T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:37:37
06.03.2012
m8rinek
-> T: máš tam nějak moc vyfikundací, mě to funguje normálně na jednu pružinku...
19:32:00
06.03.2012
venni
-> m8rinek 06.03.12 19:19:28: taky si myslím že tahle pružinka pusobí přesně opačně :)

Já tam dal dvě origo pružinky na 120tku a problem se hodně zlepšil,jinak jsem měl to samé,otáčky vysoké a klesaly hodně hodně pomalu...

Ne kecam,pružinka je dobře...zkus teda dvě nebo silnější.
upraveno 1x, naposled 06.03.2012 19:36:58
19:28:44
06.03.2012
-> afro100: : zoufalé pokusy o zavření klapky 4 3



-> m8rinek: : při pohledu na motor to tahá doleva...což je zavření klapky....
19:19:28
06.03.2012
m8rinek
-> T 06.03.12 19:11:00: a co je to tu za pružinku? Není natažená přesně opačně, než má být?
19:15:51
06.03.2012
afro100
-> T 06.03.12 19:09:51: co to tam je za pruzinky ?
upraveno 1x, naposled 06.03.2012 19:17:00
19:11:00
06.03.2012
nebo tenhle šroub dorazu klapek? pokud se nepletu teda...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.03.2012 19:11:00
19:09:51
06.03.2012
tady si vyberu nebo je to něco zevnitř?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.03.2012 19:09:51
19:07:44
06.03.2012
-> m8rinek: : teď nevím jaké myslíš šroubky ? doraz klapek je jeden šroub nebo ten nemyslíš?
17:20:50
06.03.2012
m8rinek
-> T: povol boční matky na klapce a na zavřený klapce do osičky jemně poklepej, a zkus. Zda si třeba nesedne
upraveno 1x, naposled 06.03.2012 19:14:24
13:22:13
06.03.2012
-> stika87: : nojo z dovolenky toho moc neuděláš 40 3



-> jarda.u1: : kratší mam asi jeden nebo dva a víc jsem nesehnal a jelikož nedrhnou o kola, tak jsem to neřešil 4



-> m8rinek: : s tryskama počítám, až dořeším klapku, jen ji nějak vyřešit no 8

že to nejede od spoda je mi jasný a s tím jsem počítal,ale škoda, že se to dusí při plnym plynu no 8 ale co mam dělat no, chtěl jsem motor, tak ho mám 40 3



nějaká rada kde by se mohla povolit nebo nedoléhat klapka? 8
12:14:03
06.03.2012
m8rinek
-> T:

a. karbec nech, volnoběžky jsou větší, ale zas máš vrtuli, vyřeš klapku, trysky zatím nech



b. ta vačka jede až od 3500rpm, pod tim nicnení, s tim se hold smiř, není to diesel....
11:39:08
06.03.2012
jarda.u1
-> T: ty ctyrpisty maj mit kratsi odvzdusnovaky,ale jinak pekny 4
10:50:25
06.03.2012
stika87 - Maschinenführer
-> T: pokud si menil jen lamelu tak dej tomu cas nez si sedne s tim pritlacakem ;-)



nn bohuzel jeste nevrcim valim na dovolenku s mladou :)
08:47:09
06.03.2012
-> vhml: : červená? takže normální coca-cola? 4

volnoběhy myslíš trysky? dam vědět,ale nejdřív se musim zbavit toho nedolíhání klapky, teda asi klapky...8



-> Eidy: : rozjezd dobrý,ale při přeřazení ve vyšších otáčkách na další stupeň cítíš, že proklouzne a nedá ti po stlačení plynového pedálu maximum výkonu, až po chvilce...
08:27:37
06.03.2012
Eidy
-> T: Hmm, a jak přesně ta spojka klouže? Po puštění pedálu spojky po zařazení nebo jak přesně?
07:47:09
06.03.2012
vhml
-> T: nastříkej přes okýnko v převodovce do spojky červenou coca-colu. Ona klouzat zaručeně přestane :-)

Dej vědět jak jsi dopadl s laborací s volnobezkama, zajima me to
07:16:32
06.03.2012
-> stika87: : lamela je měněná a přítlačák stávající....

nojo asi si budu muset zvykat,ale ještě zkusím ty volnoběžné trysky 5 ty už vrčíš? :-P



-> Eidy: : odpojenou a i sundaný to Tvoje udělátko na přichycení struny...a stejně :-(

přítlačák je Tvůj a lamela je moje nová Sachs, tak jestli opravdu mastná :-/ jen mě nenapadá kde bych k tomu přišel :-/

2500 podlaha se dusí....spíš k těm 3t. to jde.....ty trysky zkusim,ale asi má ještě větší zátěž díky vrtuly, tak se to možná šouplo na větší otáčky ta reakce no...to se naučim a hlavně ty trysky jsou v plánu

jinak ložisko si nepamatuju, že by mi chrastilo na minulém motoru,ale zase co jinýho by tam chrastilo asi, tak to snad bude OK
23:44:58
05.03.2012
Eidy
-> T: Ten karbec teda fakt nevím. Měl jsi odpojenou strunu a přesto to dělalo?

Spojka mi nikdy neklouzala. Buď to máš mastný, nebo divnou lamelu. Přítlačák jsi nechával nebo jsi měnil? Už si nepamatuju. Ten může bejt měkej.

Zkoušel jsi dát při 2500 podlahu? Fakt to funguje.

A ložisko mi při vyšlápnutí chrastilo na 2 motorech, lamelách, ložiskách, převodovkách a na 3 mrkvích. Nenašel jsem, neřešil jsem, jezdil jsem. Prej je to volná lamela na mrkvi, ale čert ví.
21:24:17
05.03.2012
stika87 - Maschinenführer
-> T: menil si lamelu ? je mozny ze pri montazi se tam nak dostal olej. Najet vic Km a uvidis ;-) tendle motor ti hochu v nizkych otackach nepojede :) chces vykon tak plat :)
upraveno 1x, naposled 05.03.2012 21:25:14
20:07:28
05.03.2012
-> vhml: : no moc to neváží a myslím, že to zabrání trošku bordelu,ale jak píšeš no...při vyndání motoru jen obtíž





co říkáte na ty věci okolo spojky? 8
Extreme Tyres