-> afro100: , -> vhml: : tak pro upřesnění...vypadla mi ta plastová kulička a tak potřebuju něco místo ni a stejně se mi nelíbí, jak je moc tenká ta tyčka, tak jsem to myslel předělat z tyčky řízení celé....ta kulička s tyčkama je už i tak vařená a bude znova , takže se nic neprotočí.....
spíš se tu řešily materiály atd a rád bych na tyčce řízení vařil a nevim co to je za matroš....už víte jak to mylsim?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:40:24
13.06.2011
13.06.2011
T
19:11:02
13.06.2011
13.06.2011
afro100
-> vhml: on ju ma upravenu, skor ide o tu gulicku na tycke riadenia (ze je kovova)
19:09:42
13.06.2011
13.06.2011
vhml
-> T: jakoze radicku ohnes? To musi byt 5q kulisa, jinak se ti to pootoci
19:09:33
13.06.2011
13.06.2011
afro100
-> T: toto asi nebude len taka prdel ohnut ...
19:06:11
13.06.2011
13.06.2011
T
tak mě napadla jedna taková věc a ono ejhle, myšlení bylo správné má někdo nějaké připomínky k tvrdosti nebo křehkosti materiálu?
mam v plánu trošku dole zůžit, celé ohnout a navařit kus na konci ještě....
mam v plánu trošku dole zůžit, celé ohnout a navařit kus na konci ještě....
12:18:55
13.06.2011
13.06.2011
T
-> Eidy: : no spíš se mi vyžvekla, jak je to jen plast a nedrží už na tyčce
takže seženu nějakou kuličku a navařim to a bude
takže seženu nějakou kuličku a navařim to a bude
11:55:28
13.06.2011
13.06.2011
Eidy
-> T: Hodnoty ok. Já dávám to samý.
A tobě kulička v kulise padá nebo se rozpadá? Já s tím teda nikdy neměl problém (ťuk ťuk na hlavu).
A tobě kulička v kulise padá nebo se rozpadá? Já s tím teda nikdy neměl problém (ťuk ťuk na hlavu).
09:26:08
13.06.2011
13.06.2011
T
-> havlik: : na tu jsem ještě nesáhl...dneska asi...
-> vhml: : jak píše Eidy
-> Eidy: : dobré hodnoty?
-> m8rinek: : pokusím se,když ne, tak necham vytočit asi z něčeho a snad to stihnu do pátku
-> vhml: : jak píše Eidy
-> Eidy: : dobré hodnoty?
-> m8rinek: : pokusím se,když ne, tak necham vytočit asi z něčeho a snad to stihnu do pátku
20:52:41
12.06.2011
12.06.2011
afro100
-> Eidy: ta gulicka na konci je kovova
20:40:16
12.06.2011
12.06.2011
Eidy
-> m8rinek: V čem je litrová kulisa jinčí?
20:39:38
12.06.2011
12.06.2011
Eidy
-> vhml: 0,7mm mezi elektrodama na svících a mezi kladívkama 0,45mm .
19:30:47
12.06.2011
12.06.2011
m8rinek
-> T: sežeň kulisu z litra...
19:27:41
12.06.2011
12.06.2011
vhml
-> T: odtrhu 7 a na rozdělovači 4,5 nerozumím. Co to je za hodnoty?
18:25:57
12.06.2011
12.06.2011
havlik
-> T: přidal si směs?
18:16:06
12.06.2011
12.06.2011
T
takže dnešek...
projížďka motoru po sežízení ventilů na volnější 0,2
odtrh myslim 7...jestli nekecam a v rozdělovači na 4,5 a první dojmy super, jen střílení nepřestalo...do 2t. nic a nad 2t. otáček to občas střelí a kolem těch 3 už je to častější....
jinak auto od 2 do 4t. jede bez chyby a jsem na serii spokojenej,ale od 4t. mi to přijde mrtvý...je to seriovou vačkou?
jinak při jízdě domu, se studenějšim motorem mi to chcípalo,ale v tomhle počasí a po 45 minutách nemůže být studený ne?
jinak ta cívka a kabel jsou zatím stejné, to sjem zapomněl vyměnit :-(
a na závěr jako bonus se mi vyj...la ta kulička v kulise řazení, takže jestli mi někdo neudělá novou,nebo neseženu náhradní kulisu, tak mam po FCC
nějaká rada ohledně motoru a kuličky? nechat z něčeho vytočit, nebo se dá z něčeho použít?už nechci plastovou
projížďka motoru po sežízení ventilů na volnější 0,2
odtrh myslim 7...jestli nekecam a v rozdělovači na 4,5 a první dojmy super, jen střílení nepřestalo...do 2t. nic a nad 2t. otáček to občas střelí a kolem těch 3 už je to častější....
jinak auto od 2 do 4t. jede bez chyby a jsem na serii spokojenej,ale od 4t. mi to přijde mrtvý...je to seriovou vačkou?
jinak při jízdě domu, se studenějšim motorem mi to chcípalo,ale v tomhle počasí a po 45 minutách nemůže být studený ne?
jinak ta cívka a kabel jsou zatím stejné, to sjem zapomněl vyměnit :-(
a na závěr jako bonus se mi vyj...la ta kulička v kulise řazení, takže jestli mi někdo neudělá novou,nebo neseženu náhradní kulisu, tak mam po FCC
nějaká rada ohledně motoru a kuličky? nechat z něčeho vytočit, nebo se dá z něčeho použít?už nechci plastovou
15:17:58
12.06.2011
12.06.2011
T
-> LUKÁŠ PD: : děkuju
14:46:38
12.06.2011
12.06.2011
LUKÁŠ PD
-> T: najkrajšia erka aku som kedy videl
09:47:00
12.06.2011
12.06.2011
T
-> Vojťas: : motor jsem cistil jen když byl venku, takže to asi nee
09:08:30
12.06.2011
12.06.2011
Vojťas
-> T: no proč se ptá...protože od toho by mohl zoxidovat ten kabel na rozdělovač
08:49:29
12.06.2011
12.06.2011
T
-> Eidy: : to nee, proč se ptáš?