T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:33:05
31.12.2011
m8rinek
-> T: když ji uzavřeš uděláš z karbce uzavřenou nádobu a nic z něj nenasaješ... Je to přívod vzduchu nad hladinu v plovákovce...
12:30:17
31.12.2011
bych si odpověděl sám,ale neznam funkci dírky 40 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.12.2011 12:30:17
12:29:27
31.12.2011
12:29:25
31.12.2011
m8rinek
-> T: asi ok...
12:28:29
31.12.2011
takže část je uvnitř a část jde na filtr...neva?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.12.2011 12:28:29
12:27:00
31.12.2011
tak co, dobrý? to vychází tak blbě no 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.12.2011 12:27:00
20:02:26
29.12.2011
-> m8rinek: : no neni to jako třeba tvoje trumpetky 40 ale zase rejhy od 40-tky smirklu tam taky nejsou 40
19:52:50
29.12.2011
m8rinek
-> T: o tý díře, povrch trumpet je ok a asi bych tomu nepřikládál takovou váhu ;).
19:43:04
29.12.2011
-> m8rinek: : teď nevim jestli o té průchodnosti jsi mluvil o tom odvětrání nebo o tom povrchu vnitřku trumpetky :-D

jinak teda tohle je ta slavná dírka, kterou nemám asi co? 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.12.2011 19:43:04
19:11:25
29.12.2011
m8rinek
-> T: pokud je to dostatečně průchozítak je to ok ;)
19:00:28
29.12.2011
-> m8rinek: : tak oni filtry zůstanou původní, co byly....

jinak ta plovákovka je ta díra na levé straně a to mi vychází teď do filtru.....to by asi chtělo vyvést mimo filtr nebo je to jedno?



-> Péďa17: , -> Tuner#2: : dík,ale ještě je na něm nějaká práce 4





jinak snad stačí takový povrch trumpetky uvniř...?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.12.2011 19:00:28
16:56:04
29.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 29.12.11 15:10:13: Mazec, trumpetkám nehovím, ale krásně se na to kouká 1
16:33:47
29.12.2011
Péďa17
-> T: krásně si hraješ s motorem
15:14:04
29.12.2011
m8rinek
-> T: Myslim že to Eidymu taky nikdo nepočítal, udělej filtry co největší a hotovo ;).
15:12:03
29.12.2011
změnila se mi totiž vzdálenost konce filtru od trumpetky, snad nevadí ne?

jinak trumpetky jsou stejné jak byly původně...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.12.2011 15:12:03
15:11:36
29.12.2011
m8rinek
-> T: nevidim odvetrani plovakovky, to tam musi byt...
15:10:13
29.12.2011
chtěl jsem vydržet do konce, než to bude úplně Ok,ale jen pro představu se zeptam jestli nedělam něco špatně 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.12.2011 15:10:13
14:05:37
23.12.2011
PF 2012
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 23.12.2011 14:05:37
08:59:02
21.12.2011
-> Eidy: : tak nevím jestli jsi viděl správně 131 5 ale už jsem pokročil...ještě, že teď bude volno a čas na to 168
22:12:37
20.12.2011
Eidy
-> Péďa17: Něco jsem od Téčka viděl, teda zatím jen pokusy, ale sednul jsem na zadek. 4 Počkejte si.
Extreme Tyres