
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> vhml: Daly by se rozšířit. 

-> Eidy: s tvým motorem ti bude taková šířka disku k ničemu...
-> Eidy: : no nevim pro Tebe...jedině ta váha,ale zase menší šířka a průměr...taky se těšim,ale uvidíš, že na těch kolech je moc a moc práce ještě...
-> T: Týjo, čím víc na ty kola koukám, tak si říkám, jestli jsem je neměl vzít pro sebe
Jsou fakt pěkný. Slušný ET, 13" a lehký. Fakt pecka. Těším se na pátek.

-> Zivosek: Tohle už není ani tak o karbonu ale o formě do který ho naplácáš. Forma je podle mě největší kumšt..
-> T: jezdím v uzavřený, samozřejmě bez okýnka, a nemám problém s klimatem. I výhled bez problému. A bezpečnost úpně někde jinde. Následně pak můžeš vybírat i z motopřileb, které ti dají nekonečné možnosti cen, kvality a designu.
-> Zivosek: : a víš co? ani nevíš jak rád



Trochu z jiného soudku, ale hned sem si na tebe vzpoměl
speedhunters.com/archive/
.../car-feature-gt-gt-the-
turbo-carbon-lotus.aspx až s tím karbonem budeš umět ještě líp než teď, tak můžes zkusit takhle udělat erko


-> T: Jestli chceš mít univerzál a podmínkou jsou motokáry, tak mi z toho vychází jedině integrálka. Do auta bych raději volil otevřenou, ale sám sis dal podmínky.
-> T: mam Runera a mozem povedat ze super :)
-> T: nemas niekde kde by si si pozical a vyskusal a hned budes vediet aku kam
-> m8rinek: : univerzál
-> castrol: : no asi tak nějak no
na jednu stránku mě právě ládá otevřená do auta a zavřená na motokáru no a proto bych to rád rozlouskl


-> castrol: : no asi tak nějak no


na jednu stránku mě právě ládá otevřená do auta a zavřená na motokáru no a proto bych to rád rozlouskl

-> T: ako mi povedal kamarat lepsia je helma co zakryva aj tvar po naraze vsetko ostane v helme
-> T: vzhledem ke klimatu v autě je vzdušnější přilba lepší, na motokáry by asi byla lepší integrála... Je to hold o tom rozmyslet si co chceš...
-> m8rinek: : pro a proti? 

-> T: otevřenou
-> havlik: : no vloni jsem si ji do Mostu půjčoval a vůbec mi nevadilo, že jsem ji měl a tak bych ji znova rád a letos se nějak rozmohly motokáry nějak a tak si říkám, že se taková věc neztratí a navíc už je doma poptávka co chci pod stromeček 

-> T: a potřebuješ jí?:)
ptam se tu na různý kraviny, tak proč ne na tohle...
chtěl bych nějakou helmu a koukám po tomhle...co je lepší..otevřená nebo zavřená?
je to do auta a na motokáry...motorku nemam a nemam ani papíry,takže tahle myšlenka není třeba...
speedpro.cz/letni-akce-ru nner-otevrena-bila-prilbah elma-dodavana-cernym-ksilt em-pruhlednym-stitke-p-850 2.html
speedpro.cz/fast-integral ni-helmaprilba-p-3920.html
chtěl bych nějakou helmu a koukám po tomhle...co je lepší..otevřená nebo zavřená?
je to do auta a na motokáry...motorku nemam a nemam ani papíry,takže tahle myšlenka není třeba...
speedpro.cz/letni-akce-ru nner-otevrena-bila-prilbah elma-dodavana-cernym-ksilt em-pruhlednym-stitke-p-850 2.html
speedpro.cz/fast-integral ni-helmaprilba-p-3920.html
-> Mr.Din: : dík


