skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
15:12:05
07.06.2011
07.06.2011
havlik
-> T: sirokou nápravu ven všechno špatně
15:04:47
07.06.2011
07.06.2011
T
-> havlik: : vim o nich už dlouho,ale dovedeš si tenhle rozměr představit s mojí širokou nápravou a 2,5cm podložkama vzadu?
14:40:35
07.06.2011
07.06.2011
havlik
15:08:55
31.05.2011
31.05.2011
T
-> Eidy: : pšt hledam neboj
13:00:48
30.05.2011
30.05.2011
Eidy
-> T: Nejsou strašný, ale poříd mluvíš o ATS a kde nic tu nic.
12:49:35
30.05.2011
30.05.2011
T
-> Eidy: : to jsou ty stávající tak strašný jo? shánim a už mam i pár lidí, co taky shání, tak uvidíme no
12:05:03
30.05.2011
30.05.2011
matoo
-> vhml: treba ho podporovat v jeho rejsing umysloch
12:04:19
30.05.2011
30.05.2011
vhml
-> m8rinek: se podivej dotycnymu do karty auta, taky vtipný čtení :-D
12:02:18
30.05.2011
30.05.2011
m8rinek
-> Eidy: já neidentifikoval víc slov :D.
12:00:09
30.05.2011
30.05.2011
Eidy
-> rapydak: Co je Rapyd?
-> T: Už abys nějaký kola sehnal čeče.
-> T: Už abys nějaký kola sehnal čeče.
11:42:56
30.05.2011
30.05.2011
rapydak
krasna prace ja to porad rikam ze rapydi a era sou nejhesci skodovky.
11:39:32
30.05.2011
30.05.2011
T
-> radekp: : uvidíme, ještě je čas, než to nasadim ale jak píšeš no...uvidim až zkusim kola
11:37:00
30.05.2011
30.05.2011
radekp
-> T: Mě taky odvzdušňováky na ARC drhly o závažíčka, ale uvidíš se svými koly,no.
16:25:54
27.05.2011
27.05.2011
T
člověk by neřekl, kolik je toho třena jedny brzdy a to ještě není všechno
jinak jsou doma i podložky, takže je podvozek připravenej na jinou rozteč...teď jen ty kola
jinak jsou doma i podložky, takže je podvozek připravenej na jinou rozteč...teď jen ty kola
21:20:24
23.05.2011
23.05.2011
T
-> Eidy: : no připravenej bych na ně měl bejt během týdne asi ale kola samotný nic zatím
21:16:18
23.05.2011
23.05.2011
Eidy
-> T: Ty ještě nemáš kola? Tak šup.
21:11:00
23.05.2011
23.05.2011
T
-> Eidy: : no to nevím takhle jsem to koupil na virtu, že u nás něco sehnat je zázrak :-(
-> m8rinek: : ty mají jiný rozměry oproti apollům, nebo ne?
to abych sehnal ty kola rychlejc koukam :-D
-> m8rinek: : ty mají jiný rozměry oproti apollům, nebo ne?
to abych sehnal ty kola rychlejc koukam :-D
21:06:32
23.05.2011
23.05.2011
m8rinek
-> T: mě dlouhý drhly o loukotě...
21:05:48
23.05.2011
23.05.2011
Eidy
-> T: Přimlouval bych se k jedné variantě šroubů. Je to opruz pak lítat kolem auta a pořád měnit nářadí. V tomhle případě jen jednou, ale je to opruz. A je to druhoška nebo origo? Ty nový jsou prej měkký, ale osobní zkušenost nemám.