skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:11:56
05.03.2012
05.03.2012

vhml
-> Eidy: a umí to v nízkejch otáčkách na čtvrt plynu ject? Já jak jsem pod 4000, tak musím dát jedině podlahu, jinak se to zadusí.
10:04:27
05.03.2012
05.03.2012

Eidy
-> T: Do 3000 otáček musíš přidávat plyn buď velmi opatrně a pomalu nebo dát podlahu. Mezi tím nic nefunguje. Zkus a uvidíš.
Pak se to na nižší kvalty sebere i od 2000.
Ten karbec zkus jak jsem říkal. Odpoj strunu a přidávej jen na karbu. Pokud se to bude vracet, je problém v pedálu nebo někde po cestě.

Pak se to na nižší kvalty sebere i od 2000.
Ten karbec zkus jak jsem říkal. Odpoj strunu a přidávej jen na karbu. Pokud se to bude vracet, je problém v pedálu nebo někde po cestě.
22:18:25
04.03.2012
04.03.2012

stika87 - Maschinenführer
-> T: kua to se nekdo ma 

19:09:03
04.03.2012
04.03.2012

T
-> m8rinek: : téhle odpovědi jsem se bál, že si to do 3 bude dělat co chce

no počkam, jak to bude fungovat...ale chtělo by to no, ani nechci vědět kolik ta vrtule motoru bere výkonu

no počkam, jak to bude fungovat...ale chtělo by to no, ani nechci vědět kolik ta vrtule motoru bere výkonu

19:06:32
04.03.2012
04.03.2012

T
-> Bery: : to od teď dělal pokud se nepletu, tak je mi to záhadou, kde jsem co pos..l.... 

19:05:57
04.03.2012
04.03.2012

m8rinek
-> T: to že to do 3 s ostrou vačkou nefunguje normální, mě se to bouří až od 3500.
Já velkou řemenici už jezdim, hodlám ještě ořezat vrtuli a dát tlačnej větrák přes teplotní spínač...
Já velkou řemenici už jezdim, hodlám ještě ořezat vrtuli a dát tlačnej větrák přes teplotní spínač...
19:03:36
04.03.2012
04.03.2012

T
-> m8rinek: : je to možnost,ale nepouštim se zatím i té možnosti, že s těma otáčkama je tam toho moc a nějak to ven musí...
jo a na začátku při sešláplé spojce hučelo nejspíš ložisko nebo co,ale už je to po projetí lepší a asi bude chtít dostahnout spojka...při razantním přeřazení proklouzne mi přijde
jo a na začátku při sešláplé spojce hučelo nejspíš ložisko nebo co,ale už je to po projetí lepší a asi bude chtít dostahnout spojka...při razantním přeřazení proklouzne mi přijde

19:01:48
04.03.2012
04.03.2012

Bery
tak nebude spíš přidřená,nebo ohnutá hřídelka?ten karbec se musí vracet bez tech superpomůcek
19:01:03
04.03.2012
04.03.2012

T
-> m8rinek: : no projel jsem to vážně kousek a pohyboval se tak mezi 3 až 5-ti t. otáček.....že se to nějak dusí do těch 3t.
a před 80 st. se to zastavilo a stálo...to bylo před tím nemyslitelný s termostatem...takže se to tváří dobře....povídej jaké máš plány?
a před 80 st. se to zastavilo a stálo...to bylo před tím nemyslitelný s termostatem...takže se to tváří dobře....povídej jaké máš plány?18:59:54
04.03.2012
04.03.2012

m8rinek
-> T: Střílení bude konstrukcí výfuku, mě to s Abartem taky dělalo... Případně netěsností na výfukový soustavě...
18:58:02
04.03.2012
04.03.2012

m8rinek
-> T: K chlazení, určitě to bude fungovat, já letos hodlám odlehčit práci větráku...
18:57:23
04.03.2012
04.03.2012

T
-> vhml: : prej jede...z tohodle jsem se málem pos..., kdybych si sednul za volant toho tvojeho povozu, tak se poseru doslova
zatím stačí 
jinak Eidy se střílení taky divil,takže jemu to nedělalo
-> m8rinek: : no taky mě napadlo, že by v tom mohla být chyba, zítra to shodim a kouknu jestli tam nejsou někdy vůle a kdyžtak dam vědět...
-> Tommyk: : no krásnej nápad
ale asi ne radši

zatím stačí 
jinak Eidy se střílení taky divil,takže jemu to nedělalo

-> m8rinek: : no taky mě napadlo, že by v tom mohla být chyba, zítra to shodim a kouknu jestli tam nejsou někdy vůle a kdyžtak dam vědět...
-> Tommyk: : no krásnej nápad
ale asi ne radši

18:51:45
04.03.2012
04.03.2012

Tommyk
-> T: tak tam namonti nějakej servomotorek aby ti dovíral tu klapku 

18:50:57
04.03.2012
04.03.2012

m8rinek
-> T: tady je vidět ovládání plynu dle mě...
skoda110r.eu/110r/cerven1 120005.jpg
skoda110r.eu/110r/duben11 60006.jpg
To funguje dobře... Někde tu někde mám výpalky...
skoda110r.eu/110r/cerven1 120005.jpg
skoda110r.eu/110r/duben11 60006.jpg
To funguje dobře... Někde tu někde mám výpalky...
18:50:55
04.03.2012
04.03.2012

vhml
-> T: a to tam jeste nemas mtor kterej opravdu jede :-D
Rána z výfuku po vypnutí motoru je u Webrů normální
Rána z výfuku po vypnutí motoru je u Webrů normální
18:47:38
04.03.2012
04.03.2012

T
-> Shader: : viz. 04.03.12 18:13:32
paráda, jen pár much vychytat
paráda, jen pár much vychytat

18:43:38
04.03.2012
04.03.2012

Shader
-> T: Tak jak to šlape pane, vypadá to pěkně 

18:14:33
04.03.2012
04.03.2012

T
+ tohle a sebevětší natahování pérka k ničemu...
18:13:32
04.03.2012
04.03.2012

T
-> m8rinek: : no málem jsem se pos..l
no prostě neskutečný oproti tomu,co jsem měl no
super zážitek se zase svézt a ještě s tímhle
ale......
najeto cca 15 km a voda se zastavila pod 80 na budíku a nehla se, takže chlazení vypadá dobře...
a teď motor
otáčky mam prostě kolem 2t. a spadnou jen pomocí mojí síly a všechno,co sjem vymyslel, tak nepomohlo...viz.fotky
takže se na to musim pořádně podívat klde by to mohlo být + snížit ještě otáčky, které Eidy zvednul před mostem
no a po zastavení a chcípnutí motoru rána
jedna varianta je výfuk, že jsem nechal můj a druhá, že je tam toho prostě moc díky těm otáčkám, tak to pak musí ven
vyzkoušíme, uvidíme...
no prostě neskutečný oproti tomu,co jsem měl no
super zážitek se zase svézt a ještě s tímhle
ale......najeto cca 15 km a voda se zastavila pod 80 na budíku a nehla se, takže chlazení vypadá dobře...
a teď motor
otáčky mam prostě kolem 2t. a spadnou jen pomocí mojí síly a všechno,co sjem vymyslel, tak nepomohlo...viz.fotkytakže se na to musim pořádně podívat klde by to mohlo být + snížit ještě otáčky, které Eidy zvednul před mostem
no a po zastavení a chcípnutí motoru rána
jedna varianta je výfuk, že jsem nechal můj a druhá, že je tam toho prostě moc díky těm otáčkám, tak to pak musí ven
vyzkoušíme, uvidíme...18:00:53
04.03.2012
04.03.2012

m8rinek
-> T: a co jak to jede?
T/Éro

