T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:03:46
20.12.2011
-> Péďa17: : možná jo, možná ne...nerad bych to zakřikl, tak uvidíme 4
14:22:27
20.12.2011
Péďa17
-> T: budou další díly z carbonu?Jinak už se těším až budou nové fotky
10:53:54
20.12.2011
-> minno: ,-> havlik: : carbonbílém 40 3
10:00:42
20.12.2011
havlik
-> minno: Koča v černobílem
09:59:22
20.12.2011
minno
-> T: a čo to bude, až to bude?
17:40:58
19.12.2011
aby se neřeklo, že nic nedělám 40 3



jinak už se blížím ke konci s přípravama s motorem...a snad to dotahnu do konce o svátcích a pak udělam to topení a snad se rozmyslim, jak s chlazením.....stejně jsem se ještě nerozhodl 12
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.12.2011 17:40:58
20:27:03
18.12.2011
-> m8rinek: : no a už víš, proč se tu vyptávám na každou pí....nu....protože, když se nezeptam, tak koupim nějakou blbost :-(
20:25:07
18.12.2011
m8rinek
-> T: to je tak, když se nezeptáš, i když mě to v tu chvíli taky nenapadlo, přestože mam stejné sání doma ;).
20:05:31
18.12.2011
-> m8rinek: : bezva, takže sadou jsem si udělla radsot za 250 kč a můu ji poslat dál...krása 8 3 10
20:02:14
18.12.2011
m8rinek
-> T: ale prd, koupíš o kroužek do drážky, ten co tam padne přesně má průřez asi 5mm a ten pak kouká polovinou síly nad rovinu příruby a na to rovnou plácneš karbec, sadu někomu naděl...
19:57:47
18.12.2011
-> m8rinek: : no jasný, koupim O-kroužek do drážky a na karbec použiju O-kroužek z té sady :-) nebo jsi myslel bez toho plastového mezi kusu?
19:19:22
18.12.2011
m8rinek
-> T: to co máš ty, se dává na sání, který je rovný, aby to ,,odpružilo,, karburátor, když už si tu někdo dal tu práci a do toho sání udělal drážky, tak toho využij, funkce je stejná. Okroužky stojej asi 5kč kus, když jsem je kupoval...
19:17:03
18.12.2011
-> m8rinek: : no asi sundam no tu hlavy,aby seto nespeklo, tak to jen ořežu....

ale s tim těsněnim jsi mě dostal a máš pravdu :-(

ale tohle by nemuselo vadit...prostě se rozplacne na ploče a ne v ty dražce....popřípadě koupit ještě O-krožek do hrážky pro jistotu a mít tam dva O-kroužky? :-/
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 18.12.2011 19:17:03
19:07:50
18.12.2011
m8rinek
-> T: barvu bych na dosedačkách sundal. Ty tvoje Okroužky nevim jestli pujdou použít, do Radkova sání se dávaj Okroužky dle zafrézovaný drážky (lípnout na trochu silikonu)....
18:57:30
18.12.2011
-> Pavel P..: : u hlavy se to speče co? 8

ale u karbecu by to nemuselo vadit, když tam bude O-kroužek ne? :-)
17:51:52
18.12.2011
Pavel P..
to tam nech, aspoň to bude líp těsnit1
17:49:42
18.12.2011
tady jen sundam pár kamínků od písku a ostatní nechat nebo sundat?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 18.12.2011 17:49:42
17:47:50
18.12.2011
nechat nebo sundat barvu? komax
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 18.12.2011 17:47:50
16:40:39
23.11.2011
-> havlik: : vím o něm od m8 a včera nebo kdy si s nim psal emaila bohužel ta cena :-( a bez výfuku nechce :-(
Extreme Tyres