skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: Jestli to nedobíjí, zkus vyměnit regulátor a pokud se to nezmění tak je v pytli altík.
-> jerrom: : dík, dneska mě to čeká....

-> T: dobíjení změříš tak, že vezmeš voltmetr a připojíš ho na baterii, bez nastartovaného auta by měla mít cca 12,5V a při nastartování a zvýšených otáčkách musí napětí stoupnout na cca 14,5V (záleží na regulátoru), pokud nedojde k navýšení napětí tak to nedobíjí.
-> vhml: :
no tak mam delší vedení no
tak co s tim ,když žárovkou to neni 





-> T: spíš lopatou po hlavě :-D
-> vhml: : říkám to každýmu...pro mě po lopatě
takže co s tim?

takže co s tim?
-> T: vole, ani altík, ani baterie. Nejde ti kontrolka = nenabudi se altik, nema odpor kontrolky = nedobiji to = je vybita baterka.
-> vhml: : takže jsou ve hře pořád dvě možnosti....altík nebo baterka...
jak změřit dobíjení poradíš?
jak změřit dobíjení poradíš?

-> T: zapalovani ti pojede i na vymlacenou baterku do alejuja, vzdyt to nic nezere...
-> havlik: : ta právě nesvítila jak jsem vyměnil ten motor a nějak jsem to neřešil,ale už došlo i na takový maličkosti
žárovky jsem tam měl 3 a nic a po změření tam mam cca 0,5V

žárovky jsem tam měl 3 a nic a po změření tam mam cca 0,5V
-> T: a když zapneš klíček svítí ti kontrolka? pokud ne zkus vyměnit žárovku
-> vhml: : nojo, ale pokud nedobíjí a roztlačil jsem to a pak dojel domu cca 20km po tom ,co to nechytlo....tak bych neměl dojet nebo jo?
změřit na altíku teda předpokládám....teď ale který konektor kam a při čem měřit ?
změřit na altíku teda předpokládám....teď ale který konektor kam a při čem měřit ?

-> T: pokud ti nejde kontrolka na dobíjení, tak to ani nedobiji, to by mohl bejt celkem rozumnej důvod vybitý baterky, který jinak ani nic nebude.
tak baterka vrácena do auta a hned točila jak vzteklá...takže to má asi opravdu za sebou...nebudu čekat a koupim novou konečně...nějaký doporučení? jde mi o normální baterku....nepotřebuju prťavou...
jo a kontrolka na dobíjení pořád nejde, tak jsem se k ní dostal a zjistil, že má šťávu tak 0,5 V....nápad někdo co by to mohlo být?
jo a kontrolka na dobíjení pořád nejde, tak jsem se k ní dostal a zjistil, že má šťávu tak 0,5 V....nápad někdo co by to mohlo být?
-> Eidy: : no to jo
ale mě vážně přišlo, že vidim za sedačkama tak baterku z motorky, tak jsem koukal špatně 


-> T: No ona není moc veliká. A jestli jsi zvyklej na baterku z dieselovýho auta, tak proti tomu je každá baterka malá. 

-> Eidy: : aha, a mě se zdálo, že vidim za sedačkama něco malýho



-> T: Normální Boschka, 40Ah, stará 2 nebo 3 roky. Už nevím.
-> Eidy: : tak nám pověz něco o tvé baterce
jak je stará,co je to zač,parametry a spokojenost?

-> Eidy: jak říkám, o kapacitu nemám strach ani malíčko, mam strach o záběrovej proud.