T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:21:02
07.01.2013
-> Qwak: : a od koho ? zeptej se ho ze zajímavosti....
15:16:46
07.01.2013
Qwak
-> T: přímo od něj ne,.. od někoho tady z virtu a ten to od něj měl udajně mít.. 7 to už se asi nikdy nedovíme.. ale já doufám že to tak bude abych já pak nezjistlil že ty ramena jsou špatny.. to by bylo podstatně horší .. 7
15:09:49
07.01.2013
-> Qwak: : nedá se nic dělat, jen pro jistotu....to bylo všechno komplet od Molčana ?
21:57:27
06.01.2013
Qwak
-> T: to mě mrzí hele.. 7 já to nijak nestudoval ...
21:56:42
06.01.2013
-> Qwak: : no jeden byl úplně na hov.. a tak jsdem si nechal rovnou udělat oba stejné podle sebe....
21:48:30
06.01.2013
Qwak
-> T: ty držáky jsou blbý? 7 8
20:56:20
06.01.2013
tak zadaná výroba na nové vnitřní držáky ( ty "účka" ), tak se dneska "lisovaly" ložiska v mezičase, tak se snad povedlo :-) a o víkendu už snad se něco přismrkne na auto už 5
20:16:28
02.01.2013
-> Toušík: : no to děkuji 8 3
18:21:22
02.01.2013
Toušík
-> T: Hele tak jsem měl úplně stejné problémy. Ten čep si myslím že jsem si trošku vyboural ale stejně to asi vytáhnout nepůjde. A ty držáky já jsem si trošku profrézoval jinak nevím jak to jinak řešit.. No a nakonec když jsem to napasoval tak jsem pochopil že to auto je k "ho..u" a už je tam navařeno vše zpět jak má bejt ve 100vce 21
upraveno 1x, naposled 02.01.2013 18:22:10
18:10:23
02.01.2013
no a ještě jedna chyba, aby toho nebylo málo...budu muset sehnat nebo si nechat udělat jiný držák na "šoupání" s vnitřním ramenem...je blbě udělaná díra pro štěft asi o 5mm a tím jsem bez možnosti nastavení 8
18:08:16
02.01.2013
18:07:13
02.01.2013
a teď to horší 3 8

moc se mi nelíbí, že mám celou nápravu moc vpředu a tím jsem přišel o možnost vyndání čepu, takže přemýšlím, co s tím...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.01.2013 18:07:13
18:04:44
02.01.2013
dneska jsem si udělal konečně pořádné místo a už to vypadá trošku lépe :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.01.2013 18:04:44
11:24:02
02.01.2013
-> Tuner#2: : no na škodu asi nejsou,ale rád bych se držel třeba do 2st., ale co já vim jak to dopadne 40
22:36:38
01.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 01.01.13 22:15:02: Gumy měním podstatně dřív. Nejsem prase nehledě na to, že na okruhu jsou i 3° málo a na silnici než ojedem nový vzorek je třeba vyměnit gumy kvůli stáří, neb už nefungujou tak jako nové.
22:15:02
01.01.2013
vhml
Tuner#2 Větší Áčka nejsou na škodu 4 1



Dokud ti nelezou dráty z vnitřku gumy :-)
11:35:03
01.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 01.01.13 11:16:26: Zvaž jak moc nízko chceš mít zadek. pak bych podle toho usadil střed nápravy a nastavil patřičný odklon s tím, že budeš moct jak do plusu, tak do mínusu. Pak by za předpokladu, že se to nekroutí to mělo být stejné i na kolech, ale když vidím jak se ve svisláku na předku vynuluje odklon přes 2°, tak si myslím, že i vzadu díky páce se ten odklon zatížením nápravy taky zvětší byť kolo bude od lemu vejškově stejně při oměřování. O kolik, to si netroufám odhadnout, ale viděl bych to tak max. do jednoho stupně, takže se nemáš čeho bát. Větší Áčka nejsou na škodu 4 1
11:16:26
01.01.2013
-> bibendum30: : kdekoliv 4



-> Tuner#2: : no s tím tak nějak počítám, otázka je, kolik to tak může dělat stupňů 8



-> Eidy: : OK, to v pohodě stačí, až budeš prostě v garáži 4 dík

jinak, jak píšu T2....otázka kolik stupňů to může až udělat ten motor s převodovkou 8
04:20:36
01.01.2013
Eidy
-> T: Jo, jak říká T2, odklon se samozřejmě mění se zatížením. Ne snad ani tolik v silentech, ale samotnou kinematikou nápravy. A příčku převodovky ti vyfotím, až se dostanu domů. Ale jak říkáš, v podstatě jsem prodloužil stěnu karoserie.
19:26:55
31.12.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Jen taková moje poznámka. Odklon kola bude podle mě jiný když to vyměřuješ zvednuté a jiný až to bude stát zatížené na kolech, kdy se můžou deformovat silentbloky a Ačka to udělá větší až si vše sede. Je to jen připomínka aby jsi s tím v možnostech nastavení počítal.
Extreme Tyres