tak topení je zpět ( přítulka měla strašnou radost, jak se s tim patlam v kufru, tak vám mě vyblejskal ab bylo vidět, že taky něco dělám :-D )
topení bylo hnus a co bylo v hadicích taky hnus,takže topení nové,hadice nové...a ještě nechám zrepásnout ten chladič a přidám asi ještě tlačnou el.ventilátor a to snad už musí fungovat....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:05:35
04.01.2012
04.01.2012
T
nějaké doporučení na výfukové svody 3do1 s chladičem? Krejčí nedělá a Hrčiny přístup se mi nelíbí(takže je to záchraná možnost)...někdo další??
20:25:19
02.01.2012
02.01.2012
T
-> Vyspu: : to mi bylo řečeno,ale nějak mi to nesedí s tim, že jsem to našel v garáži, kde se motaly jen škodovky.....
20:24:19
02.01.2012
02.01.2012
Vyspu
02.01.12 20:20:04 vypadá to jako ze žigula
20:20:04
02.01.2012
02.01.2012
T
takhle to vypadá, když si to sedne i na vola....našel jsem ho ve sklepě to nové topení
20:18:14
02.01.2012
02.01.2012
T
svátky pryč a já se zase trošku pohnul....dneska vyndal topení konečně...jediná věc, se kterou se nic při renovaci nedělalo a do teď nevím proč...ale už bylo na čase....
a řekne mi vlastně z čeho , že to mám tolení....
jinak ještě nějaké vývody na nohy udělam a prásknu ho zpět úplně nové....
a řekne mi vlastně z čeho , že to mám tolení....
jinak ještě nějaké vývody na nohy udělam a prásknu ho zpět úplně nové....
06:52:57
02.01.2012
02.01.2012
T
-> Eidy: :
-> Felinka 1.3mpi: : dík
-> Felinka 1.3mpi: : dík
00:06:46
02.01.2012
02.01.2012
Felinka 1.3mpi
pěkný éro,ty new kolesa mu sluší
23:04:36
01.01.2012
01.01.2012
Eidy
-> T: Tak občas sem mrknu, ale krom pár vláken tu nějak není k čemu přispívat. No a taky na to nemám moc času poslední 2 týdny.
15:42:16
01.01.2012
01.01.2012
T
-> m8rinek: : jo kabel od cívky, to zkresluje, to tak nebude neboj jinak bych se fakt k těm svíčkám nedostal
-> Eidy: : bude možná trošku opřená hadice,ale to snad nesníží tak průtok no a výměník bude, kdo říkal, že ne...proto dělam to šílený "téčko"
jinak co je s Tebou, moc tu nejsu poslední dobou vidět
-> Eidy: : bude možná trošku opřená hadice,ale to snad nesníží tak průtok no a výměník bude, kdo říkal, že ne...proto dělam to šílený "téčko"
jinak co je s Tebou, moc tu nejsu poslední dobou vidět
07:52:14
01.01.2012
01.01.2012
Eidy
-> T: Lehký dotek hadice nevadí. Odvětrání karbu je ok. A proč nebude výměník?
17:37:31
31.12.2011
31.12.2011
m8rinek
-> T: vysoko napěťovej kabel a vidim tam opřenou trubku měděnou a v ní vodu studenou... teplou...
14:04:41
31.12.2011
31.12.2011
T
-> havlik: : no nějak mě to ani nenapdlo, protože původně jsem to přivezl s výměníkem a bez vývodu na topení
-> m8rinek: : VN? jako bys mě neznal :-D co to je? a opírat se bude jen hadice o drřák altíku viz. foto....
-> m8rinek: : VN? jako bys mě neznal :-D co to je? a opírat se bude jen hadice o drřák altíku viz. foto....
13:49:35
31.12.2011
31.12.2011
m8rinek
-> T: no já bych o VN kabely nic moc neopíral, ale každýho věc ;)
13:44:21
31.12.2011
31.12.2011
havlik
-> T: a proč si nepoužil standardní seriové řešení?
13:42:32
31.12.2011
31.12.2011
T
-> m8rinek: : té to neva, jelikož je to na hadici, tak s tou si uhnu, neboj :-) mě spíš zajímalo jestli to opírání o ten držák altíku neva což předpokládám , že neva :-)
13:40:16
31.12.2011
31.12.2011
m8rinek
-> T: cos to udělal Pepiku? Jak se Ti bude hezky tahat svíčka...
Origo je přeci trubička až za rozdělovač...
Origo je přeci trubička až za rozdělovač...
13:30:12
31.12.2011
31.12.2011
T
jen se mi nelíbí opření o držák altíku,ale jelikož je to tam tak nějak podovně v sérii, tak snad to bude OK :-)