-> T: Parada, konecne jsi nasel ty spravny kola:)
-> vhml: Jako by jsi zrovna ty nekdy resil jak to na aute vypada. Navic ja si myslim, ze to neni vubec zle...mam je na aute taky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
na tých nových kolách vyzerá prekráásne



tak projeto dneska.....a jiný kola s jinýma gumama už nechci
sedí a poslouchá jak má, rozdíl neskutečnej s těma předešlějma....
a nakonec ty 50-ky nejosu tak hrozný, ne?
viz.fotky...
jo a nába je udělaná nakonec asi o 6 cm ke mě a taky spokojenost, konečně pracoviště, jak má být...vše při ruce...až na to zapalování
a jedna technická...je možný, že užovkovej náboj je širší než emko?
mam to tak a když sjem s tim začínal a dával to, tak mi tu bylo řečeno, že to nevadí, že je každej jinej,ale teď mi přijde, že mi levé kolo leze minimálně o 1cm víc ven, než pravé.....


a nakonec ty 50-ky nejosu tak hrozný, ne?

jo a nába je udělaná nakonec asi o 6 cm ke mě a taky spokojenost, konečně pracoviště, jak má být...vše při ruce...až na to zapalování


a jedna technická...je možný, že užovkovej náboj je širší než emko?
mam to tak a když sjem s tim začínal a dával to, tak mi tu bylo řečeno, že to nevadí, že je každej jinej,ale teď mi přijde, že mi levé kolo leze minimálně o 1cm víc ven, než pravé.....
-> vhml: : bohužel souhlas 

-> Tuner#2: spolu s 13" diskem to vypadá jak kolo od kočárku...
-> vhml 30.09.11 17:20:11: Proč je profil 50 obecně špatně? 

-> m8rinek: : no,ale pokud to tak má Eidy a u něj je to ještě namahanější...pak snad není problém.... :-/
-> vhml: : nemam to na škodovácký matky, koupil jsem s rovnou dosedačkou a ne kulovou...zítra nafotím,ale matka kopíruje "sedlo"
50 profil se mi taky nelíbí :-( ale uvidím až to projedu a kouknu na to tak celkově z dálky :-)
-> radekp: : dík
o linkách už jsem psal...uvidíme časem
-> Eidy: : jak jsem psal...kupoval jsem jiné matky na to, než škodovácké...s těma nebylo 5 závitů ani náhodou...
-> Milan 136: : no prej 6"
-> vhml: : nemam to na škodovácký matky, koupil jsem s rovnou dosedačkou a ne kulovou...zítra nafotím,ale matka kopíruje "sedlo"
50 profil se mi taky nelíbí :-( ale uvidím až to projedu a kouknu na to tak celkově z dálky :-)
-> radekp: : dík

-> Eidy: : jak jsem psal...kupoval jsem jiné matky na to, než škodovácké...s těma nebylo 5 závitů ani náhodou...
-> Milan 136: : no prej 6"

-> T: A jaký máš matky? Škodovácký? Potřebuješ kónický, ne kulový.
-> Milan 136: aha
-> havlik: to by zas musel zvětšit ty díry v kolech
A co trubkovy matky?
jinak já se na origo štefty nechytal, mám tam ocelový sedla. tak tam mám štefty z vlečky a je to ok.
jsou taky převrtaný že?
jsou taky převrtaný že?
-> T 30.09.11 09:38:26: pecka. nechat zlatý!! s tím JPS nevím, ale kola bych nechal.
vypadají jako 7mičky. fakt to jsou 6"?
ale vůbec se mi nelíbí, že máš stejný kola

vypadají jako 7mičky. fakt to jsou 6"?
ale vůbec se mi nelíbí, že máš stejný kola


-> T: krásné kola, jsem taky pro zůlaté linky. Ještě tu nikdo nedal exige v těchto barvách, to je porno:-)
Taky jsem jednou zkusil 175/50 Dunlop, drží pěkně, jen budeš točit a točit...a jejich šířka je taky neskutečná!
carspecialis.com/wp-conte nt/.../Lotus-Exige-S-Type- 72-black.jpg
Taky jsem jednou zkusil 175/50 Dunlop, drží pěkně, jen budeš točit a točit...a jejich šířka je taky neskutečná!
carspecialis.com/wp-conte nt/.../Lotus-Exige-S-Type- 72-black.jpg
-> T: uprav matici abys ji zatocil az nadoraz ke kolu. Ja bych se toho nebal. Samozrejme ze zacatku pravidelne zkontrolovat jestli se nepovolila. Škoda profilu 50 na gumách, kterej obecne vypada strasne. Ale jinak se mi to libi.
-> T: 5závitů není mnoho, to je cca 9-10mm odměřeno na seriové matici, celková délka matice je kolem 20mm... Do toho bych nešel...
-> Eidy: : jen jsem se chtěl ujistit...
tak a teď to porovnání :
apollo s gumou Nexen 175/60 12,1 kg
šířka gumy na disku je cca 17 cm
wolfrace šíře 6", gumy 175/50 Dunlop sport 11,5 kg a šířka gumy na disku cca 19 cm
no a jinak jsem o cca 2 cm dole na předku

tak a teď to porovnání :
apollo s gumou Nexen 175/60 12,1 kg
šířka gumy na disku je cca 17 cm
wolfrace šíře 6", gumy 175/50 Dunlop sport 11,5 kg a šířka gumy na disku cca 19 cm

no a jinak jsem o cca 2 cm dole na předku


-> T: Tak to stačí. Já to mám teď vepředu podobně.
-> Eidy: : 5x otočím o 360 st., to by mohlo stačit nebo ne?
-> m8rinek: : ano kónus, takže jsem sehnal matky,ale bohužel delší, takže zároveň s hranou matky se nechytam ani náhodou...
-> havlik: : pohřebák je to,protože při stavbě nebyly a zatím nejsou chromáky, tak se dalo, co bylo...jinak kola se mi zatím líbí jak josu, jen by mě lákal lečtěný límec
-> Luky.: , -> Tuner#2: : uvidíme

-> m8rinek: : ano kónus, takže jsem sehnal matky,ale bohužel delší, takže zároveň s hranou matky se nechytam ani náhodou...
-> havlik: : pohřebák je to,protože při stavbě nebyly a zatím nejsou chromáky, tak se dalo, co bylo...jinak kola se mi zatím líbí jak josu, jen by mě lákal lečtěný límec

-> Luky.: , -> Tuner#2: : uvidíme


-> T 30.09.11 09:38:26: Pecka nechat tak jak je...
Plný souhlas s havlikem a Luky.m
Plný souhlas s havlikem a Luky.m
