skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
16:33:45
25.09.2012
25.09.2012

havlik
-> T: nevim uz to nemam
16:33:22
25.09.2012
25.09.2012

MATTESS
-> T: v rozích to chtělo radius.
16:07:02
25.09.2012
25.09.2012

T
-> havlik: : to neni držák, to je cedník
co to váží ?
-> ZdenoR: : i kdybych nedosáhnul na pedály, tak auto nepůjčím
co to váží ?-> ZdenoR: : i kdybych nedosáhnul na pedály, tak auto nepůjčím

15:44:22
25.09.2012
25.09.2012

ZdenoR
-> T: Pokud to máš dobře vymyšlené, budeš mít dobrý důvod proč nemůžeš auto půjčovat


15:43:06
25.09.2012
25.09.2012

havlik
15:38:49
25.09.2012
25.09.2012

T
-> m8rinek: : proč ? málo děr?
pokud moc děr, tak udám nějaké rozměry : každá díra je od sebe 2,8 cm, samotná má 4cm průměr a nahoru dolu od díry je po 2 cm
-> ZdenoR: : posouvání asi nebude

pokud moc děr, tak udám nějaké rozměry : každá díra je od sebe 2,8 cm, samotná má 4cm průměr a nahoru dolu od díry je po 2 cm-> ZdenoR: : posouvání asi nebude

15:33:27
25.09.2012
25.09.2012

ZdenoR
-> T: Držáky jsou v poho, ale jak budeš řešit posouvání sedaček ?
15:27:57
25.09.2012
25.09.2012

m8rinek
-> T: No nevim Karle... i když havlikoj jsem dělal vůbec děratý výztuhy :D
15:14:12
25.09.2012
25.09.2012

T
varianta číslo 2, stačí?
přemýšlím ještě jestli na spodek udělat pár dir nebo ne a jestli ještě a jaké díry vpravo pod uchycením,ale nějak mi tam žádnej tvar nepasuje.
přemýšlím ještě jestli na spodek udělat pár dir nebo ne a jestli ještě a jaké díry vpravo pod uchycením,ale nějak mi tam žádnej tvar nepasuje.
09:21:57
25.09.2012
25.09.2012

T
-> havlik: : tak mam 3 mm nerez, trošku to teda necham provrtat 
-> Bery: : kastle přijde vyztužit v místě uchycení sedačky...

-> Bery: : kastle přijde vyztužit v místě uchycení sedačky...

21:11:54
24.09.2012
24.09.2012

Bery
-> T: spíš to vyrveš při ráně z kastle celý i se sedačkou)
21:02:22
24.09.2012
24.09.2012

havlik
-> T: 3mm kov
20:59:04
24.09.2012
24.09.2012

T
-> Bery: : to mě napadlo,ale takový řešeto?
to stačí při tloušťce 3 mm?
to stačí při tloušťce 3 mm?
20:54:02
24.09.2012
24.09.2012

Bery
-> T: moc matroše na držáku...:-)
www.speedpro.cz/speedpro- drzaky-sedacek-1sedadlo-od lehcene-ocelove-pi-4485.ht ml
www.speedpro.cz/speedpro- drzaky-sedacek-1sedadlo-od lehcene-ocelove-pi-4485.ht ml
20:33:58
24.09.2012
24.09.2012

T
-> m8rinek: : sesle pořád není můj výtvor
jen ty držáky, proč humpolácký? přemýšlím jestli tam udělat nějaký díry, ale moc se mi brát materiálu nechce 
jen ty držáky, proč humpolácký? přemýšlím jestli tam udělat nějaký díry, ale moc se mi brát materiálu nechce 
20:26:38
24.09.2012
24.09.2012

m8rinek
-> T: asi ta sesle, ty držáky jsou trochu humpolácký a náprava je taky slušnej pokrok...
18:54:11
24.09.2012
24.09.2012

T
-> m8rinek: : nevim co teď myslíš konkrétně,ale díky 

18:41:02
24.09.2012
24.09.2012

m8rinek
-> T: hezká práce ;)
17:33:41
24.09.2012
24.09.2012

T
-> radekp: : nojo,ale já nejsem fit a budu rád, když pojedu alespoň Most
už měsíc jsem doma a nedělam nic....
komax nee, to je ta "moje" kovářská barva, kterou mam všude
už měsíc jsem doma a nedělam nic....komax nee, to je ta "moje" kovářská barva, kterou mam všude

17:13:39
24.09.2012
24.09.2012

radekp
-> T: pěkně...do Mostu máš ještě měsíc čas
.
na ramenech je komax?
.na ramenech je komax?
T/Éro

