím jsem bez možnosti nastavení
18:07:13
02.01.2013
02.01.2013
T
a teď to horší
moc se mi nelíbí, že mám celou nápravu moc vpředu a tím jsem přišel o možnost vyndání čepu, takže přemýšlím, co s tím...
moc se mi nelíbí, že mám celou nápravu moc vpředu a tím jsem přišel o možnost vyndání čepu, takže přemýšlím, co s tím...
18:04:44
02.01.2013
02.01.2013
T
dneska jsem si udělal konečně pořádné místo a už to vypadá trošku lépe :-)
11:24:02
02.01.2013
02.01.2013
T
-> Tuner#2: : no na škodu asi nejsou,ale rád bych se držel třeba do 2st., ale co já vim jak to dopadne
22:36:38
01.01.2013
01.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 01.01.13 22:15:02: Gumy měním podstatně dřív. Nejsem prase nehledě na to, že na okruhu jsou i 3° málo a na silnici než ojedem nový vzorek je třeba vyměnit gumy kvůli stáří, neb už nefungujou tak jako nové.
22:15:02
01.01.2013
01.01.2013
vhml
Tuner#2 Větší Áčka nejsou na škodu
Dokud ti nelezou dráty z vnitřku gumy :-)
Dokud ti nelezou dráty z vnitřku gumy :-)
11:35:03
01.01.2013
01.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 01.01.13 11:16:26: Zvaž jak moc nízko chceš mít zadek. pak bych podle toho usadil střed nápravy a nastavil patřičný odklon s tím, že budeš moct jak do plusu, tak do mínusu. Pak by za předpokladu, že se to nekroutí to mělo být stejné i na kolech, ale když vidím jak se ve svisláku na předku vynuluje odklon přes 2°, tak si myslím, že i vzadu díky páce se ten odklon zatížením nápravy taky zvětší byť kolo bude od lemu vejškově stejně při oměřování. O kolik, to si netroufám odhadnout, ale viděl bych to tak max. do jednoho stupně, takže se nemáš čeho bát. Větší Áčka nejsou na škodu
11:16:26
01.01.2013
01.01.2013
T
-> bibendum30: : kdekoliv
-> Tuner#2: : no s tím tak nějak počítám, otázka je, kolik to tak může dělat stupňů
-> Eidy: : OK, to v pohodě stačí, až budeš prostě v garáži dík
jinak, jak píšu T2....otázka kolik stupňů to může až udělat ten motor s převodovkou
-> Tuner#2: : no s tím tak nějak počítám, otázka je, kolik to tak může dělat stupňů
-> Eidy: : OK, to v pohodě stačí, až budeš prostě v garáži dík
jinak, jak píšu T2....otázka kolik stupňů to může až udělat ten motor s převodovkou
04:20:36
01.01.2013
01.01.2013
Eidy
-> T: Jo, jak říká T2, odklon se samozřejmě mění se zatížením. Ne snad ani tolik v silentech, ale samotnou kinematikou nápravy. A příčku převodovky ti vyfotím, až se dostanu domů. Ale jak říkáš, v podstatě jsem prodloužil stěnu karoserie.