T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:15:40
25.10.2011
MATTESS
-> T: ještě to bude chtít příště nějaké školení, abych věděl, kde si co nastavit. Druhou jízdu, co jsem fotil, nebylo vhodné nastavení a ty fotky nestojí za řeč. Další jsou prý lepší (já je ještě neviděl)
upraveno 1x, naposled 25.10.2011 20:15:58
20:12:41
25.10.2011
-> MATTESS: : jasný, já mylsim, že už máš taky něco nafoceno,aby z toho něco vyšlo 4 počkáme a necháme se překvapit 40
20:09:46
25.10.2011
MATTESS
-> T: určitě, fotil jsem Tě. Ale obrať se na Honzu, měl jsem jeho přístroj. Jestli bude pěkná (?), snad ano1
20:06:34
25.10.2011
-> Sp4rc0: : dík 4



-> MATTESS: : díky moc 4 a budu mít taky nějakou pěknou fotku od Tebe, když jis tam tak statečně pobíhal s foťákem...to víš, abych se na to taky podíval na pořádný fotce 40 52
20:02:52
25.10.2011
Sp4rc0
Ty kola z toho udelaly jiny auto..4 lepčí4
19:52:30
25.10.2011
MATTESS
-> T: kola eRu sednou, vypadá lépe
19:45:22
25.10.2011
tak jsem přidal jen pro zatím 2 fotky z Mostu co sjem tu postahoval po odkazech...kdyby to někomu vadilo, stačí říct a smáznu...



a tady ještě foto kol po Mostě...na těch černých kolech jsem si toho tolik nevšimnul 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.10.2011 19:45:22
19:53:04
19.10.2011
Milan 136
-> Eidy: nějaký 7mičky se mi tu válí. Kdyby nááhodou někdy překážely, můžeš je odkoupit
11:56:13
18.10.2011
m8rinek
-> Luky.: vážně uvažuju nad serioznim přechodem na 4x108 vzhledem k množství a cenám disků.



Stěžejní jsou asi fordí kříže se 7palcema (a víc) za 500e. To opravdu není co řešit...
11:51:44
18.10.2011
Luky
Pořádný salámy... 1
11:48:39
18.10.2011
m8rinek
11:37:42
18.10.2011
m8rinek
-> vhml: to nejsou žádný, po úpravě (cca 500 za kolo) není problem
11:36:32
18.10.2011
vhml
-> m8rinek: v rozteči 4X130? To není věru zlá cena.
11:32:41
18.10.2011
m8rinek
-> Eidy: 7palec wolfrace není problem sehnat...



E: poslední 7palce byly za 350e i s dovozem po říši...
upraveno 2x, naposled 18.10.2011 11:34:31
11:29:59
18.10.2011
Eidy
-> vhml: Daly by se rozšířit. 4
09:46:00
18.10.2011
vhml
-> Eidy: s tvým motorem ti bude taková šířka disku k ničemu...
09:40:24
18.10.2011
-> Eidy: : no nevim pro Tebe...jedině ta váha,ale zase menší šířka a průměr...taky se těšim,ale uvidíš, že na těch kolech je moc a moc práce ještě...
23:01:31
17.10.2011
Eidy
-> T: Týjo, čím víc na ty kola koukám, tak si říkám, jestli jsem je neměl vzít pro sebe 8 Jsou fakt pěkný. Slušný ET, 13" a lehký. Fakt pecka. Těším se na pátek.
20:54:30
17.10.2011
Fifa
-> Zivosek: Tohle už není ani tak o karbonu ale o formě do který ho naplácáš. Forma je podle mě největší kumšt..
12:14:52
17.10.2011
vhml
-> T: jezdím v uzavřený, samozřejmě bez okýnka, a nemám problém s klimatem. I výhled bez problému. A bezpečnost úpně někde jinde. Následně pak můžeš vybírat i z motopřileb, které ti dají nekonečné možnosti cen, kvality a designu.
Extreme Tyres