Na IDFku jedna pruzina ze sedra vcetne pacicky ze sedra. Aspon k necemu se ten sedr hodí :-D www.skodateam.cz/140LS_-_
vhml-img_NjTG.jpg
www.skodateam.cz/140LS_-_
vhml-img_2ogk.jpg Zde vyfocena jen jedna pruzina, druhá je svisle aby to pokrylo celý otáčení
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> vhml: : no já jsem na 1800 pořád, pokud teda to nestahnu vlastní rukou...jen je divný, že ať koukam, jak koukam, tak vidim jen tu slabou pružinku na lanku a asi to fungovalo... img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../3576_2009-11
-25_08-50-12_11.jpg divný
ale zkusim tam dát teda ještě jednu nebo něco silnějšího jestli to pomůže...ale je divný, že jen ta přední klapka...ta zadní ať saham jak saham na páku, tak motor drží stejné otáčky...

-> T: Tim to není, nech ho jak je, nedovírá Ti klapka, takže pořeš pořádný dovírání....
-> vhml: taky origo ovládání maj tvrdý pružiny jako prase... www.ebay.de/itm/.../27091
2485174?pt=DE_Auto...
-> m8rinek: : no to vim taky
ale to už jsou zoufalé pokusy, nejdřív byla jedna pružinka,pak ty na tý struně,pak dohromady,no moc možností už bylo :-(
zkusil bych ten dorazovej šroub,ale nechce se mi v tom moc hrabat,abych něco nepodělal
-> venni: : už jsem zkoušel i tuhle natahovat a nic
ale možná tu silnější jestli doma něco najdu...

zkusil bych ten dorazovej šroub,ale nechce se mi v tom moc hrabat,abych něco nepodělal

-> venni: : už jsem zkoušel i tuhle natahovat a nic

Já musím mít na 140LS dvě, ale je to daný konstrukcí ovládání, kdy to jedna pružina prostě nepobrala. Takže jedna je svisle a druhá pod úhlem 45stupnu. Ale zavira to normalne. Drha vec je ze rozpalenej motor prirozene drzi vyssi volnobeh. Nevim proc, ale kdyz zastavim na cíli tak to drzi 1800 a behem minuty to spadne na svejch 1400
-> T: máš tam nějak moc vyfikundací, mě to funguje normálně na jednu pružinku...
-> m8rinek 06.03.12 19:19:28: taky si myslím že tahle pružinka pusobí přesně opačně :)
Já tam dal dvě origo pružinky na 120tku a problem se hodně zlepšil,jinak jsem měl to samé,otáčky vysoké a klesaly hodně hodně pomalu...
Ne kecam,pružinka je dobře...zkus teda dvě nebo silnější.
Já tam dal dvě origo pružinky na 120tku a problem se hodně zlepšil,jinak jsem měl to samé,otáčky vysoké a klesaly hodně hodně pomalu...
Ne kecam,pružinka je dobře...zkus teda dvě nebo silnější.
-> afro100: : zoufalé pokusy o zavření klapky
-> m8rinek: : při pohledu na motor to tahá doleva...což je zavření klapky....


-> m8rinek: : při pohledu na motor to tahá doleva...což je zavření klapky....
-> T 06.03.12 19:11:00: a co je to tu za pružinku? Není natažená přesně opačně, než má být?
-> T 06.03.12 19:09:51: co to tam je za pruzinky ?
-> m8rinek: : teď nevím jaké myslíš šroubky ? doraz klapek je jeden šroub nebo ten nemyslíš?
-> T: povol boční matky na klapce a na zavřený klapce do osičky jemně poklepej, a zkus. Zda si třeba nesedne
-> stika87: : nojo z dovolenky toho moc neuděláš
-> jarda.u1: : kratší mam asi jeden nebo dva a víc jsem nesehnal a jelikož nedrhnou o kola, tak jsem to neřešil
-> m8rinek: : s tryskama počítám, až dořeším klapku, jen ji nějak vyřešit no
že to nejede od spoda je mi jasný a s tím jsem počítal,ale škoda, že se to dusí při plnym plynu no
ale co mam dělat no, chtěl jsem motor, tak ho mám
nějaká rada kde by se mohla povolit nebo nedoléhat klapka?


-> jarda.u1: : kratší mam asi jeden nebo dva a víc jsem nesehnal a jelikož nedrhnou o kola, tak jsem to neřešil

-> m8rinek: : s tryskama počítám, až dořeším klapku, jen ji nějak vyřešit no

že to nejede od spoda je mi jasný a s tím jsem počítal,ale škoda, že se to dusí při plnym plynu no



nějaká rada kde by se mohla povolit nebo nedoléhat klapka?

-> T:
a. karbec nech, volnoběžky jsou větší, ale zas máš vrtuli, vyřeš klapku, trysky zatím nech
b. ta vačka jede až od 3500rpm, pod tim nicnení, s tim se hold smiř, není to diesel....
a. karbec nech, volnoběžky jsou větší, ale zas máš vrtuli, vyřeš klapku, trysky zatím nech
b. ta vačka jede až od 3500rpm, pod tim nicnení, s tim se hold smiř, není to diesel....
-> T: ty ctyrpisty maj mit kratsi odvzdusnovaky,ale jinak pekny 

-> T: pokud si menil jen lamelu tak dej tomu cas nez si sedne s tim pritlacakem ;-)
nn bohuzel jeste nevrcim valim na dovolenku s mladou :)
nn bohuzel jeste nevrcim valim na dovolenku s mladou :)
-> vhml: : červená? takže normální coca-cola?
volnoběhy myslíš trysky? dam vědět,ale nejdřív se musim zbavit toho nedolíhání klapky, teda asi klapky...
-> Eidy: : rozjezd dobrý,ale při přeřazení ve vyšších otáčkách na další stupeň cítíš, že proklouzne a nedá ti po stlačení plynového pedálu maximum výkonu, až po chvilce...

volnoběhy myslíš trysky? dam vědět,ale nejdřív se musim zbavit toho nedolíhání klapky, teda asi klapky...

-> Eidy: : rozjezd dobrý,ale při přeřazení ve vyšších otáčkách na další stupeň cítíš, že proklouzne a nedá ti po stlačení plynového pedálu maximum výkonu, až po chvilce...