-> vhml: : odpoledne zjistím, nafotím...
jinak jsem to tam nalil jednou a přišlo mi to svižnější ( možná placebo, nevim ) tak rozmazluju autíčko pořád no na škodu to neni ne?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:46:18
09.06.2011
09.06.2011
T
10:40:44
09.06.2011
09.06.2011
vhml
-> T: právě aby to nemělo zase třeba jinou regulaci.
Jinak lejt do ,,série" stovku je zbytečný. S KP 10,8 jezdím v zimě bez problémů na 95tku.
Jinak lejt do ,,série" stovku je zbytečný. S KP 10,8 jezdím v zimě bez problémů na 95tku.
10:36:59
09.06.2011
09.06.2011
T
-> vhml: : vačka je podle mě 130,ale rozdělovač už jsem přendaval z předešlýho LS, kounu dneska na číslo...
-> Tuner#2: : předpokládam, že + ?
-> Tuner#2: : předpokládam, že + ?
08:44:20
09.06.2011
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.06.11 08:30:33: Oproti sérii cca. o 5° ale chce to vyzkoušet.
08:43:53
09.06.2011
09.06.2011
vhml
-> T: kompresy, vačku i rozdělovač máš Š130, nebo to máš nějak nakombinovaný?
08:30:33
09.06.2011
09.06.2011
T
-> Tuner#2: , -> saSaT: : no někde jsem to četl, tak se ptám no,cca kolik?
08:25:13
09.06.2011
09.06.2011
saSaT
-> T: souhlasím s-> Tuner#2: jestli máš 100oktan, tak přidej předstihu.
08:21:04
09.06.2011
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.06.11 08:09:30: I na serii pokud budeš jezdit 100octan výhradně bych šoupnul předstih do plusu...
08:09:30
09.06.2011
09.06.2011
T
-> havlik: : serie vačka no, OK takže to jen zkontroluju a kdyžtak na seriovy hodnoty...
-> vhml: : to bych asi doma našel, zkusim taky vyměnit, dík
-> vhml: : to bych asi doma našel, zkusim taky vyměnit, dík
20:20:38
08.06.2011
08.06.2011
vhml
-> T: střílení do výfuku může dělat nefunkční podtlaková regulace rozdelovace.
20:18:56
08.06.2011
08.06.2011
havlik
-> T: vůle určitě ne a vzhledem k tomu že předpokládam máš seriovou vačku tak předstih bych taky nechal.
20:17:04
08.06.2011
08.06.2011
T
tak celý výfuk jsem projel a nikde nic očouzenýho a příruba je taky na všech 3 šroubech, tak asi bohatost...uvidíme, o víkendu to všehcno zkontroluju včetně přredstihu, ventilů,svíček atd... tak uvidíme
jinak kolik předstih cca? jinak jezdim 100 oktan, má se dělat jiný předstih a vůle , než podle knížky?
jinak kolik předstih cca? jinak jezdim 100 oktan, má se dělat jiný předstih a vůle , než podle knížky?
07:08:08
08.06.2011
08.06.2011
T
-> havlik: : takže děravý výfuk? a bohatost je nějaký ten šroub nebo šroubeček na karbecu že?
-> Eidy: : dobře, bublá
-> Eidy: : dobře, bublá
23:12:39
07.06.2011
07.06.2011
Eidy
-> T: Co je "budebla"?
A jinak jako havlik.
A jinak jako havlik.
21:31:26
07.06.2011
07.06.2011
havlik
-> T: prisává faleš do výfuku? Případně chudá směs
21:30:11
07.06.2011
07.06.2011
T
jinak jsem zase se projizdel dneska a pri podrazeni a brzdeni motrem to budebla,ale obcas docela vystreli z vyfuku, co mam špatně nastavenýho?
20:57:55
07.06.2011
07.06.2011
Péďa17
-> Vojťas: krásná cena
17:05:23
07.06.2011
07.06.2011
Vojťas
-> havlik: jojo sirokou ven, ja si za sirokou trhal vlasy kdyz sem uvidel tohle :( skoda-virt.cz/cz/.../1479
78-4x108-r13-6palcu-alu-kr
ize-ford . ty by se mi moc libily :(
15:17:37
07.06.2011
07.06.2011
T
-> havlik: : no že by se mi chtělo teď vyndavat tuhle a shánět úzkou a ještě ji repasovat kvůli kolům
15:12:05
07.06.2011
07.06.2011
havlik
-> T: sirokou nápravu ven všechno špatně