skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:43:01
14.06.2011
14.06.2011
T
a když už jsem v tom byl, tak jsm ji rovnou prodlouřil a už padne do ruky jak má, kvalty super, jen 5-ka a zpátečka moc nejdou a to už jsem s tim dělal všechno možný a pořád mi to přijde, že to neni ono, zítra to musim projet...
15:41:57
14.06.2011
14.06.2011
T
-> Eidy: : měl jsem daleko na ni, tak sjem ji tak přiblížil k ruce...
13:53:47
14.06.2011
14.06.2011
Eidy
-> afro100: Já vím, že jsem ji kdysi zkracoval a točil na konci novej závit a že se tomu moc nechtělo.
5Q jsem ohýbal, to vím, ale z toho 4Q klacku jsem měl pocit, že je fakt tvrdej.
5Q jsem ohýbal, to vím, ale z toho 4Q klacku jsem měl pocit, že je fakt tvrdej.
13:50:24
14.06.2011
14.06.2011
afro100
-> Eidy: to ohnes v klidu, ja som ju raz ohol uz aj v aute ...
13:33:47
14.06.2011
14.06.2011
Eidy
-> T: A proč jsi to dělal?
13:32:30
14.06.2011
14.06.2011
T
-> Eidy: : ve svěráku,asi sjem měl velkou snídani
13:29:32
14.06.2011
14.06.2011
Eidy
-> T: To by mělo. Stejnak nechápu, jak jsi ohnul tu 4Q páku. Vždyť je to tvrdý jako hrom.
13:28:01
14.06.2011
14.06.2011
T
-> Eidy: : pak by to mělo vydržet i na řazení ne?
13:26:32
14.06.2011
14.06.2011
Eidy
-> m8rinek: Nevšiml jsem si. Pardón.
-> T: Ohneš a nepraskne. To se vsadím.
-> T: Ohneš a nepraskne. To se vsadím.
13:18:48
14.06.2011
14.06.2011
T
-> havlik: : hezký, budu sledovat
-> Eidy: : takže ji asi zkusim ohnout a když neprastkne, tak ji beru a když jo, tak zkusim navrtat tu kuličku a je to
-> vhml: : normální šuplerou je asi o 0,5 mm větší, takže je festovnější,ale jde tam bez problému
-> Eidy: : takže ji asi zkusim ohnout a když neprastkne, tak ji beru a když jo, tak zkusim navrtat tu kuličku a je to
-> vhml: : normální šuplerou je asi o 0,5 mm větší, takže je festovnější,ale jde tam bez problému
13:17:05
14.06.2011
14.06.2011
m8rinek
-> Eidy: ehm ,,skončeno,,?
E: jinak nabídl jsem kolik jsem aktuálně měl a za kolik to pro mě ještě mělo smysl. Vím, že hodnota je ještě klidně o 15 a víc větší, ale co s tim? :)
E: jinak nabídl jsem kolik jsem aktuálně měl a za kolik to pro mě ještě mělo smysl. Vím, že hodnota je ještě klidně o 15 a víc větší, ale co s tim? :)
13:14:59
14.06.2011
14.06.2011
Eidy
-> m8rinek: A ty už tu kastli nechceš? Vypadá celkem schopně.
13:02:53
14.06.2011
14.06.2011
m8rinek
-> Eidy: mě to je vcelku buřt, měly to bejt mokrý kola na tohle aukro.cz/karoserie-zavodn
i-skoda-felicia-i165367700
8.html
12:33:11
14.06.2011
14.06.2011
Eidy
-> havlik: To je ale moc pěkná cenovka. Zatím. Že bych z matičko-šroubku vymáčknul nějakou stovku navíc? Jen tak ze sportu
11:52:32
14.06.2011
14.06.2011
m8rinek
-> havlik: huš hajzle! D
11:48:57
14.06.2011
14.06.2011
havlik
11:46:57
14.06.2011
14.06.2011
Eidy
-> havlik: ATS jsou daleko hezčí podle mě.
11:45:35
14.06.2011
14.06.2011
havlik
11:29:29
14.06.2011
14.06.2011
vhml
-> Tuner#2: ach so.
A to je prumerove stejny jo? Bych cekal ze bude vetsi
A to je prumerove stejny jo? Bych cekal ze bude vetsi