skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
22:31:14
01.10.2011
01.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Nechat tak jak je, i guma je akorát...
21:08:52
01.10.2011
01.10.2011
Herbal
Paráda
21:04:23
01.10.2011
01.10.2011
havlik
Podle mě na tom ty kola vypadaj dost dobře včetně velikosti pnemaitky
19:46:17
01.10.2011
01.10.2011
Milan 136
-> T: na tom límci mám alespoň já na obojich 7mičkách nápis Wolfrace a v druhým prolisu 7x13.
to tam nemáš?
já mám za to, že ty 6ky nemají takhle vytáhlý paprsky
jinak je to pecka na těch kolech
na kolik to vyšlo smím-li se zeptat?
to tam nemáš?
já mám za to, že ty 6ky nemají takhle vytáhlý paprsky
jinak je to pecka na těch kolech
na kolik to vyšlo smím-li se zeptat?
19:04:24
01.10.2011
01.10.2011
castrol
na new kolach perfektne farba ostava alebo sa bude cez zimu striekat
19:02:59
01.10.2011
01.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> T: luxus kola, fakt proměna jak prase. s těma apollama to bylo moc černý..., dobrá volba
18:05:25
01.10.2011
01.10.2011
bajou
Moc pěkná změna
18:04:15
01.10.2011
01.10.2011
Lukyn Fakír
ty jo moc pěkný erko,moc pekny,luxus
17:49:27
01.10.2011
01.10.2011
Eidy
-> T: Vypadá to fantasticky. A ty gumy, neříkal jsem ti to?
V Mostě to bude teď jiný svezeničko.
V Mostě to bude teď jiný svezeničko.
17:41:37
01.10.2011
01.10.2011
Péďa17
-> T: krásné kola a erko
17:06:13
01.10.2011
01.10.2011
ToHo
Moc hezký erko!!
17:03:25
01.10.2011
01.10.2011
T
-> TTomas: : no jasný,ale já trošku ten vzhled řešim a nejde o profil 35 na porsche, ale 50 na 13" gumě. to je fakt mrňous ale zvyknul jsem si už teď
maximálka nevim,ale přijde mi to svižnější km budu vědět, až přdělam magnet ( origo tacho nejde, tak mam cyklo...)
maximálka nevim,ale přijde mi to svižnější km budu vědět, až přdělam magnet ( origo tacho nejde, tak mam cyklo...)
16:58:27
01.10.2011
01.10.2011
TTomas
-> T: Ja s tim problem nemam..jezdim na nich uz leta a hlavne tady nejde o vzhled. Navic, kdyz je k tomu auto rozumne snizeny, tak neni co resit. To mas jako by nekdo tvrdil, ze to porsche je hnusny na pneu s profilem 35:) Jak to mas ted s prevodovkou resp s maximalkou?
16:48:02
01.10.2011
01.10.2011
T
-> Placko: : dik
-> TTomas: : jojo hledal jsem sice dlouho,ale myslim, že našel ty správný... a nakonec to tak divne nevypada myslim na tech 50-kách, ne? :-)
-> TTomas: : jojo hledal jsem sice dlouho,ale myslim, že našel ty správný... a nakonec to tak divne nevypada myslim na tech 50-kách, ne? :-)
16:42:29
01.10.2011
01.10.2011
TTomas
-> T: Parada, konecne jsi nasel ty spravny kola:)
-> vhml: Jako by jsi zrovna ty nekdy resil jak to na aute vypada. Navic ja si myslim, ze to neni vubec zle...mam je na aute taky.
-> vhml: Jako by jsi zrovna ty nekdy resil jak to na aute vypada. Navic ja si myslim, ze to neni vubec zle...mam je na aute taky.
16:40:18
01.10.2011
01.10.2011
Placko
na tých nových kolách vyzerá prekráásne
16:31:33
01.10.2011
01.10.2011
T
tak projeto dneska.....a jiný kola s jinýma gumama už nechci sedí a poslouchá jak má, rozdíl neskutečnej s těma předešlějma....
a nakonec ty 50-ky nejosu tak hrozný, ne? viz.fotky...
jo a nába je udělaná nakonec asi o 6 cm ke mě a taky spokojenost, konečně pracoviště, jak má být...vše při ruce...až na to zapalování
a jedna technická...je možný, že užovkovej náboj je širší než emko?
mam to tak a když sjem s tim začínal a dával to, tak mi tu bylo řečeno, že to nevadí, že je každej jinej,ale teď mi přijde, že mi levé kolo leze minimálně o 1cm víc ven, než pravé.....
a nakonec ty 50-ky nejosu tak hrozný, ne? viz.fotky...
jo a nába je udělaná nakonec asi o 6 cm ke mě a taky spokojenost, konečně pracoviště, jak má být...vše při ruce...až na to zapalování
a jedna technická...je možný, že užovkovej náboj je širší než emko?
mam to tak a když sjem s tim začínal a dával to, tak mi tu bylo řečeno, že to nevadí, že je každej jinej,ale teď mi přijde, že mi levé kolo leze minimálně o 1cm víc ven, než pravé.....
09:38:54
01.10.2011
01.10.2011
T
-> vhml: : bohužel souhlas
08:49:07
01.10.2011
01.10.2011
vhml
-> Tuner#2: spolu s 13" diskem to vypadá jak kolo od kočárku...