T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:01:00
05.03.2012
vhml
Tenhle plech slouží leda k zahození. Nikdy jsme nepochopil jeho význam a při vyndavání motoru je to jen práce navíc
18:52:44
05.03.2012
Minik03
-> m8rinek: několikrát jsem ho ohýbal, protože šustil. možná to teda nebylo o přítlačák 3
18:51:12
05.03.2012
m8rinek
-> Minik03: Co to je za nesmysl, vždyť ten plech je až za setrvačníkem?
18:50:18
05.03.2012
-> Minik03: : myslíš tenhle "plech"?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.03.2012 18:50:18
18:46:19
05.03.2012
Minik03
-> T: mrkni na krycí plech setrvačníku, co je dole na motoru. Po montážích bývá moc blízko a drhne o přítlačák.
18:41:41
05.03.2012
tak jsem se dneska zase projel a nové poznatky, ale nevim jak moc dobrý 8

než jsem vyrazil, tak jsme si zahřál motor a hrabal se v tom plynu a všechno jsem sundal a bohužel otáčky stejné :-( jedině až jsem zase dal na doraz ten obdélníkový závit bez celého toho uchycení pro lanko, takže fakt nevim kde je chyba :-( a druhá strana to nedělá, jen ta přední...

jinak něco chrastí při sešlápnutí spojky...ložisko? špatně ? neřešit ?

no a při přeřazení ve vyšších otáčkách prokluz spojky 8 dělalo i Eidymu?

no a s tim cestováním......na výkon bych si asi zvyknul snad40 ale ten motor jak se tu bavíte no.....kolem těch 2500 by to i jelo docela,ale když po něm něco chci v těhle otáčkách, tak on nechce :-D nad 3t. je to krásný,reaguje na cokoliv,ale jak jsem pod, tak se s tim dá hrát,ale nesmim po něm chtít výkony 40 takže řadim o stupeň níž, no učim se s tim jezdit no...4
16:35:51
05.03.2012
m8rinek
-> vhml: Když s tim cestuju tak cca při 3tot na 1/4plynu a jede to hezky, jen reakce jsou špatný...
16:27:53
05.03.2012
Eidy
-> vhml: Jo, při konstantní rychlosti jede při 2500 celkem rozumně. Není to labůžo, ale ten motor to snese bez odmlouvání. Ale to jsem říkal i Téčkovi, že pokud by se dala jiná volnoběžná tryska, byl by spodek lepší.
12:37:54
05.03.2012
-> stika87: : až to bude bez much, tak se budu mít 5 4



-> Eidy: : tak se mi to zdálo za těch pár km, tak to tak asi bude...no tak se zvedne trošku asi spotřeba s timhle stylem jízdy no 3

dneska je tu tak krásně, že se bude místo očisty testovat, tak uvidím na co přijdu nebo nepřijdu...4
12:11:56
05.03.2012
vhml
-> Eidy: a umí to v nízkejch otáčkách na čtvrt plynu ject? Já jak jsem pod 4000, tak musím dát jedině podlahu, jinak se to zadusí.
10:04:27
05.03.2012
Eidy
-> T: Do 3000 otáček musíš přidávat plyn buď velmi opatrně a pomalu nebo dát podlahu. Mezi tím nic nefunguje. Zkus a uvidíš.4

Pak se to na nižší kvalty sebere i od 2000.



Ten karbec zkus jak jsem říkal. Odpoj strunu a přidávej jen na karbu. Pokud se to bude vracet, je problém v pedálu nebo někde po cestě.
22:18:25
04.03.2012
stika87 - Maschinenführer
-> T: kua to se nekdo ma 3
19:09:03
04.03.2012
-> m8rinek: : téhle odpovědi jsem se bál, že si to do 3 bude dělat co chce 3 8

no počkam, jak to bude fungovat...ale chtělo by to no, ani nechci vědět kolik ta vrtule motoru bere výkonu 8
19:06:32
04.03.2012
-> Bery: : to od teď dělal pokud se nepletu, tak je mi to záhadou, kde jsem co pos..l.... 8
19:05:57
04.03.2012
m8rinek
-> T: to že to do 3 s ostrou vačkou nefunguje normální, mě se to bouří až od 3500.



Já velkou řemenici už jezdim, hodlám ještě ořezat vrtuli a dát tlačnej větrák přes teplotní spínač...
19:03:36
04.03.2012
-> m8rinek: : je to možnost,ale nepouštim se zatím i té možnosti, že s těma otáčkama je tam toho moc a nějak to ven musí...





jo a na začátku při sešláplé spojce hučelo nejspíš ložisko nebo co,ale už je to po projetí lepší a asi bude chtít dostahnout spojka...při razantním přeřazení proklouzne mi přijde 8
19:01:48
04.03.2012
Bery
tak nebude spíš přidřená,nebo ohnutá hřídelka?ten karbec se musí vracet bez tech superpomůcek
19:01:03
04.03.2012
-> m8rinek: : no projel jsem to vážně kousek a pohyboval se tak mezi 3 až 5-ti t. otáček.....že se to nějak dusí do těch 3t. 8 a před 80 st. se to zastavilo a stálo...to bylo před tím nemyslitelný s termostatem...takže se to tváří dobře....povídej jaké máš plány?
18:59:54
04.03.2012
m8rinek
-> T: Střílení bude konstrukcí výfuku, mě to s Abartem taky dělalo... Případně netěsností na výfukový soustavě...
18:58:02
04.03.2012
m8rinek
-> T: K chlazení, určitě to bude fungovat, já letos hodlám odlehčit práci větráku...
Extreme Tyres