skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:36:53
11.11.2011
11.11.2011
minno
-> Pavel P..: čo ty vieš, možno T nebude jazdiť tiež viac ako 50 a ten motor ho prežije
00:47:54
11.11.2011
11.11.2011
Pavel P..
-> VeTeV: popřípadě po přehoupnutí prahu garáže následuje uvaření, motoru, brzd, prasknutí hlavy a odpadnutí kolečka
Kurva už by ty Techwebácký sci-fi články měli zakázat a autory nakopat do prdele zepředu a pověsit za ptáky na nejbližší Vëtef
Kurva už by ty Techwebácký sci-fi články měli zakázat a autory nakopat do prdele zepředu a pověsit za ptáky na nejbližší Vëtef
00:24:09
11.11.2011
11.11.2011
VeTeV
-> Pavel P..: v kombinaci s kyvkou, 2p a obyč altíkem, nemá šanci ani vyjet z garáže..
21:41:50
09.11.2011
09.11.2011
Fifa
05.11.11 20:52:51
20:52:51
05.11.2011
05.11.2011
T
-> Eidy: : to úplně ne...myslim, že ta moje 130 je opravdovější 130
-> Pavel P..: : vždyť já mám pořád 130
-> Pavel P..: : vždyť já mám pořád 130
20:51:47
05.11.2011
05.11.2011
MOLSO
-> Pavel P..:
20:13:57
05.11.2011
05.11.2011
Pavel P..
-> T: jáááj dítě nešťastný, co sis to zase koupil?.... to nevíš že podle zdejších Matthesů a jiným odporníků je 130 motor cesta do pekel? hlavy praskají, písty propalují, nemažeto, vaříseto... a jiné nevídané poruchy
19:47:55
05.11.2011
05.11.2011
Eidy
-> T: Ty sis koupil stotřicítku motor?
18:14:42
05.11.2011
05.11.2011
T
-> m8rinek: : no tak to nevim, že do Kóči má moje erko ještě hodně a hodně daleko....
cena nevim jestli neni tajná kdyžtak ICQ
cena nevim jestli neni tajná kdyžtak ICQ
18:05:46
05.11.2011
05.11.2011
m8rinek
-> T: asi myslel kóču ;). Jen tak pro zajímavost, za kolik je takovej motor prodejnej?
18:01:08
05.11.2011
05.11.2011
T
-> havlik: : aha, no tak je to tak no
-> vhml: : nějak nerozumim
-> vhml: : nějak nerozumim
17:53:59
05.11.2011
05.11.2011
havlik
-> T: ted to psal nekde v nejakej tematu.
17:51:24
05.11.2011
05.11.2011
T
-> havlik: : jsi s nim mluvil jo?
17:51:18
05.11.2011
05.11.2011
vhml
-> T: jestli skoro nebylo snazsi puvodni auto striknout na cerno :-D
17:46:58
05.11.2011
05.11.2011
havlik
-> T: konkretne 105kg?.))
17:46:20
05.11.2011
05.11.2011
T
tak jsem si dneska dovezl domu pár koníků na příští sezónu
11:24:03
05.11.2011
05.11.2011
Péďa17
-> T: asi tak
09:20:05
05.11.2011
05.11.2011
T
-> Milan 136: : správně a kdo maže, ten přeci jede
-> škodec: : dík
-> škodec: : dík
23:24:35
04.11.2011
04.11.2011
Péďa17
-> Milan 136 04.11.11 21:14:07:
22:30:02
04.11.2011
04.11.2011
škodec
teraz je to luxus s novymi kolieskami