skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:41:31
31.12.2011
31.12.2011
T
-> m8rinek: : pak asi OK, že jsem koukal na originál držáky a našel jsem, že je to stejně nasáváno přez filtr...tak jen tady je část nasáváná přímo z toho "molitanu" a ten mi přijde dost průchozí, tak snad to bude dobrý no....
12:33:05
31.12.2011
31.12.2011
m8rinek
-> T: když ji uzavřeš uděláš z karbce uzavřenou nádobu a nic z něj nenasaješ... Je to přívod vzduchu nad hladinu v plovákovce...
12:29:25
31.12.2011
31.12.2011
m8rinek
-> T: asi ok...
20:02:26
29.12.2011
29.12.2011
T
-> m8rinek: : no neni to jako třeba tvoje trumpetky ale zase rejhy od 40-tky smirklu tam taky nejsou
19:52:50
29.12.2011
29.12.2011
m8rinek
-> T: o tý díře, povrch trumpet je ok a asi bych tomu nepřikládál takovou váhu ;).
19:43:04
29.12.2011
29.12.2011
T
-> m8rinek: : teď nevim jestli o té průchodnosti jsi mluvil o tom odvětrání nebo o tom povrchu vnitřku trumpetky :-D
jinak teda tohle je ta slavná dírka, kterou nemám asi co?
jinak teda tohle je ta slavná dírka, kterou nemám asi co?
19:11:25
29.12.2011
29.12.2011
m8rinek
-> T: pokud je to dostatečně průchozítak je to ok ;)
19:00:28
29.12.2011
29.12.2011
T
-> m8rinek: : tak oni filtry zůstanou původní, co byly....
jinak ta plovákovka je ta díra na levé straně a to mi vychází teď do filtru.....to by asi chtělo vyvést mimo filtr nebo je to jedno?
-> Péďa17: , -> Tuner#2: : dík,ale ještě je na něm nějaká práce
jinak snad stačí takový povrch trumpetky uvniř...?
jinak ta plovákovka je ta díra na levé straně a to mi vychází teď do filtru.....to by asi chtělo vyvést mimo filtr nebo je to jedno?
-> Péďa17: , -> Tuner#2: : dík,ale ještě je na něm nějaká práce
jinak snad stačí takový povrch trumpetky uvniř...?
16:56:04
29.12.2011
29.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 29.12.11 15:10:13: Mazec, trumpetkám nehovím, ale krásně se na to kouká
16:33:47
29.12.2011
29.12.2011
Péďa17
-> T: krásně si hraješ s motorem
15:14:04
29.12.2011
29.12.2011
m8rinek
-> T: Myslim že to Eidymu taky nikdo nepočítal, udělej filtry co největší a hotovo ;).
15:12:03
29.12.2011
29.12.2011
T
změnila se mi totiž vzdálenost konce filtru od trumpetky, snad nevadí ne?
jinak trumpetky jsou stejné jak byly původně...
jinak trumpetky jsou stejné jak byly původně...
15:11:36
29.12.2011
29.12.2011
m8rinek
-> T: nevidim odvetrani plovakovky, to tam musi byt...
15:10:13
29.12.2011
29.12.2011
T
chtěl jsem vydržet do konce, než to bude úplně Ok,ale jen pro představu se zeptam jestli nedělam něco špatně
08:59:02
21.12.2011
21.12.2011
T
-> Eidy: : tak nevím jestli jsi viděl správně ale už jsem pokročil...ještě, že teď bude volno a čas na to