T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:54:58
11.03.2012
Bery
-> vhml: pista má na prodej red topku-zánovní a s hodně silnym startovacím proudem

nebo já mám bannerku cca 8kg těžkou
upraveno 1x, naposled 11.03.2012 20:56:07
16:42:20
11.03.2012
vhml
-> radekp: baterky hezké, leč za cenu, která mě rozhodne neláká.



Zvládne otočit motorem nějaká motocyklová baterie? Záběrové proudy kolem 200A
16:32:48
11.03.2012
radekp
13:04:16
11.03.2012
-> vhml: : no to pro mě bude jakákoliv, že ta baterka je z naftovýho mondea, tak si představ, co je to za krávu 3

ale jestli se nepletu, tak něco o čem píšeš má Eidy 4

jinak jak jsi to myslel s tou colou na spojku ? kolik a kam stříknout a pak nechat jak dlouho nebo rovnou projet?
12:53:02
11.03.2012
vhml
-> T: Lehčí baterka je dobrej námět do diskuze. Jakou? S jakými parametry? Za kolik? Taky bych jednu uživil. Ideálně někde na podlaze za sedačkou, aby ušetřenou váhu zase nenabral kabel k baterce.
upraveno 1x, naposled 11.03.2012 12:54:32
12:29:05
11.03.2012
-> Eidy: : no je fakt, že ta baterka jezdila v mondeu a pak jsem jí tam dával jenom na čas do erka a oni to josu další 3 roky 3 tak má asi nárok, konečně koupim menší a lehčí 40
12:08:45
11.03.2012
Eidy
-> T: Když funguje dobíjení, tak to jede. Mě baterka odešla v autě tak, že se ani nepřevalil motor ale po roztažení to mohlo jet pořád.

Po připojení nabíječky bude nabitá za 5 minut, protože kapacita je téměř nulová.
09:41:10
11.03.2012
-> vhml: : to jsem dělal tak před měsícem a přede mnou už dojezdila v mondeu...ale na erko to stačilo, takže asi opravdu už má dost 40 3 4
09:38:00
11.03.2012
vhml
-> T: nabít :-D co jinýho bys chtel doporucit :-D
08:31:38
11.03.2012
-> afro100: , -> Eidy: : a možná i baterka...teď jsem si uvědomil, že jak jsem to zkoušel startovat, tak se mi znova aktivoval poplasnak...a jak to, ze jsem teda vubec dojel 3 dneska na to kouknu a pokud baterka...máte nějaký doporučení?



-> stika87: : to ani ne, spíš se vůbec nechtěl hnout už pak nahoru....zlenivěl nějak 3
22:13:54
10.03.2012
Eidy
-> T: startér, baterka nebo kabelové propojení. Já tipuju na baterku.
21:10:51
10.03.2012
stika87 - Maschinenführer
-> T: ten otackomer to je normal :) zacal litat rucicka co ? :)
19:36:19
10.03.2012
afro100
-> T: baterka,pokial si si isty,ze je dobra, zla kostra motora ..
16:59:11
10.03.2012
tak jsem auto konečně umyl po zimě a dal si větší projížďku 156 (mimo jiné jsem zjistil, že jsem jezdil bez přístupu vzduchu v blatníku a stejně chladilo 40 )

cesta dobrá,motor dobrý, jen jsem se dostal poprvé lehce za 6t. otáček a otáčkoměr vypadá, že se mnou moc mluvit nechce 3a aby toho nebylo málo, tak auto chcípnu a pak to startovalo jako by nebyla baterka...tak jsem to roztlačil a doma jsem to zkoušel znova startovat a to už ani ťuk....startér? 8
08:03:22
10.03.2012
-> Eidy: : dělám pořád 40 takže : webwr už je na 1100-1200 otáčkách, vrtal jse se v tom včera s Petrem a je to o dost lepší...klapka se trošku srovnala a ještě jsme sundali doraz klapek a otáčky dole a pocitově při jízdě se to zdá stejné, jen menší volnoběh, takže snad OK (pružinky jsou jen z té propisky a stačí a výfuk už nestřílí )

4

jinak mi kamarád přivezl z komaxitu origo výztuhu a kdyby náhodou , tak větší řemenici na pumpu, pak jsem dal podle vhml klíňák 1075 a zdá se mi to podstatně méně hlučné , no a aby to nevypadalo, že jedu a mam Most jistý, tak jsem si přinesl včera z práce tohle 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 10.03.2012 08:03:22
21:57:47
09.03.2012
Eidy
-> T: Tak jaký je pokrok s weberem? Docela mě to překvapilo a nerozumím tomu. Vezl jsem tě několikrát a víš, že to bylo ok a chodilo to bez problému.

Ale když to jede, je to dobrý, ne? 1
20:50:06
09.03.2012
castrol
-> Milan 136: vypadok viac v teme buglist
20:48:00
09.03.2012
Milan 136
Kam to tu zmizelo?



ÁÁÁÁ už vím. lehlo to a den stará záloha
upraveno 1x, naposled 09.03.2012 20:48:47
06:45:06
09.03.2012
a jeje, zase se tu něco dělo a já nevím jestli někdo něco psal ještě nebo ne :-/
23:31:40
07.03.2012
Eidy
-> T: Zadní pružinu sundej. Tu jsem nikdy neměl a akorát namáhá hřídel klapek do vrtule. To je na ho***. Ty jsi sundaval ovládání, který jsem vyráběl? Jestli jsi pak tu matku nautáhnul moc a v tom místě je to stažený a dře to o sebe. Pak ti nic nepomůže než povolit a dotáhnout s rozumem.
Extreme Tyres