T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:32:55
25.09.2012
-> Bery: : aha, no já si říkám kterou svislou, ona je totiž ve skutečnosti na uchycení do kastle, takže vodorovná...to bude ten držák šílenej pak...nebo, že by nevadilo tu packu upálit a udělat uchycení blíž u sebe ? stejně budu originál uchycení vyztužovat....
19:26:54
25.09.2012
Bery
-> T: Eidy myslí tu packu napravo,to není dobrý,musíš tomu udělat bok až do konce
19:13:58
25.09.2012
-> m8rinek: . nee, teď jen zkouším varianty a ta, kterou si vyberu, tak se udělá znova, stejně mi kamarád ohnul držáky obráceně...



-> Eidy: : po pravdě nevím teď co myslíš 8
19:01:49
25.09.2012
Eidy
-> T: Ale hlavně jsi měl dotáhnout svislou plochu vpravo až nakonec. Takhle to bude pružit.
18:47:31
25.09.2012
m8rinek
-> T: a to budeš vrtat růčo? Nebylo by to lepší nakreslit sakum prdum už na začátku?
16:57:26
25.09.2012
16:56:49
25.09.2012
takže varianta č.3 už je asi moc 40

radiusy uvidím jestli budou...





-> Radek Retro eLeSo: : v pohodě 4
16:49:45
25.09.2012
Radek Retro eLeSo
-> T 07.09.12 14:08:51: k tobě vložit fotku nejde a u sebe mi to v tu dobu nešlo

neboj ale seknu to tam a odprezentuju se vší parádou3 4
16:37:49
25.09.2012
m8rinek
-> T: já mám svuj držák v podstatě plnej, ale chtělo to radiusy... a když už díry volil bych asi menší....
16:33:45
25.09.2012
havlik
-> T: nevim uz to nemam
16:33:22
25.09.2012
MATTESS
-> T: v rozích to chtělo radius.
16:07:02
25.09.2012
-> havlik: : to neni držák, to je cedník 3 co to váží ?



-> ZdenoR: : i kdybych nedosáhnul na pedály, tak auto nepůjčím 3
15:44:22
25.09.2012
ZdenoR
-> T: Pokud to máš dobře vymyšlené, budeš mít dobrý důvod proč nemůžeš auto půjčovat 1 3
15:38:49
25.09.2012
-> m8rinek: : proč ? málo děr? 3 pokud moc děr, tak udám nějaké rozměry : každá díra je od sebe 2,8 cm, samotná má 4cm průměr a nahoru dolu od díry je po 2 cm



-> ZdenoR: : posouvání asi nebude 8 4
15:33:27
25.09.2012
ZdenoR
-> T: Držáky jsou v poho, ale jak budeš řešit posouvání sedaček ?
15:27:57
25.09.2012
m8rinek
-> T: No nevim Karle... i když havlikoj jsem dělal vůbec děratý výztuhy :D
15:14:12
25.09.2012
varianta číslo 2, stačí?

přemýšlím ještě jestli na spodek udělat pár dir nebo ne a jestli ještě a jaké díry vpravo pod uchycením,ale nějak mi tam žádnej tvar nepasuje.
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.09.2012 15:14:12
09:21:57
25.09.2012
-> havlik: : tak mam 3 mm nerez, trošku to teda necham provrtat 40



-> Bery: : kastle přijde vyztužit v místě uchycení sedačky...4
21:11:54
24.09.2012
Bery
-> T: spíš to vyrveš při ráně z kastle celý i se sedačkou)
Extreme Tyres