T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:39:38
12.06.2011
Eidy
-> vhml: 0,7mm mezi elektrodama na svících a mezi kladívkama 0,45mm 4.
19:30:47
12.06.2011
m8rinek
-> T: sežeň kulisu z litra...
19:27:41
12.06.2011
vhml
-> T: odtrhu 7 a na rozdělovači 4,5 nerozumím. Co to je za hodnoty?
18:25:57
12.06.2011
havlik
-> T: přidal si směs?
18:16:06
12.06.2011
T
takže dnešek...
projížďka motoru po sežízení ventilů na volnější 0,2
odtrh myslim 7...jestli nekecam a v rozdělovači na 4,5 a první dojmy super, jen střílení nepřestalo...do 2t. nic a nad 2t. otáček to občas střelí a kolem těch 3 už je to častější....
jinak auto od 2 do 4t. jede bez chyby a jsem na serii spokojenej,ale od 4t. mi to přijde mrtvý...je to seriovou vačkou?
jinak při jízdě domu, se studenějšim motorem mi to chcípalo,ale v tomhle počasí a po 45 minutách nemůže být studený ne?
jinak ta cívka a kabel jsou zatím stejné, to sjem zapomněl vyměnit :-(
a na závěr jako bonus se mi vyj...la ta kulička v kulise řazení, takže jestli mi někdo neudělá novou,nebo neseženu náhradní kulisu, tak mam po FCC
8
nějaká rada ohledně motoru a kuličky? nechat z něčeho vytočit, nebo se dá z něčeho použít?už nechci plastovou
15:17:58
12.06.2011
T
-> LUKÁŠ PD: : děkuju 42 4
14:46:38
12.06.2011
LUKÁŠ PD
-> T: najkrajšia erka aku som kedy videl156
09:47:00
12.06.2011
T
-> Vojťas: : motor jsem cistil jen když byl venku, takže to asi nee 8
09:08:30
12.06.2011
Vojťas
-> T: no proč se ptá...protože od toho by mohl zoxidovat ten kabel na rozdělovač
08:49:29
12.06.2011
T
-> Eidy: : to nee, proč se ptáš?
17:33:38
11.06.2011
Eidy
-> T: Nemyl jsi motor nějakým silným sajrajtem?
16:31:48
11.06.2011
T
jo a složil si jeden brzdič 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.06.2011 16:31:48
16:29:32
11.06.2011
T
dneska seřízení motoru...vůle ventilů a všeho co šlo :-D,předstih,odtrh,svíšky ven a snad všechno dobrý šlape jak má,ale tohle se mi nelíbí....
co je špatně?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.06.2011 16:29:32
00:19:50
10.06.2011
m8rinek
-> T: na strankach maj mapu
18:10:13
09.06.2011
T
-> m8rinek: : aha, tak ty jsou u nas 2, kouknu tam,ale nějasi nepamatuju, že bych tohle někde u nás viděl 8
18:06:07
09.06.2011
m8rinek
-> T: Benzina?

E: ha tak tak Verva má snad 100klokanů. je na stojanech je, že splňuje normu 98, bo pro 100 nejsou normy či co... bůh suď
upraveno 1x, naposled 09.06.2011 18:11:00
18:04:43
09.06.2011
T
-> m8rinek: : to je jaká benzinka?
15:40:09
09.06.2011
m8rinek
-> T: Co Verva 100? Ta má klokanů jen 98.
15:33:46
09.06.2011
T
-> Tuner#2: : jasný, já mam trošku delší kabely, tak musíš polopatě 40 4
Extreme Tyres