skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> Eidy: jo
-> T: Ne, dopředu dej ouzkej hřeben
-> havlik: Ty jsi kecal v Táboře s Molčanem?

-> havlik: Ty jsi kecal v Táboře s Molčanem?
-> havlik: : kuš.. :-D a ouzkej předek na matici co?
zadek neřešim, jsem skoro rozhodnutej, jak ho vyřešim bohužel
a na předek sahat nebudu,takže musim najít jiný kola no :-)

zadek neřešim, jsem skoro rozhodnutej, jak ho vyřešim bohužel

-> T: no jo :) tak dej ouzkou kyvku
-> havlik: : jasný, to jsi říkal,ale molčana jsem na 99% procent stejně zavrhnul...pro mě je to podle mě zbytečná investice....
-> T: jenže molčán když tam u nás večer seděl na pivu řikal že už nestíhaj a skoro žádný díly nevyrabí, ale dá se to sehnat i od jinejch výrobců případně.
-> havlik: : no tak i tak mi to přijde jako darda, když tohle stojí pomalu molčan
ale napíšu, že s těma kotoučema a držákama je ta cena zajímavější

ale napíšu, že s těma kotoučema a držákama je ta cena zajímavější

-> T: já nevim jim zavolej nebo napiš:)
-> havlik: : to je ale to co vidim na fotce tak jak to je, nebo jsem to špatně pochopil a je to bez držáků třmenů a kotoučůl 

havlik 19.06.11 17:42:57 napsal:
→ T: tak udělej vlečku s tim ramenem uchycenym do kastle
jako to maj na skoda.130rs.cz/gallery/.. ./092_24.6.2007_%20012.jpg ?tmp=118279... schodou okolností to ta nabízejí ale
cena je dost velká ale myslim že je to slušnej mezistupen mezi molcánovkou
a kyvkou : kde to kdo nabízí?
→ T: tak udělej vlečku s tim ramenem uchycenym do kastle
jako to maj na skoda.130rs.cz/gallery/.. ./092_24.6.2007_%20012.jpg ?tmp=118279... schodou okolností to ta nabízejí ale
cena je dost velká ale myslim že je to slušnej mezistupen mezi molcánovkou
a kyvkou : kde to kdo nabízí?

-> havlik: : tak tohle je prostě na mě moc blbý ET no
rozdíl mezi apollem a tímhle je cca 2,5 cm, takže jako bych teď dal 2,5 cm podložku vepředu a to nepočítám gumu
takže pro mě jsou prostě asi tabu no 



-> T: já tam mam spoustu místa vepředu
-> havlik: : jojo....zadek neřeším, že je možností dost,ale ten předek mi přijde, že je moc venku
nevíš kolik máš ty tvoje kola? ikdyž ty zase máš emko

nevíš kolik máš ty tvoje kola? ikdyž ty zase máš emko

ale na předek je to asi moc
je to nějakých cca 7,5 cm od dosedací plochy a originál teď apolla jsou cca 5,5cm a to už je moc venku
řekněte mi rychle někdo nějaký kola,který jezdíte jak jsou na tom s tímhle rozměrem?

je to nějakých cca 7,5 cm od dosedací plochy a originál teď apolla jsou cca 5,5cm a to už je moc venku

řekněte mi rychle někdo nějaký kola,který jezdíte jak jsou na tom s tímhle rozměrem?
-> T: tak udělej vlečku s tim ramenem uchycenym do kastle jako to maj na skoda.130rs.cz/gallery/..
./092_24.6.2007_%20012.jpg
?tmp=118279... schodou okolností to ta nabízejí ale cena je dost velká ale myslim že je to slušnej mezistupen mezi molcánovkou a kyvkou
-> T: to máš to kolo od pavla?
tak zadek dobrý asi...buď ouzká náprava nebo vlečka se změnou rozteče 

-> Vojťas: : jo tojo...po práci šup na auto a končim v 7 a nepřijde, že bych byl fit jako nezaměstnanej



-> T: Hele, ty seš asi nezaměstnanej že máš tolika času se v tom vrtat, coo? 
