skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
23:31:40
07.03.2012
07.03.2012
Eidy
-> T: Zadní pružinu sundej. Tu jsem nikdy neměl a akorát namáhá hřídel klapek do vrtule. To je na ho***. Ty jsi sundaval ovládání, který jsem vyráběl? Jestli jsi pak tu matku nautáhnul moc a v tom místě je to stažený a dře to o sebe. Pak ti nic nepomůže než povolit a dotáhnout s rozumem.
19:43:24
07.03.2012
07.03.2012
T
-> m8rinek: : to mě napadlo mezi prvníma věcma,ale nemá...
17:09:02
07.03.2012
07.03.2012
m8rinek
-> T: Nemá náhodou ovládací páka na osičce vůli? Skoro bych se vsadil, že tomu tak bude...
17:07:30
07.03.2012
07.03.2012
T
-> m8rinek: : no někde chyba je, správně ale kde zítra začnu s tim sklepnutim a kdyžtak karbec dolu
páčim tak jako s naplym pérkem ze spojky...ale na doraz, těžko se to popisuje
páčim tak jako s naplym pérkem ze spojky...ale na doraz, těžko se to popisuje
17:02:41
07.03.2012
07.03.2012
m8rinek
-> T: Tak když to rukou dosedne a samo ne, tak někde asi chyba bude, nevim teda jakou pákou tu klapku páčíš zpátky... ale...
17:00:17
07.03.2012
07.03.2012
T
-> m8rinek: : moc věcí nevim,ale zase blbej nejsem snad tolik pružinka byla hlavně vpředu , ta silnější....
zkusim,co jsi říkal, povolit matku a ťuknou do osičky a kdyžtak sundam kabec ať to vidim pořád někde co nesedí...
zkusim,co jsi říkal, povolit matku a ťuknou do osičky a kdyžtak sundam kabec ať to vidim pořád někde co nesedí...
16:57:41
07.03.2012
07.03.2012
m8rinek
-> T: tak osička do vrtule, tj pružinka v zadu ti je k prdu a dej pružinku do předu?
16:48:52
07.03.2012
07.03.2012
T
-> Pavel P..: : jojo, zatím se chystám na fintu,co psal napoprvé m8 a když nezabere, tak musí karbec dolu no :-(
mě to jen všechno štvě, že to jezdilo...kdyby jsem to skládal, tak nic neřeknu,ale mrzí mě to a nechce se mi do toho hrabat no, toť důved všech otázek
mě to jen všechno štvě, že to jezdilo...kdyby jsem to skládal, tak nic neřeknu,ale mrzí mě to a nechce se mi do toho hrabat no, toť důved všech otázek
15:44:59
07.03.2012
07.03.2012
Pavel P..
-> T: nemáš tu klapku usazenou křivě že nedosedá na původní místo? povol šroubky klapky dotlač jí aby se sedla a utáhni.
15:42:53
07.03.2012
07.03.2012
T
takže nestačí na to ani pružinka ze spojky...a tim to stejně neni podle mě...protože zadní klapka dosedá bez problému a po zásahu rukou se nic neděje, kdežto na přední klapce po zásahu rukou spadnou otáčky krásně dolu...což trošku šlo s tou pružinkou ze spojky,ale projel jsem to a už to bylo zase zpět...a neříkejte, že pružinka ze spojky je pořád málo to abych pak šlapal na plyn obouma nohama už
10:36:58
07.03.2012
07.03.2012
T
-> m8rinek: : nikdo tě doma neučil se neposmívat lidem?
-> afro100: : tak rad už je dost, tak dneska je čas je zkusit využít a uvidíme
-> afro100: : tak rad už je dost, tak dneska je čas je zkusit využít a uvidíme
20:09:47
06.03.2012
06.03.2012
afro100
-> m8rinek 06.03.12 20:07:12:
-> T: teoreticky staci aj jedna, nie je to len o tom ju dobre napnut, ale ako tu bolo naznacene, vychytat aj smer, kt. ma byt napnuta...
-> T: teoreticky staci aj jedna, nie je to len o tom ju dobre napnut, ale ako tu bolo naznacene, vychytat aj smer, kt. ma byt napnuta...
20:07:12
06.03.2012
06.03.2012
m8rinek
-> T: Znáš takovej ten vtip, kolik policajtů je potřeba na výměnu žárovky?
20:03:05
06.03.2012
06.03.2012
T
-> m8rinek: : ani pedál nereagoval, když jsem ho zkoušel stahnout na druhou stranu, takže tím taky ne
ale zkusim další pružinku a uvidíme .....
-> vhml: : jak píšu, přidam další no, jen mě diví, že mi to dělá jedna klapka,ale uvidíme no....dam vědět
jinak na teplotu čeho je to čidlo v tom víku pro zajímavost?
ale zkusim další pružinku a uvidíme .....
-> vhml: : jak píšu, přidam další no, jen mě diví, že mi to dělá jedna klapka,ale uvidíme no....dam vědět
jinak na teplotu čeho je to čidlo v tom víku pro zajímavost?
19:53:42
06.03.2012
06.03.2012
m8rinek
-> T: Eidy tam taky nemá pružinku z propisovačky. A třeba měl narozdíl od Tebe namazanej bowden či osičku v pedálu...
19:52:56
06.03.2012
06.03.2012
vhml
Na IDFku jedna pruzina ze sedra vcetne pacicky ze sedra. Aspon k necemu se ten sedr hodí :-D www.skodateam.cz/140LS_-_
vhml-img_NjTG.jpg
www.skodateam.cz/140LS_-_ vhml-img_2ogk.jpg Zde vyfocena jen jedna pruzina, druhá je svisle aby to pokrylo celý otáčení
www.skodateam.cz/140LS_-_ vhml-img_2ogk.jpg Zde vyfocena jen jedna pruzina, druhá je svisle aby to pokrylo celý otáčení
19:51:56
06.03.2012
06.03.2012
T
-> vhml: : no já jsem na 1800 pořád, pokud teda to nestahnu vlastní rukou...jen je divný, že ať koukam, jak koukam, tak vidim jen tu slabou pružinku na lanku a asi to fungovalo... img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../3576_2009-11
-25_08-50-12_11.jpg divný ale zkusim tam dát teda ještě jednu nebo něco silnějšího jestli to pomůže...ale je divný, že jen ta přední klapka...ta zadní ať saham jak saham na páku, tak motor drží stejné otáčky...
19:49:11
06.03.2012
06.03.2012
m8rinek
-> T: Tim to není, nech ho jak je, nedovírá Ti klapka, takže pořeš pořádný dovírání....
19:47:31
06.03.2012
06.03.2012
m8rinek
-> vhml: taky origo ovládání maj tvrdý pružiny jako prase... www.ebay.de/itm/.../27091
2485174?pt=DE_Auto...
19:46:35
06.03.2012
06.03.2012
T
-> m8rinek: : no to vim taky ale to už jsou zoufalé pokusy, nejdřív byla jedna pružinka,pak ty na tý struně,pak dohromady,no moc možností už bylo :-(
zkusil bych ten dorazovej šroub,ale nechce se mi v tom moc hrabat,abych něco nepodělal
-> venni: : už jsem zkoušel i tuhle natahovat a nic ale možná tu silnější jestli doma něco najdu...
zkusil bych ten dorazovej šroub,ale nechce se mi v tom moc hrabat,abych něco nepodělal
-> venni: : už jsem zkoušel i tuhle natahovat a nic ale možná tu silnější jestli doma něco najdu...