T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:53:47
14.01.2013
bibendum30
-> T: přesně tak výroba 07/12 je 7.týden roku 2012.

Pro zajímavost....před rokem 2000 byly DOT 3-místné,ale vždy první 2 čísla jsou týden výroby
21:48:49
14.01.2013
-> Tuner#2: : jediné, co mi to připomnělo, bude asi označení YYY0712

takže sedmý týden 2012 ? 4
21:03:51
14.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 14.01.13 12:39:59: Paráda, jakou mají DOTku?
14:03:58
14.01.2013
-> Lubes: : co ? kde ? kdo ? 131



-> Eidy: : nojo co jsem měl dělat, když mi volal, že je má hned druhej den 40

nazuju co nejdřív, dokud je sníh 4 3 ne, rád bych projel Molčanovku se starejma a pak, uvidíme....



-> radekp: : děkuji 40
13:38:40
14.01.2013
radekp
-> T: Pěkně ses pochlapil1
12:49:12
14.01.2013
Eidy
-> T: Sakra to byl fofr. Kdy nazuješ?
12:42:49
14.01.2013
Lubes - zrušená registrace
-> T: ty vole 9
12:39:59
14.01.2013
a teď to menší překvapení....hurááááá 40 168
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.01.2013 12:39:59
12:38:51
14.01.2013
teď jsem byl chvilku zdravotně mimo, tak místo práce nakupuju 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.01.2013 12:38:51
15:29:23
08.01.2013
-> Qwak: : tak, tak 4
14:02:50
08.01.2013
Qwak
-> T: tak to sem rád že jsou to "jen" tyhle.. páč ty jsou naštestí ty nejjednodužší 6
12:59:46
08.01.2013
12:58:12
08.01.2013
-> Qwak: : no držáky jsou v podstatě sranda,ale ramena bych předělávat nechtěl :-/



jinak teda abych tady neplašil někoho,tak jde v podstatě jen o tyhle držáky, co jsem teda postřehl a asi by to šlo jen posunout díru,ale mam tu možnost, tak jsem si nechal držáky udělat podle sebe....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 08.01.2013 12:58:12
23:33:00
07.01.2013
Qwak
-> Bery: taky mě čeká nejaky lehký převařování.. ale jinak to snad bude OK..
23:22:24
07.01.2013
Bery
taky jsme pár drobností upravovali a převářeli/dovářeli,ale jako základ to nebylo špatný.celý bych to řezat,ohybat a vařit nechtěl
upraveno 1x, naposled 07.01.2013 23:24:15
20:36:55
07.01.2013
Qwak
-> T: taky by to měla být molčanovka" asi i soudruh molčan udělal chybu.. doufám že ramena budou ok .. 7
17:13:01
07.01.2013
m8rinek
-> T: Co psal Radek, tak myslim, že Molčanovka uplně přesností netrpěla...
15:59:31
07.01.2013
Qwak
-> havlik: jj to bude on dík ..

psal sem sz uvidíme co napíše ale matně si vzpomínám že sem se ho právě na to ptal a říkal snad že jo ..
15:34:37
07.01.2013
havlik
-> Qwak: myslim že to byl dipi
15:33:54
07.01.2013
Qwak
-> T: obávám se že už to ve zprávách nenajdu ... ale zkusím to,.. možná někdo bude vědet kdo to byl.. prodával tu za dobrou cenu ty červený s tím uložením bez pružiny ,, už je to předminulej rok nekdy k vánocům....
Extreme Tyres