T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:05:35
04.01.2012
nějaké doporučení na výfukové svody 3do1 s chladičem? Krejčí nedělá a Hrčiny přístup se mi nelíbí(takže je to záchraná možnost)...někdo další??
20:25:19
02.01.2012
-> Vyspu: : to mi bylo řečeno,ale nějak mi to nesedí s tim, že jsem to našel v garáži, kde se motaly jen škodovky.....8
20:24:19
02.01.2012
Vyspu
02.01.12 20:20:04 vypadá to jako ze žigula
20:20:04
02.01.2012
40

takhle to vypadá, když si to sedne i na vola....našel jsem ho ve sklepě to nové topení 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.01.2012 20:20:04
20:18:14
02.01.2012
svátky pryč a já se zase trošku pohnul....dneska vyndal topení konečně...jediná věc, se kterou se nic při renovaci nedělalo a do teď nevím proč...ale už bylo na čase....

a řekne mi vlastně z čeho , že to mám tolení....

jinak ještě nějaké vývody na nohy udělam a prásknu ho zpět úplně nové....5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.01.2012 20:18:14
06:52:57
02.01.2012
-> Eidy: : 4



-> Felinka 1.3mpi: : dík 4
00:06:46
02.01.2012
Felinka 1.3mpi
pěkný éro,ty new kolesa mu sluší4
23:04:36
01.01.2012
Eidy
-> T: Tak občas sem mrknu, ale krom pár vláken tu nějak není k čemu přispívat. No a taky na to nemám moc času poslední 2 týdny.
15:42:16
01.01.2012
-> m8rinek: : jo kabel od cívky, to zkresluje, to tak nebude neboj 4 jinak bych se fakt k těm svíčkám nedostal 4



-> Eidy: : bude možná trošku opřená hadice,ale to snad nesníží tak průtok no a výměník bude, kdo říkal, že ne...proto dělam to šílený "téčko" 40

jinak co je s Tebou, moc tu nejsu poslední dobou vidět 4
07:52:14
01.01.2012
Eidy
-> T: Lehký dotek hadice nevadí. Odvětrání karbu je ok. A proč nebude výměník?
17:37:31
31.12.2011
m8rinek
-> T: vysoko napěťovej kabel a vidim tam opřenou trubku měděnou a v ní vodu studenou... teplou...
14:04:41
31.12.2011
-> havlik: : no nějak mě to ani nenapdlo, protože původně jsem to přivezl s výměníkem a bez vývodu na topení 4



-> m8rinek: : VN? jako bys mě neznal :-D co to je? a opírat se bude jen hadice o drřák altíku viz. foto....
13:49:35
31.12.2011
m8rinek
-> T: no já bych o VN kabely nic moc neopíral, ale každýho věc ;)
13:44:21
31.12.2011
havlik
-> T: a proč si nepoužil standardní seriové řešení?
13:42:32
31.12.2011
-> m8rinek: : té to neva, jelikož je to na hadici, tak s tou si uhnu, neboj :-) mě spíš zajímalo jestli to opírání o ten držák altíku neva 4 což předpokládám , že neva :-)
13:40:16
31.12.2011
m8rinek
-> T: cos to udělal Pepiku? Jak se Ti bude hezky tahat svíčka...



Origo je přeci trubička až za rozdělovač...
13:31:57
31.12.2011
jinak pro představu proč tak krkolomný to je 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.12.2011 13:31:57
13:30:12
31.12.2011
jen se mi nelíbí opření o držák altíku,ale jelikož je to tam tak nějak podovně v sérii, tak snad to bude OK :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.12.2011 13:30:12
13:26:34
31.12.2011
mimo jiné jsem dodělal takové větší "téčko" na topení....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.12.2011 13:26:34
12:41:31
31.12.2011
-> m8rinek: : pak asi OK, že jsem koukal na originál držáky a našel jsem, že je to stejně nasáváno přez filtr...tak jen tady je část nasáváná přímo z toho "molitanu" a ten mi přijde dost průchozí, tak snad to bude dobrý no....
Extreme Tyres