
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
tak jsem si dneska dovezl domu pár koníků na příští sezónu 

-> T: asi tak
-> Milan 136: : správně a kdo maže, ten přeci jede
-> škodec: : dík

-> škodec: : dík

-> Milan 136 04.11.11 21:14:07: 

teraz je to luxus s novymi kolieskami

-> T: to víte, nemažete, klepe to

-> Pavel P..: : tak jsem si to mysle dobře
díky
-> Felinka 1.3mpi: : díky :-)


-> Felinka 1.3mpi: : díky :-)
pěkný éro

-> T: tak je to psaný v dílenský příručce... prostě tam napereš vazelínu dovnitř a pak po kroužcích ložisek přejedeš špachtlí abys to zarovnal... naplníš ložiska a víčko a mělo by to bejt OK.
kroužek filcovej se má napustit olejem, ideálně horkym aby se dobře nasáknul.
kroužek filcovej se má napustit olejem, ideálně horkym aby se dobře nasáknul.
-> Pavel P..: : no nazdare, až na vnitřní strany ložisek jo? no tak to tam ještě chybí :-D díka ta prachovka jsem řekl správně, že se tam má kápnout olej nebo si to s něčim pletu? :-D
-> T: píše se že se má naplnit zevnitř a špachtlí zarovnat po vnitřních kroužcích ložisek, naplnit ložiska, nasadit náboj a do víčka náboje taky dát vazelínu.
tak jen malá ochutnávka...
a rovnou dotaz :-D hledal jsem v knížce a nikde jsem nenašel kolik mam dát vazelíny a tak jsem dal dovniř na stěny a pak na dosedací plochyložisek..stačí?
a doma jsem našel ty zadní "prachovky" nebo co to je :-) nemá se to náhodou na to kápnout olej nebo si to s něčim pletu?

a rovnou dotaz :-D hledal jsem v knížce a nikde jsem nenašel kolik mam dát vazelíny a tak jsem dal dovniř na stěny a pak na dosedací plochyložisek..stačí?
a doma jsem našel ty zadní "prachovky" nebo co to je :-) nemá se to náhodou na to kápnout olej nebo si to s něčim pletu?
-> minno: : taky 

-> T: 4-piesty?
tak auto má čerstvou STK, takže během týdne se bude rozebírat a zase skládat...nechte se překvapit



-> Tommyk: : díky, taky si tě pamatuju a vůbec ti to nejede špatně 

-> T: okukoval jsem Ti to v mostě a máš to moc pěkný
a kola překvapily, ty jsou fakt parádní :) 


-> Milan 136: : tak to já nasadil a jezdím,takže závaží se vejde a nebo je už uděloaný,aby nevadilo, nevim kouknu na to .-)
-> T: Já mám na MB taky dvoupíst, a místo skoro žádný. Nalepovací závaží se mezi nevejde. Musel jsem ho přelepit
-> Michal N 283: : dík
-> Milan 136: : dík, mezeru nevim, ale bude stejně změna v brzdách, tak změřim s novýma pro zajímavost...
-> minno: : dík :-)
-> Lock007: : díky, bylo ale spíš v pátek, jinak souhlasí

-> Milan 136: : dík, mezeru nevim, ale bude stejně změna v brzdách, tak změřim s novýma pro zajímavost...
-> minno: : dík :-)
-> Lock007: : díky, bylo ale spíš v pátek, jinak souhlasí
