tak už mam nějaké odpovědi...
Grabiec : kolem 4t. a děláno přímo na autě...
Doupovec : cca 6,5t. a přistavit auto,zatím mají plno..
Kramář : cca 7t., práce na týden a auto přistavit...
jen mam trošku problém...já auto nikde nenchám ani náhodou...to bohužel prostě nejde....a jinak pro doplnění....motor jezdil do teď na Hricinovi tak babo raď :-(
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:54:45
07.01.2012
07.01.2012
T
14:56:37
07.01.2012
07.01.2012
m8rinek
-> TTomas: no já od Doupovce měl v ruce sání, dodání rychlé cena fajn, nemůžu říct křivého slova...
Jinak mě to spíš přijde jako nejvýchodnější jih, ale budiž já kvuli Hricinoj najel přes 600km s podválem k celkový nespokojenosti a to je taky dost. Škoda, že se Grabijec ozval asi půlhodiny po tom co jsem si s Hricinou ,,plácl,, a bohužel nejsem takovej, abych nepřevzal objednané zboží či něco rušil. Přitom do Bolky bych to měl krásných 50km jedna cesta...
Ach jo, to bolí...
Jinak mě to spíš přijde jako nejvýchodnější jih, ale budiž já kvuli Hricinoj najel přes 600km s podválem k celkový nespokojenosti a to je taky dost. Škoda, že se Grabijec ozval asi půlhodiny po tom co jsem si s Hricinou ,,plácl,, a bohužel nejsem takovej, abych nepřevzal objednané zboží či něco rušil. Přitom do Bolky bych to měl krásných 50km jedna cesta...
Ach jo, to bolí...
14:48:53
07.01.2012
07.01.2012
TTomas
-> m8rinek: Tak snad ve vsem se shodnem, akorat pan Doupovec asi vyrostl natolik, ze se mu do Skodovek uz moc nechce. Byl jsem s nim pul roku predem dohodnutej ma konkretni praci a cene a ani behem dalsiho pul roku to nedopadlo a ani nebyl schopnej ani narovinu rict, ze se mu do toho proste nechce. Kazdopadne co jsem videl, tak praci odvadi fajnovou, ale taky si za to necha zaplatit.
Pristup, ze chce auto je taky naprosto pochopitelny, nicmene hodne lidem se to dost prodrazi, tim spis to vozit az na nejsevernejsi sever
Pristup, ze chce auto je taky naprosto pochopitelny, nicmene hodne lidem se to dost prodrazi, tim spis to vozit az na nejsevernejsi sever
14:29:05
07.01.2012
07.01.2012
m8rinek
-> TTomas: Doupovec je docela klasa, začínal s úpravama kila a kde je dnes (hotrally psal on). To aby to sedělo a k tomu mít auto je dle mě solidní jednání výrobce, Hricina to dělá jinak, prodává něco co nesedí, tak mu dovezeš auto, s tim, že to namotá v ceně. Mezitim z Tebe udělá debila jak mu to tam sedlo a že to neumíš namontovat. Pak to milostivě přemotá, přijedeš si pro auto, natáhne ruku, že chce prachy navíc a po příjezdu domů zjistiš, že je celej motorovej prostor omrdanej, barva sedřená a co je vrchol i vyříznutej kus chladičovky, aby se mu tam to o čem jsem tvrdil, že to nejde vlezlo. (kdyby to jen zaklepal nestalo by se tolik).
Já už s ním opravdu nic mít společného nechci, spálil jsem se, ale pokud se chce spálit i někdo další.
Mimochodem kolega dal do placu sání na 8k litinu přes hlavu, Hricina ze mu to vymění za sání na 5k, ok, sání se vyměnily, ale onen svařenec nešel ani namontovat jak byl zkoucenej (u hlavy fuka 5mm), tak mu to poslal zpět, sání se po hromadě keců vrátilo, jen natažený a po roce provoze bylo na 3svarech ze 4 popraskaný.
To je výrobce panečku...
Já už s ním opravdu nic mít společného nechci, spálil jsem se, ale pokud se chce spálit i někdo další.
Mimochodem kolega dal do placu sání na 8k litinu přes hlavu, Hricina ze mu to vymění za sání na 5k, ok, sání se vyměnily, ale onen svařenec nešel ani namontovat jak byl zkoucenej (u hlavy fuka 5mm), tak mu to poslal zpět, sání se po hromadě keců vrátilo, jen natažený a po roce provoze bylo na 3svarech ze 4 popraskaný.
To je výrobce panečku...
14:17:27
07.01.2012
07.01.2012
TTomas
-> T: Od litiny by ti je mohl udelat Bohus Krejci. Zkus se s nim domluvit. Od hlavy nemas moc na vyber. Hricinu nebrat - tema hodne rozdilnejma vetvema si ani moc nepomuzes. Hlusicka je pecka a zrovna na 5k svody s chladicem vzadu to chce fakt kvalitniho vyrobce coz je i Doupovec, ale pokud ti odpovi, tak pocitej stejnou nebo velice podobnou cenu jako u Hlusicky s tim, ze mu to nejspis bude trvat daleko dyl a bude chci k tomu i auto. Na mne se po pul roce domlouvani nakonec z vysoka vysral, ze dela vejfuky na Porsche a ze na tyhle picoviny nema cas. Martin Grabijec taky umi a ceny ma i docela rozumne. Jen nevim jak je na tom ted s casem a po mne chtel taky auto aby vse 100% sedelo.
14:13:40
07.01.2012
07.01.2012
T
-> m8rinek: : tak pokud je to jak píšeš, tak to dopadne stejně na Hricinu....ale počkám až se mi ozvou ostatní
14:04:07
07.01.2012
07.01.2012
m8rinek
-> T: cokoli bude lepší než 2-1, ale za jinou cenu...
13:17:06
07.01.2012
07.01.2012
T
-> m8rinek: : aha, tak když to tak čtu, tak snad jestli nebude lepší svod 2 do 1 od litiny.... ?
12:31:12
07.01.2012
07.01.2012
m8rinek
-> T: Náhrada kusu trubky varnym kolenem, každá větev jiná, což je u 5k ještě s chladičem vzadu špatně řešitelnej problém, nicméně ho asi neřeší vůbec...
E: jinak kolega má od něj sání přes hlavu na 5k a popraskalo...
E: jinak kolega má od něj sání přes hlavu na 5k a popraskalo...
12:22:04
07.01.2012
07.01.2012
T
-> m8rinek: : a svody od Hriciny hodnotíš jak? když se neptam na to, že nepasují, že já mam stejně chladič dávaný podle sebe vlastně jde mi o samotný výrobek....
jinak teda jsem rozeslal emaily...Kramář,Doupovec a Grabiec, tak pak poreferuju....
jinak teda jsem rozeslal emaily...Kramář,Doupovec a Grabiec, tak pak poreferuju....
11:49:27
07.01.2012
07.01.2012
m8rinek
-> T: já Ti nevim, ale jak mě Hricina natáhl tak jsem měl skoro svody od Hlušičky a vzhledem k faktu, že si kolega nechával dělat svody u něj na další dvě auta a u jednoho to také nedopadlo dle představ, ale peněz jak za kozu tak už nikdy více...
Tamty svody byly palba, ale nový budou ještě vejš pochopitelně a Doupovce si najdi, od toho tu všechny ty gůgly jsou...
Tamty svody byly palba, ale nový budou ještě vejš pochopitelně a Doupovce si najdi, od toho tu všechny ty gůgly jsou...
11:11:44
07.01.2012
07.01.2012
T
-> m8rinek: : Doupovec a daleko? neznam...odkaď a kdo to je?
jinak ty jeté jak jsi sám říka je palba....a nemluvě, že jsem nechtěl tlumičale jen svody...
Grabijec....kontakt nebo stránky má....to už jsem tady párkrát četl na virtu,ale ještě jsem se s ničím asi nesetkal konkrétně
jinak teda sice špička,ale co píšeš, tak ceny Hlušička a Hričina je dost rozdíl
jinak ty jeté jak jsi sám říka je palba....a nemluvě, že jsem nechtěl tlumičale jen svody...
Grabijec....kontakt nebo stránky má....to už jsem tady párkrát četl na virtu,ale ještě jsem se s ničím asi nesetkal konkrétně
jinak teda sice špička,ale co píšeš, tak ceny Hlušička a Hričina je dost rozdíl
11:07:25
07.01.2012
07.01.2012
m8rinek
-> T: dával jsem Ti kontakt na Grabijce, já osobně nemít to tak daleko bych se obrátil na Doupovce...
Hricina je .... a Hlušička je nezaplatitelná špička, aneb co si pamatuju tak jsi ty jeté svody nechtěl a nové levnější opravdu nebudou...
Hricina je .... a Hlušička je nezaplatitelná špička, aneb co si pamatuju tak jsi ty jeté svody nechtěl a nové levnější opravdu nebudou...
10:59:55
07.01.2012
07.01.2012
T
-> m8rinek: : potvrzeno? a ještě někdo jiný? nebo padla volba na Hricinu, že nikdo jinej neni?
10:55:57
07.01.2012
07.01.2012
m8rinek
-> vhml: Hlušička? 8tkč+
09:34:56
07.01.2012
07.01.2012
vhml
-> T: dej vědět jak pochodíš se svodama, taky bych jedny uživil
09:24:48
07.01.2012
07.01.2012
T
-> ZdenoR: : a jak to dopadlo?
23:56:04
06.01.2012
06.01.2012
ZdenoR
Teď se trochu prásknu s myšlenkovým pochodem... Přišel jsem k virtu koukám na nepřečtené a procházím erka se slovy později... později... a T/ero Karbonový blazen to se kouknu ...
17:35:39
06.01.2012
06.01.2012
T
-> fido06: : pravda, díky, zkusím mu v týdnu zavolat...stránky asi nemá co? já žádné nenašel...
17:26:12
06.01.2012
06.01.2012
fido06
-> T: zkusil bych Hlušičku z Mladé Boleslavi
Václav Hlušička - Kovotvar, provoz - Jemníky 18, Mladá Boleslav tel. 0326/728 607
Václav Hlušička - Kovotvar, provoz - Jemníky 18, Mladá Boleslav tel. 0326/728 607