
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> m8rinek: : nojo tak to chodí
a kdyby jsi si něco nechal doma, tak to v ivotě nepoužiješ no
-> vhml: : no pokusim se sehnat a když neseženu, tak má kamarád ještě jednu převodovku v garáži, tak to jen přehodíme



-> vhml: : no pokusim se sehnat a když neseženu, tak má kamarád ještě jednu převodovku v garáži, tak to jen přehodíme

-> vhml: tu jsem si nechal... ale zbytek šel ;).
-> T: neřešit a jezdit pokud tam není někam dál rozlezlá prasklina.Jen to vybruš do kulata
-> m8rinek: tak jsi debil :-D Jestli jsi vyházel i krátký čtyřky tak se jdi rovnou zastřelit.
-> T: fakt, touhle dobou jsem včera ve šroťáku obracel bednu...
-> m8rinek: : paráda



-> T: ty jsi smolař, dnes jsem soukolí z5q odvezl na šrotaci....
tak převodovka je rozebraná a zjištění je, že už se v ní asi někdo rejpal, že jsou synchrony jako nový a jinak ložiska OK, takže jen gufera a přetěsnit a jak vidno na fotce, tak asi sehnat 5-ku....
jak se tohle může stát?
jak se tohle může stát?

-> minno: : jojo tu jednobarevnou, ale ještě mě čekají obě znova a nějak ještě lépe a pak doladit 

-> T 12.11.12 18:43:35: tu jednu lamino sedačku si si robil sám? pekná práca.
-> vhml: : to souhlas.....za 1. je mimo osu a za 2. je nahoru...půjde prostě níž ,ale pak nevim jak tam polezu
každopádně to mam pocitově při zatáčení stejné jako u minulých sedaček, což znamená, že bych si dovedl ten volant představit níž nebo delší ruce



každopádně to mam pocitově při zatáčení stejné jako u minulých sedaček, což znamená, že bych si dovedl ten volant představit níž nebo delší ruce


-> T: já mám ve stovce taky sedačku tak že tam pomalu nikdo nevleze, s 1,9metru a hodně přes 100kilo :-D Ta volantovka je prostě divná.
Kdežto ve 140 sedím hodně vzadu. Kvůli sedačce abych se tam vešel z nataženejma nohama
Kdežto ve 140 sedím hodně vzadu. Kvůli sedačce abych se tam vešel z nataženejma nohama
-> vhml: : nojo já mam takovou divnou postavu
třeba normálně mam posunutou sedačku dopředu jako malá holka a kolmo jako ještě menší holka
a to mam cca 185 cm...dneska jsem to poprvé vyzkoušel za jízdy a dobrý....jen bych zvládl volant níž, tak uvidíme jestli najdu v zimě ještě nějaký čas a odvahu...


-> T: sedačka kolmo je v pořádku ,ale šíleně nízko, nevidíš z auta ( pro mě na slalomy pekelně podstatná věc)
Celkov je ten posaz divokej vzhledem k poloze sedačka-volant
Celkov je ten posaz divokej vzhledem k poloze sedačka-volant
-> havlik: : aha, no já myslel, že to zkresluje, že je to tak kolmo...jinak za volantem si přijdu jako na minulých sedačkách.....jen o níž
ale jen o trochu....s potahem, bez něj je to horší....

-> T: on nepíše že ležíš on píše že máš nízko ty sedačky
-> vhml: : to se ti zdá, že já nerad ležím, takže mám radši sedačku hodně kolmo,ale volantem se nepleteš...je bohužel jen prodloužená nába,ale chtěl by níž...
-> T: sedíš podivně nízko s volantem podivně vysoko...