T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

08:27:37
06.03.2012
Eidy
-> T: Hmm, a jak přesně ta spojka klouže? Po puštění pedálu spojky po zařazení nebo jak přesně?
07:47:09
06.03.2012
vhml
-> T: nastříkej přes okýnko v převodovce do spojky červenou coca-colu. Ona klouzat zaručeně přestane :-)

Dej vědět jak jsi dopadl s laborací s volnobezkama, zajima me to
07:16:32
06.03.2012
-> stika87: : lamela je měněná a přítlačák stávající....

nojo asi si budu muset zvykat,ale ještě zkusím ty volnoběžné trysky 5 ty už vrčíš? :-P



-> Eidy: : odpojenou a i sundaný to Tvoje udělátko na přichycení struny...a stejně :-(

přítlačák je Tvůj a lamela je moje nová Sachs, tak jestli opravdu mastná :-/ jen mě nenapadá kde bych k tomu přišel :-/

2500 podlaha se dusí....spíš k těm 3t. to jde.....ty trysky zkusim,ale asi má ještě větší zátěž díky vrtuly, tak se to možná šouplo na větší otáčky ta reakce no...to se naučim a hlavně ty trysky jsou v plánu

jinak ložisko si nepamatuju, že by mi chrastilo na minulém motoru,ale zase co jinýho by tam chrastilo asi, tak to snad bude OK
23:44:58
05.03.2012
Eidy
-> T: Ten karbec teda fakt nevím. Měl jsi odpojenou strunu a přesto to dělalo?

Spojka mi nikdy neklouzala. Buď to máš mastný, nebo divnou lamelu. Přítlačák jsi nechával nebo jsi měnil? Už si nepamatuju. Ten může bejt měkej.

Zkoušel jsi dát při 2500 podlahu? Fakt to funguje.

A ložisko mi při vyšlápnutí chrastilo na 2 motorech, lamelách, ložiskách, převodovkách a na 3 mrkvích. Nenašel jsem, neřešil jsem, jezdil jsem. Prej je to volná lamela na mrkvi, ale čert ví.
21:24:17
05.03.2012
stika87 - Maschinenführer
-> T: menil si lamelu ? je mozny ze pri montazi se tam nak dostal olej. Najet vic Km a uvidis ;-) tendle motor ti hochu v nizkych otackach nepojede :) chces vykon tak plat :)
upraveno 1x, naposled 05.03.2012 21:25:14
20:07:28
05.03.2012
-> vhml: : no moc to neváží a myslím, že to zabrání trošku bordelu,ale jak píšeš no...při vyndání motoru jen obtíž





co říkáte na ty věci okolo spojky? 8
20:01:00
05.03.2012
vhml
Tenhle plech slouží leda k zahození. Nikdy jsme nepochopil jeho význam a při vyndavání motoru je to jen práce navíc
18:52:44
05.03.2012
Minik03
-> m8rinek: několikrát jsem ho ohýbal, protože šustil. možná to teda nebylo o přítlačák 3
18:51:12
05.03.2012
m8rinek
-> Minik03: Co to je za nesmysl, vždyť ten plech je až za setrvačníkem?
18:50:18
05.03.2012
-> Minik03: : myslíš tenhle "plech"?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.03.2012 18:50:18
18:46:19
05.03.2012
Minik03
-> T: mrkni na krycí plech setrvačníku, co je dole na motoru. Po montážích bývá moc blízko a drhne o přítlačák.
18:41:41
05.03.2012
tak jsem se dneska zase projel a nové poznatky, ale nevim jak moc dobrý 8

než jsem vyrazil, tak jsme si zahřál motor a hrabal se v tom plynu a všechno jsem sundal a bohužel otáčky stejné :-( jedině až jsem zase dal na doraz ten obdélníkový závit bez celého toho uchycení pro lanko, takže fakt nevim kde je chyba :-( a druhá strana to nedělá, jen ta přední...

jinak něco chrastí při sešlápnutí spojky...ložisko? špatně ? neřešit ?

no a při přeřazení ve vyšších otáčkách prokluz spojky 8 dělalo i Eidymu?

no a s tim cestováním......na výkon bych si asi zvyknul snad40 ale ten motor jak se tu bavíte no.....kolem těch 2500 by to i jelo docela,ale když po něm něco chci v těhle otáčkách, tak on nechce :-D nad 3t. je to krásný,reaguje na cokoliv,ale jak jsem pod, tak se s tim dá hrát,ale nesmim po něm chtít výkony 40 takže řadim o stupeň níž, no učim se s tim jezdit no...4
16:35:51
05.03.2012
m8rinek
-> vhml: Když s tim cestuju tak cca při 3tot na 1/4plynu a jede to hezky, jen reakce jsou špatný...
16:27:53
05.03.2012
Eidy
-> vhml: Jo, při konstantní rychlosti jede při 2500 celkem rozumně. Není to labůžo, ale ten motor to snese bez odmlouvání. Ale to jsem říkal i Téčkovi, že pokud by se dala jiná volnoběžná tryska, byl by spodek lepší.
12:37:54
05.03.2012
-> stika87: : až to bude bez much, tak se budu mít 5 4



-> Eidy: : tak se mi to zdálo za těch pár km, tak to tak asi bude...no tak se zvedne trošku asi spotřeba s timhle stylem jízdy no 3

dneska je tu tak krásně, že se bude místo očisty testovat, tak uvidím na co přijdu nebo nepřijdu...4
12:11:56
05.03.2012
vhml
-> Eidy: a umí to v nízkejch otáčkách na čtvrt plynu ject? Já jak jsem pod 4000, tak musím dát jedině podlahu, jinak se to zadusí.
10:04:27
05.03.2012
Eidy
-> T: Do 3000 otáček musíš přidávat plyn buď velmi opatrně a pomalu nebo dát podlahu. Mezi tím nic nefunguje. Zkus a uvidíš.4

Pak se to na nižší kvalty sebere i od 2000.



Ten karbec zkus jak jsem říkal. Odpoj strunu a přidávej jen na karbu. Pokud se to bude vracet, je problém v pedálu nebo někde po cestě.
22:18:25
04.03.2012
stika87 - Maschinenführer
-> T: kua to se nekdo ma 3
19:09:03
04.03.2012
-> m8rinek: : téhle odpovědi jsem se bál, že si to do 3 bude dělat co chce 3 8

no počkam, jak to bude fungovat...ale chtělo by to no, ani nechci vědět kolik ta vrtule motoru bere výkonu 8
19:06:32
04.03.2012
-> Bery: : to od teď dělal pokud se nepletu, tak je mi to záhadou, kde jsem co pos..l.... 8
Extreme Tyres