skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:36:51
25.10.2011
25.10.2011
Danster
Taky se přidám ty kola tomu parádně sluší
20:15:40
25.10.2011
25.10.2011
MATTESS
-> T: ještě to bude chtít příště nějaké školení, abych věděl, kde si co nastavit. Druhou jízdu, co jsem fotil, nebylo vhodné nastavení a ty fotky nestojí za řeč. Další jsou prý lepší (já je ještě neviděl)
20:12:41
25.10.2011
25.10.2011
T
-> MATTESS: : jasný, já mylsim, že už máš taky něco nafoceno,aby z toho něco vyšlo počkáme a necháme se překvapit
20:09:46
25.10.2011
25.10.2011
MATTESS
-> T: určitě, fotil jsem Tě. Ale obrať se na Honzu, měl jsem jeho přístroj. Jestli bude pěkná (?), snad ano
20:06:34
25.10.2011
25.10.2011
T
-> Sp4rc0: : dík
-> MATTESS: : díky moc a budu mít taky nějakou pěknou fotku od Tebe, když jis tam tak statečně pobíhal s foťákem...to víš, abych se na to taky podíval na pořádný fotce
-> MATTESS: : díky moc a budu mít taky nějakou pěknou fotku od Tebe, když jis tam tak statečně pobíhal s foťákem...to víš, abych se na to taky podíval na pořádný fotce
20:02:52
25.10.2011
25.10.2011
Sp4rc0
Ty kola z toho udelaly jiny auto.. lepčí
19:52:30
25.10.2011
25.10.2011
MATTESS
-> T: kola eRu sednou, vypadá lépe
19:45:22
25.10.2011
25.10.2011
T
tak jsem přidal jen pro zatím 2 fotky z Mostu co sjem tu postahoval po odkazech...kdyby to někomu vadilo, stačí říct a smáznu...
a tady ještě foto kol po Mostě...na těch černých kolech jsem si toho tolik nevšimnul
a tady ještě foto kol po Mostě...na těch černých kolech jsem si toho tolik nevšimnul
19:53:04
19.10.2011
19.10.2011
Milan 136
-> Eidy: nějaký 7mičky se mi tu válí. Kdyby nááhodou někdy překážely, můžeš je odkoupit
11:56:13
18.10.2011
18.10.2011
m8rinek
-> Luky.: vážně uvažuju nad serioznim přechodem na 4x108 vzhledem k množství a cenám disků.
Stěžejní jsou asi fordí kříže se 7palcema (a víc) za 500e. To opravdu není co řešit...
Stěžejní jsou asi fordí kříže se 7palcema (a víc) za 500e. To opravdu není co řešit...
11:51:44
18.10.2011
18.10.2011
Luky
Pořádný salámy...
11:48:39
18.10.2011
18.10.2011
m8rinek
11:37:42
18.10.2011
18.10.2011
m8rinek
-> vhml: to nejsou žádný, po úpravě (cca 500 za kolo) není problem
11:36:32
18.10.2011
18.10.2011
vhml
-> m8rinek: v rozteči 4X130? To není věru zlá cena.
11:32:41
18.10.2011
18.10.2011
m8rinek
-> Eidy: 7palec wolfrace není problem sehnat...
E: poslední 7palce byly za 350e i s dovozem po říši...
E: poslední 7palce byly za 350e i s dovozem po říši...
11:29:59
18.10.2011
18.10.2011
Eidy
-> vhml: Daly by se rozšířit.
09:46:00
18.10.2011
18.10.2011
vhml
-> Eidy: s tvým motorem ti bude taková šířka disku k ničemu...
09:40:24
18.10.2011
18.10.2011
T
-> Eidy: : no nevim pro Tebe...jedině ta váha,ale zase menší šířka a průměr...taky se těšim,ale uvidíš, že na těch kolech je moc a moc práce ještě...
23:01:31
17.10.2011
17.10.2011
Eidy
-> T: Týjo, čím víc na ty kola koukám, tak si říkám, jestli jsem je neměl vzít pro sebe Jsou fakt pěkný. Slušný ET, 13" a lehký. Fakt pecka. Těším se na pátek.
20:54:30
17.10.2011
17.10.2011
Fifa
-> Zivosek: Tohle už není ani tak o karbonu ale o formě do který ho naplácáš. Forma je podle mě největší kumšt..