T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:43:24
07.03.2012
-> m8rinek: : to mě napadlo mezi prvníma věcma,ale nemá...
17:09:02
07.03.2012
m8rinek
-> T: Nemá náhodou ovládací páka na osičce vůli? Skoro bych se vsadil, že tomu tak bude...
17:07:30
07.03.2012
-> m8rinek: : no někde chyba je, správně 40 ale kde 8 zítra začnu s tim sklepnutim a kdyžtak karbec dolu 8

páčim tak jako s naplym pérkem ze spojky...ale na doraz, těžko se to popisuje 3
17:02:41
07.03.2012
m8rinek
-> T: Tak když to rukou dosedne a samo ne, tak někde asi chyba bude, nevim teda jakou pákou tu klapku páčíš zpátky... ale...
17:00:17
07.03.2012
-> m8rinek: : moc věcí nevim,ale zase blbej nejsem snad tolik 4 pružinka byla hlavně vpředu , ta silnější....

zkusim,co jsi říkal, povolit matku a ťuknou do osičky a kdyžtak sundam kabec ať to vidim pořád někde co nesedí...
16:57:41
07.03.2012
m8rinek
-> T: tak osička do vrtule, tj pružinka v zadu ti je k prdu a dej pružinku do předu?
16:48:52
07.03.2012
-> Pavel P..: : jojo, zatím se chystám na fintu,co psal napoprvé m8 a když nezabere, tak musí karbec dolu no :-(





mě to jen všechno štvě, že to jezdilo...kdyby jsem to skládal, tak nic neřeknu,ale mrzí mě to a nechce se mi do toho hrabat no, toť důved všech otázek 8
15:44:59
07.03.2012
Pavel P..
-> T: nemáš tu klapku usazenou křivě že nedosedá na původní místo? povol šroubky klapky dotlač jí aby se sedla a utáhni.
upraveno 1x, naposled 07.03.2012 15:45:20
15:42:53
07.03.2012
takže nestačí na to ani pružinka ze spojky...a tim to stejně neni podle mě...protože zadní klapka dosedá bez problému a po zásahu rukou se nic neděje, kdežto na přední klapce po zásahu rukou spadnou otáčky krásně dolu...což trošku šlo s tou pružinkou ze spojky,ale projel jsem to a už to bylo zase zpět...a neříkejte, že pružinka ze spojky je pořád málo 8 to abych pak šlapal na plyn obouma nohama už 3 8
10:36:58
07.03.2012
-> m8rinek: : nikdo tě doma neučil se neposmívat lidem? 165 1 3



-> afro100: : tak rad už je dost, tak dneska je čas je zkusit využít 4 a uvidíme 5
20:09:47
06.03.2012
afro100
-> m8rinek 06.03.12 20:07:12: 3



-> T: teoreticky staci aj jedna, nie je to len o tom ju dobre napnut, ale ako tu bolo naznacene, vychytat aj smer, kt. ma byt napnuta... 4
20:07:12
06.03.2012
m8rinek
-> T: Znáš takovej ten vtip, kolik policajtů je potřeba na výměnu žárovky?
20:03:05
06.03.2012
-> m8rinek: : ani pedál nereagoval, když jsem ho zkoušel stahnout na druhou stranu, takže tím taky ne 4

ale zkusim další pružinku a uvidíme .....



-> vhml: : jak píšu, přidam další no, jen mě diví, že mi to dělá jedna klapka,ale uvidíme no....dam vědět

jinak na teplotu čeho je to čidlo v tom víku pro zajímavost?
19:53:42
06.03.2012
m8rinek
-> T: Eidy tam taky nemá pružinku z propisovačky. A třeba měl narozdíl od Tebe namazanej bowden či osičku v pedálu...
19:52:56
06.03.2012
vhml
Na IDFku jedna pruzina ze sedra vcetne pacicky ze sedra. Aspon k necemu se ten sedr hodí :-D www.skodateam.cz/140LS_-_ vhml-img_NjTG.jpg



www.skodateam.cz/140LS_-_ vhml-img_2ogk.jpg Zde vyfocena jen jedna pruzina, druhá je svisle aby to pokrylo celý otáčení
19:51:56
06.03.2012
-> vhml: : no já jsem na 1800 pořád, pokud teda to nestahnu vlastní rukou...jen je divný, že ať koukam, jak koukam, tak vidim jen tu slabou pružinku na lanku a asi to fungovalo... img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3576_2009-11 -25_08-50-12_11.jpg divný 40 ale zkusim tam dát teda ještě jednu nebo něco silnějšího jestli to pomůže...ale je divný, že jen ta přední klapka...ta zadní ať saham jak saham na páku, tak motor drží stejné otáčky...
19:49:11
06.03.2012
m8rinek
-> T: Tim to není, nech ho jak je, nedovírá Ti klapka, takže pořeš pořádný dovírání....
19:47:31
06.03.2012
m8rinek
-> vhml: taky origo ovládání maj tvrdý pružiny jako prase... www.ebay.de/itm/.../27091 2485174?pt=DE_Auto...
19:46:35
06.03.2012
-> m8rinek: : no to vim taky 3 ale to už jsou zoufalé pokusy, nejdřív byla jedna pružinka,pak ty na tý struně,pak dohromady,no moc možností už bylo :-(

zkusil bych ten dorazovej šroub,ale nechce se mi v tom moc hrabat,abych něco nepodělal 8



-> venni: : už jsem zkoušel i tuhle natahovat a nic 8 ale možná tu silnější jestli doma něco najdu...
19:44:36
06.03.2012
vhml
Já musím mít na 140LS dvě, ale je to daný konstrukcí ovládání, kdy to jedna pružina prostě nepobrala. Takže jedna je svisle a druhá pod úhlem 45stupnu. Ale zavira to normalne. Drha vec je ze rozpalenej motor prirozene drzi vyssi volnobeh. Nevim proc, ale kdyz zastavim na cíli tak to drzi 1800 a behem minuty to spadne na svejch 1400
upraveno 2x, naposled 06.03.2012 19:45:01
Extreme Tyres