T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:14:30
02.11.2011
-> Pavel P..: : tak jsem si to mysle dobře 40 díky 4



-> Felinka 1.3mpi: : díky :-)
21:31:11
01.11.2011
Felinka 1.3mpi
pěkný éro4
20:38:52
01.11.2011
Pavel P..
-> T: tak je to psaný v dílenský příručce... prostě tam napereš vazelínu dovnitř a pak po kroužcích ložisek přejedeš špachtlí abys to zarovnal... naplníš ložiska a víčko a mělo by to bejt OK.

kroužek filcovej se má napustit olejem, ideálně horkym aby se dobře nasáknul.
20:10:09
01.11.2011
-> Pavel P..: : no nazdare, až na vnitřní strany ložisek jo? no tak to tam ještě chybí :-D díka ta prachovka jsem řekl správně, že se tam má kápnout olej nebo si to s něčim pletu? :-D
18:55:52
01.11.2011
Pavel P..
-> T: píše se že se má naplnit zevnitř a špachtlí zarovnat po vnitřních kroužcích ložisek, naplnit ložiska, nasadit náboj a do víčka náboje taky dát vazelínu.
18:34:51
01.11.2011
tak jen malá ochutnávka...6



a rovnou dotaz :-D hledal jsem v knížce a nikde jsem nenašel kolik mam dát vazelíny a tak jsem dal dovniř na stěny a pak na dosedací plochyložisek..stačí?

a doma jsem našel ty zadní "prachovky" nebo co to je :-) nemá se to náhodou na to kápnout olej nebo si to s něčim pletu?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 01.11.2011 18:34:51
09:05:39
31.10.2011
-> minno: : taky 4
16:55:18
30.10.2011
minno
-> T: 4-piesty?
12:53:32
29.10.2011
tak auto má čerstvou STK, takže během týdne se bude rozebírat a zase skládat...nechte se překvapit 40 3
07:22:07
29.10.2011
-> Tommyk: : díky, taky si tě pamatuju a vůbec ti to nejede špatně 4
17:33:05
28.10.2011
Tommyk
-> T: okukoval jsem Ti to v mostě a máš to moc pěkný 4 a kola překvapily, ty jsou fakt parádní :) 4
19:34:58
27.10.2011
-> Milan 136: : tak to já nasadil a jezdím,takže závaží se vejde a nebo je už uděloaný,aby nevadilo, nevim kouknu na to .-)
19:05:05
27.10.2011
Milan 136
-> T: Já mám na MB taky dvoupíst, a místo skoro žádný. Nalepovací závaží se mezi nevejde. Musel jsem ho přelepit
11:28:05
26.10.2011
-> Michal N 283: : dík 4



-> Milan 136: : dík, mezeru nevim, ale bude stejně změna v brzdách, tak změřim s novýma pro zajímavost...



-> minno: : dík :-)



-> Lock007: : díky, bylo ale spíš v pátek, jinak souhlasí 4
22:33:34
25.10.2011
Lock007
Potkel sem tě ve čtvrtek ve Zdicích a je to vážně nádhernej stroj ! 6 jel sem za tebou až do Levína s modrou feldou a prohlížel. Za jízdy to vypadá hodně dobře 6 hlavně ty kola tomu sluší
21:52:54
25.10.2011
minno
-> T: auto vyzerá super :) tak ako vravia aj ostatní, kolesá tomu pridali na vzhľade :)
21:40:06
25.10.2011
Milan 136
-> T 25.10.11 19:45:22: pěkně uzený6 ale seknou tomu. Kolik máš místa mezi třmenem a diskem?
21:05:05
25.10.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> T: nádherný stroj ....smékám16 16 16 136
20:49:10
25.10.2011
-> MATTESS: : takže budou jen ty nejlepší 4 40 už se těšim 5



-> Danster: : 4 dik
20:36:51
25.10.2011
Danster
Taky se přidám ty kola tomu parádně sluší 4
Extreme Tyres