skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> vhml: ZdenoR má pravdu. Většíkapacita baterky se volí kvůli zimnímu období, kdy kapacita výrazně klesá a za druhý kvůli životnosti. Když budeš dřít baterku blízko maximálních hodnot, odejde rychleji. Stejně jako motor, kterej točíš do bezvědomí. Kromě Honda v-tec.
-> ZdenoR: To vypadá na rozumný hodnoty.Na druhou stranu ani není problém studenej motor roužnout přes kabely na velkou baterku a během závodů na malou startovat už jen ohřátej motor.
-> vhml: Startér má zhruba 1kW což máš při 12V cca 83A pokud počítáš něco pro cívku a další věci měla by 100A baterka stačit. Otázkou je zase jakou bude mít životnost a jaký je spoleh na výrobcem dané parametry.
-> Bery: A co ty máš za baterku?
-> Fifa: otázka právě je, jestli je těch 260A dost. O Ah strach nemám, mám strach o startovací proud
Motobaterie je jasná volba, je v nich dostatečný výběr a cena je někde jinde. Klikl jsem první odkaz: www.battery.cz/motobateri
e/page4
A hned je tu v nabídce např. 20Ah, start proud 260A, váha 7,4kg. Cena 1670,- Jinak je jich opravdu kupa, satčí se tím probrat a vybrat tu nevhodnější.
A hned je tu v nabídce např. 20Ah, start proud 260A, váha 7,4kg. Cena 1670,- Jinak je jich opravdu kupa, satčí se tím probrat a vybrat tu nevhodnější.
-> vhml: pista má na prodej red topku-zánovní a s hodně silnym startovacím proudem
nebo já mám bannerku cca 8kg těžkou
nebo já mám bannerku cca 8kg těžkou
-> radekp: baterky hezké, leč za cenu, která mě rozhodne neláká.
Zvládne otočit motorem nějaká motocyklová baterie? Záběrové proudy kolem 200A
Zvládne otočit motorem nějaká motocyklová baterie? Záběrové proudy kolem 200A
-> vhml: : no to pro mě bude jakákoliv, že ta baterka je z naftovýho mondea, tak si představ, co je to za krávu
ale jestli se nepletu, tak něco o čem píšeš má Eidy
jinak jak jsi to myslel s tou colou na spojku ? kolik a kam stříknout a pak nechat jak dlouho nebo rovnou projet?

ale jestli se nepletu, tak něco o čem píšeš má Eidy

jinak jak jsi to myslel s tou colou na spojku ? kolik a kam stříknout a pak nechat jak dlouho nebo rovnou projet?
-> T: Lehčí baterka je dobrej námět do diskuze. Jakou? S jakými parametry? Za kolik? Taky bych jednu uživil. Ideálně někde na podlaze za sedačkou, aby ušetřenou váhu zase nenabral kabel k baterce.
-> Eidy: : no je fakt, že ta baterka jezdila v mondeu a pak jsem jí tam dával jenom na čas do erka a oni to josu další 3 roky
tak má asi nárok, konečně koupim menší a lehčí 


-> T: Když funguje dobíjení, tak to jede. Mě baterka odešla v autě tak, že se ani nepřevalil motor ale po roztažení to mohlo jet pořád.
Po připojení nabíječky bude nabitá za 5 minut, protože kapacita je téměř nulová.
Po připojení nabíječky bude nabitá za 5 minut, protože kapacita je téměř nulová.
-> vhml: : to jsem dělal tak před měsícem a přede mnou už dojezdila v mondeu...ale na erko to stačilo, takže asi opravdu už má dost




-> T: nabít :-D co jinýho bys chtel doporucit :-D
-> afro100: , -> Eidy: : a možná i baterka...teď jsem si uvědomil, že jak jsem to zkoušel startovat, tak se mi znova aktivoval poplasnak...a jak to, ze jsem teda vubec dojel
dneska na to kouknu a pokud baterka...máte nějaký doporučení?
-> stika87: : to ani ne, spíš se vůbec nechtěl hnout už pak nahoru....zlenivěl nějak

-> stika87: : to ani ne, spíš se vůbec nechtěl hnout už pak nahoru....zlenivěl nějak

-> T: startér, baterka nebo kabelové propojení. Já tipuju na baterku.
-> T: ten otackomer to je normal :) zacal litat rucicka co ? :)
-> T: baterka,pokial si si isty,ze je dobra, zla kostra motora ..
tak jsem auto konečně umyl po zimě a dal si větší projížďku
(mimo jiné jsem zjistil, že jsem jezdil bez přístupu vzduchu v blatníku a stejně chladilo
)
cesta dobrá,motor dobrý, jen jsem se dostal poprvé lehce za 6t. otáček a otáčkoměr vypadá, že se mnou moc mluvit nechce
a aby toho nebylo málo, tak auto chcípnu a pak to startovalo jako by nebyla baterka...tak jsem to roztlačil a doma jsem to zkoušel znova startovat a to už ani ťuk....startér? 


cesta dobrá,motor dobrý, jen jsem se dostal poprvé lehce za 6t. otáček a otáčkoměr vypadá, že se mnou moc mluvit nechce

