T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

06:58:41
05.10.2011
venni
-> ZdenoR: chtělo by to spáchat nějakej virtuálek...strašně mě zajímá jak by to vypadalo
20:44:57
04.10.2011
ZdenoR
-> T: Kola jsou pekne, taky jsem nad nima uvazoval 2 Navrh pouzit kovove narazniky ve zlate barve neni vzhledove ani financne od veci
20:29:29
04.10.2011
laminatak
-> T: ničeho se neboj a jen jezdi
19:50:29
04.10.2011
tak teda jóó :-) samo, že jsem radši je dojezdit, že 5 mm vzorku já mam na další dva roky :-D



-> Eidy: : jinak mi šlo samozřejmě o ty Dunlopky...4
19:26:04
04.10.2011
Eidy
-> T: že záleží, jak bylo s pneu zacházeno, jak byly skladovaný a na značce. Michenlin nebo Dunlop bude po 10 letech stejně zpuchřelej jako čína po roce. To nejde obecně říct. Jde ti o tvoje Dunlopky na Wolfracech? Těch bych se úplně nebál. Aspoň si můžeš představovat, o kolik lepší to bude s novejma 4 5 Dojezdi je.
18:48:30
04.10.2011
m8rinek
-> T: letní bych dojezdil ;)
18:23:47
04.10.2011
-> U-Geen: : i kdyby tam nesedly chromáky, tak u prepregů zůstat asi nechci 4



-> m8rinek: : taky možnost,ale na estetický hraní je čas...pořád jsem nespokojen s jinýma věcma...





jinak co říkáte všeobecně na 10 let starý gumy? :-/
12:50:18
04.10.2011
m8rinek
-> T: Já bych to doplnil linkama jak píšou kluci, ale pak už bych tam chromy necpal, řekl bych, že se budou se zlatou bít...
12:42:27
04.10.2011
U-Geen
-> T: nech prepregy, slusej :)
12:17:38
04.10.2011
-> Majklrapid: : nojo já tam byl jen jednou erkem 4



-> venni: : dík 4 po nárazníkách pořád ještě koukám, tak uvidíme 5
10:07:47
04.10.2011
venni
-> T: to éRo prokoulo jak sviň a kola jsou brutál 4 Teď bych si dovedl představit ještě origo nárazníky v černo-zlatý kombinaci a to by bylo 1
09:46:29
04.10.2011
Majklrapid
Máš babičku ve znojmě jo? Já ve znojmě bydlím tak to je haluz, ale tvoje éro jsem tu ještě nepotkal jenom jednou jsem viděl takoví žlutý. Jinak nádherná práce jen tak dál
18:32:01
03.10.2011
-> sikula: , -> Radek Retro eLeSo: : díky klucí 5 4





jinak dneska jsem zase vyndal nějaký závaží...po vyndání zadních repro kvůli pásům a když jsem si uvědomil, že to radio má nahráno tak 3 hodiny celkem...tak jsem ho vyndal 3
22:43:59
02.10.2011
Radek Retro eLeSo
ty kola sou vážně porno4 4 4
22:40:04
02.10.2011
sikula
Kola jsou opravdu pěkný4
18:43:06
02.10.2011
-> wlad: : to velice děkuji 4
18:14:01
02.10.2011
wlad
Jedno z mých nejoblíbenějších erek. Žádný zbytečný komedi, zachována podstata Erka, vyladěná v detailech k dokonalosti. Palec nahoru.
08:33:19
02.10.2011
díky všem 40 4
23:36:28
01.10.2011
Jindas
Noooo,tak ty kola,to je učiněné porno pro oči 4 4 3 3
22:31:14
01.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Nechat tak jak je, i guma je akorát...
Extreme Tyres