-> T: Merfolk měl po předchozím majiteli soustruženou řadičku a ta nevydržela....jednou jsme se chtěli projet a taky najednou neřadíme....
řadičku se ti povedlo tak ohnout?já měl za to, že je to tvrdý materiál...naopak řídící tyč by měla být měkota aby se ti ohnula a nezlomila...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> havlik: : rozumim, možná jo,ale i tak už se mi ji tam nechce dávat zpět,aby se třeba nerozpadla.....
každopádně žádný zápor, takže udělam řadičku z tyčky řízení

každopádně žádný zápor, takže udělam řadičku z tyčky řízení

-> T: jo sorry sem se upsal ta plastová kulička:) tak si to asi nějak špatně vyměřil když si tam dávál tu kuličku kovovou
-> havlik: : ta kulička neni gumová
a normálně jedu a řadi ma řadim a najednou neřadim




-> T: a jak se ti povedlo ze ta gumova kulicka vypadla?
-> afro100: , -> vhml: : tak pro upřesnění...vypadla mi ta plastová kulička a tak potřebuju něco místo ni a stejně se mi nelíbí, jak je moc tenká ta tyčka, tak jsem to myslel předělat z tyčky řízení celé....ta kulička s tyčkama je už i tak vařená a bude znova , takže se nic neprotočí.....
spíš se tu řešily materiály atd a rád bych na tyčce řízení vařil a nevim co to je za matroš....už víte jak to mylsim?
spíš se tu řešily materiály atd a rád bych na tyčce řízení vařil a nevim co to je za matroš....už víte jak to mylsim?

-> vhml: on ju ma upravenu, skor ide o tu gulicku na tycke riadenia (ze je kovova)
-> T: jakoze radicku ohnes? To musi byt 5q kulisa, jinak se ti to pootoci
-> T: toto asi nebude len taka prdel ohnut ...
tak mě napadla jedna taková věc a ono ejhle, myšlení bylo správné
má někdo nějaké připomínky k tvrdosti nebo křehkosti materiálu?
mam v plánu trošku dole zůžit, celé ohnout a navařit kus na konci ještě....

mam v plánu trošku dole zůžit, celé ohnout a navařit kus na konci ještě....
-> Eidy: : no spíš se mi vyžvekla, jak je to jen plast a nedrží už na tyčce
takže seženu nějakou kuličku a navařim to a bude

takže seženu nějakou kuličku a navařim to a bude

-> T: Hodnoty ok. Já dávám to samý.
A tobě kulička v kulise padá nebo se rozpadá? Já s tím teda nikdy neměl problém (ťuk ťuk na hlavu).
A tobě kulička v kulise padá nebo se rozpadá? Já s tím teda nikdy neměl problém (ťuk ťuk na hlavu).
-> havlik: : na tu jsem ještě nesáhl...dneska asi...
-> vhml: : jak píše Eidy
-> Eidy: : dobré hodnoty?
-> m8rinek: : pokusím se,když ne, tak necham vytočit asi z něčeho
a snad to stihnu do pátku 
-> vhml: : jak píše Eidy
-> Eidy: : dobré hodnoty?
-> m8rinek: : pokusím se,když ne, tak necham vytočit asi z něčeho


-> Eidy: ta gulicka na konci je kovova
-> m8rinek: V čem je litrová kulisa jinčí?
-> vhml: 0,7mm mezi elektrodama na svících a mezi kladívkama 0,45mm
.

-> T: sežeň kulisu z litra...
-> T: odtrhu 7 a na rozdělovači 4,5 nerozumím. Co to je za hodnoty?
-> T: přidal si směs?
takže dnešek...
projížďka motoru po sežízení ventilů na volnější 0,2
odtrh myslim 7...jestli nekecam a v rozdělovači na 4,5 a první dojmy super, jen střílení nepřestalo...do 2t. nic a nad 2t. otáček to občas střelí a kolem těch 3 už je to častější....
jinak auto od 2 do 4t. jede bez chyby a jsem na serii spokojenej,ale od 4t. mi to přijde mrtvý...je to seriovou vačkou?
jinak při jízdě domu, se studenějšim motorem mi to chcípalo,ale v tomhle počasí a po 45 minutách nemůže být studený ne?
jinak ta cívka a kabel jsou zatím stejné, to sjem zapomněl vyměnit :-(
a na závěr jako bonus se mi vyj...la ta kulička v kulise řazení, takže jestli mi někdo neudělá novou,nebo neseženu náhradní kulisu, tak mam po FCC
nějaká rada ohledně motoru a kuličky? nechat z něčeho vytočit, nebo se dá z něčeho použít?už nechci plastovou
projížďka motoru po sežízení ventilů na volnější 0,2
odtrh myslim 7...jestli nekecam a v rozdělovači na 4,5 a první dojmy super, jen střílení nepřestalo...do 2t. nic a nad 2t. otáček to občas střelí a kolem těch 3 už je to častější....
jinak auto od 2 do 4t. jede bez chyby a jsem na serii spokojenej,ale od 4t. mi to přijde mrtvý...je to seriovou vačkou?
jinak při jízdě domu, se studenějšim motorem mi to chcípalo,ale v tomhle počasí a po 45 minutách nemůže být studený ne?
jinak ta cívka a kabel jsou zatím stejné, to sjem zapomněl vyměnit :-(
a na závěr jako bonus se mi vyj...la ta kulička v kulise řazení, takže jestli mi někdo neudělá novou,nebo neseženu náhradní kulisu, tak mam po FCC

nějaká rada ohledně motoru a kuličky? nechat z něčeho vytočit, nebo se dá z něčeho použít?už nechci plastovou