skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
tak ty kola jsou nářez !!! v žádnym případě neměnit :)
odstraněn možný problém v Mostě....
tady to někdo vymyslel jak mohl...snad k penězům je lepší přístup


tady to někdo vymyslel jak mohl...snad k penězům je lepší přístup


-> stika87: : dík
jinak ty krytky asi můžeš vzít do toho Mostu jestli je máš

jinak ty krytky asi můžeš vzít do toho Mostu jestli je máš

pekny ;-)
-> laminatak: :| beru Tě za slovo
večer pošlu foto nábojů...
-> ZdenoR: , -> venni: : mam virtual,kdyžtak večer dam sem...mě ale moc nelíbí :-(
-> U-Geen: : no zatím stejné žádný jiný nejsou, takže zatím to zůstává...

-> ZdenoR: , -> venni: : mam virtual,kdyžtak večer dam sem...mě ale moc nelíbí :-(
-> U-Geen: : no zatím stejné žádný jiný nejsou, takže zatím to zůstává...
-> T 04.10.11 18:23:47: skoda
-> ZdenoR: chtělo by to spáchat nějakej virtuálek...strašně mě zajímá jak by to vypadalo
-> T: Kola jsou pekne, taky jsem nad nima uvazoval
Navrh pouzit kovove narazniky ve zlate barve neni vzhledove ani financne od veci

-> T: ničeho se neboj a jen jezdi
tak teda jóó :-) samo, že jsem radši je dojezdit, že 5 mm vzorku já mam na další dva roky :-D
-> Eidy: : jinak mi šlo samozřejmě o ty Dunlopky...
-> Eidy: : jinak mi šlo samozřejmě o ty Dunlopky...

-> T: že záleží, jak bylo s pneu zacházeno, jak byly skladovaný a na značce. Michenlin nebo Dunlop bude po 10 letech stejně zpuchřelej jako čína po roce. To nejde obecně říct. Jde ti o tvoje Dunlopky na Wolfracech? Těch bych se úplně nebál. Aspoň si můžeš představovat, o kolik lepší to bude s novejma
Dojezdi je.


-> T: letní bych dojezdil ;)
-> U-Geen: : i kdyby tam nesedly chromáky, tak u prepregů zůstat asi nechci
-> m8rinek: : taky možnost,ale na estetický hraní je čas...pořád jsem nespokojen s jinýma věcma...
jinak co říkáte všeobecně na 10 let starý gumy? :-/

-> m8rinek: : taky možnost,ale na estetický hraní je čas...pořád jsem nespokojen s jinýma věcma...
jinak co říkáte všeobecně na 10 let starý gumy? :-/
-> T: Já bych to doplnil linkama jak píšou kluci, ale pak už bych tam chromy necpal, řekl bych, že se budou se zlatou bít...
-> T: nech prepregy, slusej :)
-> Majklrapid: : nojo já tam byl jen jednou erkem
-> venni: : dík
po nárazníkách pořád ještě koukám, tak uvidíme 

-> venni: : dík


-> T: to éRo prokoulo jak sviň a kola jsou brutál
Teď bych si dovedl představit ještě origo nárazníky v černo-zlatý kombinaci a to by bylo 


Máš babičku ve znojmě jo? Já ve znojmě bydlím tak to je haluz, ale tvoje éro jsem tu ještě nepotkal jenom jednou jsem viděl takoví žlutý. Jinak nádherná práce jen tak dál
-> sikula: , -> Radek Retro eLeSo: : díky klucí

jinak dneska jsem zase vyndal nějaký závaží...po vyndání zadních repro kvůli pásům a když jsem si uvědomil, že to radio má nahráno tak 3 hodiny celkem...tak jsem ho vyndal


jinak dneska jsem zase vyndal nějaký závaží...po vyndání zadních repro kvůli pásům a když jsem si uvědomil, že to radio má nahráno tak 3 hodiny celkem...tak jsem ho vyndal

ty kola sou vážně porno



