skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
13:19:59
23.11.2011
23.11.2011
havlik
21:11:29
15.11.2011
15.11.2011
T
-> Eidy: : no právě
21:06:04
15.11.2011
15.11.2011
Eidy
-> Milan 136, T: To není otázka potřeby, ale chtění .
21:05:06
15.11.2011
15.11.2011
T
-> Eidy: : to já bych si tam toho ještě asi dost vybral,ale nejsem si jist, jestli to nutně potřebuju
21:03:28
15.11.2011
15.11.2011
Milan 136
-> Eidy: já akutně nic nepotřebuju, ale ty různý komponenty se mi tam prostě líbí
21:01:02
15.11.2011
15.11.2011
Eidy
Mě se ve speedpru moc líbí, ale popravdě bych si toho zas tolik neodvezl. Moc se mi toho nehodí. Ale vysokotlaký hadice na chlazení bych bral hned. Speedpro je má fakt nejlevnější a přesto bych tam nechal ranec.
20:57:08
15.11.2011
15.11.2011
T
-> Milan 136: : jojo, pár věcí bych si vybral
20:35:23
15.11.2011
15.11.2011
Milan 136
-> T: to jsem okolo jel i včera minule jsem se tam zastavil. to by se nakupovalo...
20:32:25
15.11.2011
15.11.2011
T
-> Milan 136: : já tam jel schválně,ale držel se , tak mam jen tohle
20:30:23
15.11.2011
15.11.2011
Milan 136
-> T 15.11.11 20:26:10: mně volant táhnul dneska ke Speedpru šeredně. Ale překonal jsem to. kdybych tam vlezl, tak odvážim sedačky
20:26:10
15.11.2011
15.11.2011
T
-> m8rinek: : cca 5 mm
-> Eidy: : chodil jsem po speedpru a žena kupovala dárek a já koukal, co bych si koupil pro sebe hned snad to bude lepší, než ten papír no
-> Eidy: : chodil jsem po speedpru a žena kupovala dárek a já koukal, co bych si koupil pro sebe hned snad to bude lepší, než ten papír no
20:18:58
15.11.2011
15.11.2011
Eidy
-> T: No vida, těsnivo pod ovsa pro nové koně.
20:12:22
15.11.2011
15.11.2011
m8rinek
-> T: z jak silneho plastu to je?
19:39:54
15.11.2011
15.11.2011
T
byl jsem donucen na nákupy do Plzně, tak jsem koupil alespoň maličkost taky pro sebe
23:36:49
11.11.2011
11.11.2011
VeTeV
-> Pavel P..: nejblizsi vetef bych vynechal. Nicmene je to smrtelny koktejl a T je v podstate sebevrah
18:59:13
11.11.2011
11.11.2011
Milan 136
-> Eidy 11.11.11 13:06:41: no, měl by ses léčit
18:58:40
11.11.2011
11.11.2011
Milan 136
-> Pavel P.. 11.11.11 00:47:54:
14:54:16
11.11.2011
11.11.2011
T
tady je veselo koukám
13:32:30
11.11.2011
11.11.2011
Pavel P..
-> Eidy: jseš
13:06:41
11.11.2011
11.11.2011
Eidy
-> Pavel P..: Tak to jsem teda měl donedávna víc štěstí než rozumu. A já s tím jezdil na okruhu. No nejsem já blázen?